Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[25.12.2014] Jimin Blog Güncellemesi: Mutlu Noeller ARMYler

[25.12.2014] Jimin Blog Güncellemesi: Mutlu Noeller ARMYler

[25.12.2014] Jimin Blog Güncellemesi: Mutlu Noeller ARMYler

[25.12.2014] Jimin Blog Güncellemesi: Mutlu Noeller ARMYler


Hediyemizi aldınız mı?
Çok zordu, bu yüzden hemen bize şarkımızın iyi olduğunu söyleyerek iltifat edin.

Hmm hmm ben Jimin~
Bu yılın Noel şarkısı için maknaemiz ve ben 'Christmas Day' isimli bir şarkı yaptık.
Bu sefer ikimiz bir Noel şarkısı yapmış olduk.
Jungkook ile birlikte bir ay kadar önce çalıştığımız şarkıyı kullanarak bir şarkı kaydetmemizi önerdiklerinde, zeki maknaemiz Jungkookie, Noel şarkısı yapmamızı söyledi.
Böyle başladık; ama açıkçası çok zamanımız olmadığı için zamanında yetiştiremeyeceğiz diye endişelendik.
Ama boş vaktimiz oldukça kayıt yaptık ve hazırlamak için çok çalıştık. Böyle yayınlayabildiğimiz için çok duygulandık T_T

(Ama) daha daha daha daha önemli gerçek şu ki!!!
Bu Noel şarkısının sözlerini ben yazdım kyah~ha
(Şarkıyı) Sevgili (ARMYlerimizi) düşünerek yazdım~ gerçekten
Hyunglar bir günde birçok şarkı yazıyorlar; ama bu benim ilk söz yazma girişimim olduğu için tamamlamam çok uzun sürdü.
Hihi İlk defa şarkı sözü yazsam da, lütfen şirin olduğunu düşünün ve şarkıyı dinleyin~

Ve ARMYlerimiz,
Bu süre zarfında beraber çok fazla anımız oldu
Çoktan bir buçuk yıl olmasına rağmen
Bundan sonra da çok havalı ve mutlu (güzel), birbirimizi gülerek tebrik ettiğimiz ve bundan sonra yaşayacağımız anılarımız olacak.
Bu yüzden lütfen dört gözle bekleyin ve bizi sevmeye devam edin

Mutlu Noeller ARMYler
İyi uykular~

Türkçe Çeviri: Golden_v
Eng. Trans: BTS_ABS

Yorumlar