Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[09.11.2014] Jimin'in Gezi Günlüğü "Jimin'le Bangtan Meksika'dan Döndü!"
6.6667

[09.11.2014] Jimin'in Gezi Günlüğü "Jimin'le Bangtan Meksika'dan Döndü!"

[09.11.2014] Jimin'in Gezi Günlüğü "Jimin'le Bangtan Meksika'dan Döndü!"

[09.11.2014] Jimin'in Gezi Günlüğü "Jimin'le Bangtan Meksika'dan Döndü!"

Millet Meksika'da ne yaptığımı merak ediyorsunuz, değil mi?
Bu kadar fotoğraf çekip geri dönmemin nedeni işte bu!!!
Daha fazla bekletmeden başlayalım~~ 
Şimdi~~ Meksika'daki seyahat günlüğümün içine girelim~~~!~



Öncellikle, uçakla Amerika'ya indik~~~! 
Aktarma yapmadan Meksika'ya gidemediğimiz için LA'de bir süre bekledik.


12 saatlik uçuştan sonra biraz yoruldum...
4 saat LA havala anındaki koltukta bekledikten sonra tekrar uçağa bindik.


VARDIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kore Havaalanı'ndan Meksika'da kalacağımız otele toplamda 23 saatte vardık.!!!! Ah... Buraya gelmek tam bir gün sürdü!!! Ama yine de, 41. kattaki gece manzarası çok güzel, değil mi??


Ertesi günün sabahında, Meksika'da küçük bir tur yaptık ve ünlü 'Güneş Piramidi'ne gittik. Aşağıdan piramide bakınca çok da yüksek durmuyor; fakat yukarıya çıktığım zaman... Her neyse oraya çıktım ve güneşten biraz enerji aldım ve hatta Taeyang Sunbaenim'in şarkısını söyledim~~ Ve birincilik kazanmayı diledim~~ 


Orada  biii~iir sürü kaktüs vardı! Uzundular, müthişti. (Kısa olmamla alakası yok - -;)
Ve en önemli fotoğraf, aşağıdaki ↓ 


Yok artık...
Mağaranın içinde bir restoran var, YOK ARTIK!)
@@@@@

Sunbaenimlerim ile burada lezzetli biftek yedik~~ keke Üzgünüm kekeke
Ve yedikten sonra, doğru provaya. ㄱㄱ


Gece geç saatlere kadar prova yaptıktan sonra, gün bitti.~~!!
Gözlerim bitkin ve yerinden fırlayacak gibi göründüğü için, fotoğrafın renginde düzenlemeler yaptım kekeke


Ertesi sabah!! Uzun zamandır beklenen konser günü!!!!! Güneş doğdu! Erkenden konser yerine vardık ve son bir prova daha yaptık!
Arenaya dolan 15,000 kişiye performans sergilerken çok eğlendik.

Ve özel sahnemiz!!  'No More Dream'i coverlayan Meksikalı bir dansçı grup ile birlikte performans sergiledik.
Cover için çok uğraşmışlar ve biz de pratikten sonra  oldukça tutkulu kişilerle birlikte harika bir performans sergiledik.

Bizim şarkımızı coverladıkları için mi bilmiyorum; ama babacan bir kalple onları izledim keke 
Lütfen yayınlanacak sahneyi merakla bekleyin!!



Her neyse, deniz seviyesinden çok yüksek olan Meksika'da, performans sergilediğimiz için oh, adamım... Nefesim kesildi. x2
Bu şeyi (fotoğraftaki) nefesimi düzene sokmak için kullanıyorum kekeke (Aslında bunu Jin hyung getirdi!! Tam bir büyükanne keke)


Pekala x3 Konserimizin bitmesi, dinleneceğimiz anlamına gelmiyor... Hemen yıkanıp yola koyulduk!!! Elveda, Meksika.
Bugün hiç çekilmediğim için, bu fotoğraf düne ait...
Çok uzun oldu, bye!!


Biraz bile uyumadan, dosdoğru Kore'de gitmek için hemen uçağa bindik!!!!!


Ama tabii ki LA'de biraz bekledik (aktarma için)... Ah, yorgunum. Uykum var....zzzzzz
Ama bitmek bilmeyen mücadeleci ruhumuzla uçağa geri bindik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


AGHAHHHAHH!!!! KORE!!!!!
EVE GİDİP YEMEK YİYELİM HADİ, AÇIM BEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ve Meksika'daki gezimizin böylece sonuna geldik kekekeke.

Biraz yorucuydu; ama eğlenceliydi... Fakat dünyanın her yerinden ARMYlerimiz olduğu için, bir sürü ülkeyi gezmemizden ve harika anıların oluşmasından memnunum hehe

Meksika'dayken yaptıklarımızı bilemezsiniz T.T 
Bu yüzden son olarak, "Ahh!! Çektiğim fotoğraflar ile seyahat günlüğü yazsam ya?" diye düşündüm. Bu yüzden böyle (bir gezi günlüğü) yazdım. Eğlenceli miydi?

Şimdi bakınca gerçekten uzun zamandır blogda hiçbir şey paylaşmamışım gibi görünüyor keke. Yakında geri geleceğim, benim için bekleyin.


Eng Trans; BTS_ABS 
Türkçe Çeviri: taeyaren
Çeviri Düzenleme: Golden_V

Yorumlar