Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[02.12.2014] Rap Monster Bloomberg TV'de K-Pop Yıldızının Günlük Hayatını Anlatıyor

[02.12.2014] Rap Monster Bloomberg TV'de K-Pop Yıldızının Günlük Hayatını Anlatıyor

[02.12.2014] Rap Monster Bloomberg TV'de K-Pop Yıldızının Günlük Hayatını Anlatıyor

[02.12.2014] Rap Monster Bloomberg TV'de K-Pop Yıldızının Günlük Hayatını Anlatıyor

photo cr; Bloomberg TV reporter @fion_li

Sadece [00:58 - 02:15] arasında sunucu ve Rap Monster'ın konuşmaları çevrilmiştir!


Sunucu: Rap Monster.. Bu ismi sana annen mi verdi?
RM: Hayır..

Sunucu: Bu senin için nasıl oldu peki?

RM: İsmim mi?

Sunucu: İsmin, kariyerin...

RM: Rap yapmaya, müzik yapmaya... kendi şarkı sözlerimi yazmaya 14 yaşındayken yani 7 yıl önce başladım. Sanırım böyle başladı ve bu şekilde bu endüstriye girdim. Birçok insanın bizleri izlediği çok büyük bir sahnede olma fırsatını elde ettiğim için iyi hissediyorum, bu MAMA ödül töreni gibi. Bu çok büyük bir şey ve benim için çok büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum.

Sunucu: Bir K-Pop yıldızının günlük hayatını anlatır mısın? Dur önce ben kendi fikrimi söyleyeyim.. Kızlar çığlık atıyor, fanchant yapıyorlar, koşuşturuyorlar. Güvenlik görevlileri insanları itiyor.. Peki gerçekte nasıl bir şey?

RM: Bence K-Pop yıldızı olmak tamamen enerji ile ilgili bir şey. Biz performanslarımızla ve müziğimizle Asya'daki -ve umarım dünyadaki herkese- kendi enerjimizi veriyoruz. Ayrıca onlardan -(sizin deyişinizle) tüm o fanchant yapan ve çığlık atan kızlardan enerji alıyoruz. Bu tamamen enerji değiştirmekle (birbirimize enerji vermekle) ilgili bir şey!


Türkçe Çeviri: Golden_v@BTSTurkey
Video cr: bloomberg.com

Yorumlar