Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- 2017 THE WINGS Tour Program Book Röportajı - Jungkook

Tüm Bölümler


JUNGKOOK



S1. Seyahat çantanda sürekli taşıdığın beş şey nedir?
C1. Bluetooth hoparlör, İngilizce öğretici cihaz, cep telefonu, kulaklık, şarj aleti.

S2. Seyahat için hangi ulaşım aracını tercih edersin, neden?
C2. Henüz tatile çıkmadım. Hangisini tercih ettiğimi bilmiyorum.


S3. Uzun mesafeli yolculuklar için tavsiyen nedir?
C3. Hmm...Sanırım iyi uyumak yorgun hissetmemem için yardımcı olabilir. Sadece biraz uyuyun...

S4. Yolculuk sırasında dinlenecek güzel şarkılar önerebilir misin? 
C4. Butterfly ve WINGS. Çünkü uçaktayken kelebek gibi uçuyorsunuz. Seyahat ederken tüm şarkılarımızı dinleyin...Haha.

S5. Seyahat planı yapar mısın yoksa akışına mı bırakırsın? 
C5. Plan yapıyorum ama boşa gidiyor sanırım. Haha.

S6. Seyahatteyken yapılması gereken şeyler nedir ve neden yapılmalıdır?
C6.  Fotoğraf çekmek ve müzik dinlemek.

S7. Üyelerle nereye gitmek istersin? 
C7. Bazı tatil yerlerine gidip kollarımdaki güç tükenene kadar yüzmek istiyorum.

S8. Yemek, alışveriş, tur, dinlenme konseptlerinden hangisini favori tatil konseptin olarak seçersin? Neden?
C8. Tabii ki seyahat etmenin en iyi kısmı yemek yemektir, değil mi? Fotoğraf çekmek de olmazsa olmazlardan!

S9. Hatırında en çok kalan yer nereseydi?
C9. Yakın bir zamanda değil ama Kore'de günü birlik bir geziye gitmiştim ve çok eğlenmiştim. 

S10. Zamanda yolculuk yapabilseydin nereye giderdin?
C10. İlkokul 1. sınıf. Baştan başlayıp her şeyi adım adım öğrenmek istiyorum.


_________________________________________________________________________________
Bangtan Turkey için çevrilmiştir. İzinsiz veya kaynaksız kullanmayınız.
Çeviri: Esin Melisa D.

Yorumlar