Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.07.13] - CUVISM Dergisi BANGTAN Röportajı ~4. Bölüm~

Tüm Bölümler



-Yurtta 24 saati birlikte geçirdiğinizi duydum. Eğlenceli ya da hatırlanabilir anılarınız oldu mu?

Jin: Yakınlarda oldu. Biz hep farklı zamanlarda uyuruz; fakat diğer üyeler uykumda çok fazla konuştuğumu söylüyor.

Suga: Hope-y ve ben uyanıktık fakat çok yorgunduk bu yüzden Jin Hyung "좋아요" (Like)’ı söylerken uyumak üzereydik (Gülüyor). (Uykusunda bile şarkı söylediğine göre) Çok sıkı pratik yapmış olmalıyız diye düşündüm. Meğerse sadece uykusunda konuşuyormuş. Sonra “Ah, bu hyung uykusunda bile pratik yapıyor. Tabii ki” diye düşündüm.

Jin: Genelde çok sessizce uyurum fakat uykumda konuşmak yeni alışkanlığım sanırım.

Rap Monster: Geçenlerde otelde bir rüya gördüm. Uyuyordum, kapı birden açıldı ve biri beni bıçakla kovaladı. Camı açtım, dışarı atladım ve uyandım. Böyle bir rüya görmek için birbirimize ne kadar yakın uyuduğumuzu merak edioyrum. (Gülüyor) Belki de üyeleri çok seviyorumdur? Kanlı rüyalar gördüğümde bunu düşünüyorum bazen. Çünkü rüyaların düşüncelerin yansıması olduğunu söylerler, değil mi? (Gülüyor)

Jin: Yemeklerimizde çok fazla meyve yeriz. Bu yüzden çok fazla meyve sineğimiz var. Her sinek tek seferde 4-50 arası daha sinek yumurtluyor ve biz de onları kontrol edemiyoruz. Spreyle kaçırtmaya çalıştık fakat bulaşıklar nedeniyle bu da işe yaramadı. Sonunda Jungkook elektrikli süpürge ile hepsinden kurtuldu.

RapMonster: Wow. Bu bir yetenek. (Gülüyor)

Jin: Yani bu yüzden onların çoğu kayboldu. İlk 50’den 10 tane kaldı geriye sadece. (Gülüyor)

Jimin: Gece yarısı pratiklerimden sonra yıkanmaya gelmiştim, biri elektrikli süpürgeyi kullanıyordu. (Gülüyor)

Jungkook: Yurdumuzda hiç böcek ilacı yok, olsaydı bile bulaşıklar yüzünden sıkamazdık bu yüzden etrafa bakındım, elektrikli süpürgeyi gördüm ve “Ah, işte bu.” diye düşündüm... (Gülüyor)



-Yurtta belli sorumluluklarınız var mı?


Rap Monster: Ben her şeyi kırmakla sorumluyum. Dokunduğum her şey kırılıyor, bu yüzden bu masa da şu an kırılabilir (Gülüyor). Taktığım gözlükleri de kırıyorum bazen. Bu yüzden benim lakabım “God of Dectruction (Yıkım tanrısı)”.

Suga: Rap Monster’ın kırdığı şeyleri birleştirmekten sorumluyum. Ampulleri değiştiririm, tuvaleti düzeltirim ya da kapı tokmaklarını yeniden takarım.. Bu gibi işleri çok yapıyorum (Gülüyor)

Jin: Ben mutfaktan sorumluyum. Market alışverişimizden döndüğümüzde, üyeler aldığımız şeyleri herhangi bir yere boşaltıyorlar, buzdolabına yerleştirmiyorlar. Bu yüzden ben bütün yiyecekleri buzdolabına yerleştirip eski yiyecekleri atıyorum. (Gülüyor).

Suga: Tam bir aile adamı. İdeal koca! (Gülüyor)





-En çok hangi konudan eminsiniz? (En çok hangi konuda kendinize güveniyorsunuz?)

Jin: Ben çok fazla yemek yiyebilirim.

Jimin: Jin hyung doymak bilmez.

Jin: Bir kere ailemle bir açık büfeye gittim ve iki buçuk saat boyunca hiç durmadan yemek yedim; çünkü tok hissetmedim. Yemeyi bitirip ayağa kalkmaya çalışınca, çok yediğim için kalkamadım. İlk defa o zaman böyle hissetmiştim (gülüyor).

Suga: Jin hyung çok kilo verdi. Kendine çok dikkat eder ve sağlıklı besinler tüketir. Bu yüzden onun için endişelenmeyiz.

V: Küçük bir parça çikolatayı afiyetle yiyebilirim. Duygularımı seslerle ve yüz ifadeleriyle anlatabilirim. Gerçekten afiyetle yiyebilirim.

Jimin: Hepimiz çok iyi yemek yeriz.



-Üyeler birbirlerinin karakterleri hakkında ne düşünüyor? Sizce en garip üye kim?


Herkes: V!


Suga: Herkes kan grubu AB olan insanların ya çok zeki ya da çok aptal olduğunu söyler. Ama V ikisi birden.

Rap Monster: Bence V, %10 zeki %90 aptal (gülüyor).


Suga: Bazen, "Böyle şeyler mi düşünüyor?", "Neden bunu düşündü ki?" diye düşünüyorum.


Jimin: Bazen maknaeden bile beter oluyor (gülüyor). O büyüleyici.


Suga: Ama bazen çok iyi fikirleri oluyor ve bizi şaşırtıyor.




-Lütfen Cuvism Dergisi okurlarına bir şeyler söyleyin.



Jimin: Lütfen BANGTAN'ı çok sevin. Lütfen bize göz kulak olun ve bizi desteklemeye devam edin.

Suga: İyi müzik yapmaya devam edeceğiz, bu yüzden bize göz kulak olun.

Rap Monster: Bunu hep söylüyorum; ama herkesin hip hop yaptığımızı bilmesini istiyorum. İdollere karşı oluşan ön yargıları kıracağız ve umarım bir gün insanlar hip hop'u gerçekten çok sevdiğimizi anlar. Çok çalışacağız!






Cr: Cuvismmag
Eng Trans: Christie@bts_trans
TR Trans: BTSTurkey

Yorumlar