Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- 2017 THE WINGS Tour Program Book Röportajı - Rap Monster

Tüm Bölümler


Rap Monster


S1. Seyahat çantanda sürekli taşıdığın beş şey nedir?
C1. İç çamaşırı, kıyafet, tıraş bıçağı, cüzdan, Bluetooth hoparlör.

S2. Seyahat için hangi ulaşım aracını tercih edersin, neden?
C2. Otobüs ve tren çünkü romantik buluyorum. Camdan dışarı bakarken mutlu hissediyorum. Ulaşım kesinlikle seyahatin bir parçası.

S3. Uzun mesafeli yolculuklar için tavsiyen nedir?
C3. Mümkün olduğunca rahat giyinmek! Kapüşonlu kazak tarzı bir şey de alın yanınıza çünkü hava soğuk!

S4. Yolculuk sırasında dinlenecek güzel şarkılar önerebilir misin? 
C4. Gündüz için 'Lost', akşam için 'Reflection'.

S5. Seyahat planı yapar mısın yoksa akışına mı bırakırsın? 
C5. Seyahat ederken plan yapıyorum ama asla planlarımı uygulamıyorum; doğaçlama hareket ediyorum. Haha, ama plan yapmayınca da çok endişeli oluyorum.

S6. Seyahatteyken yapılması gereken şeyler nedir ve neden yapılmalıdır?
C6.  Kahve içerim, olduğum yerde otururum ve dışarıda gezinirim. Sevdiğim müzikleri dinlerim, gökyüzüne bakıp derince nefes alırım.

S7. Üyelerle nereye gitmek istersin? 
C7. Hoseok'la birlikte Jeju Adası'na ya da Japonya'ya gitmek istiyorum. Onunla açıkça sohbet edip yalnızca ikimiz için bir anı yaratmak istiyorum. Arkadaş olduğumuz için.

S8. Yemek, alışveriş, tur, dinlenme konseptlerinden hangisini favori tatil konseptin olarak seçersin? Neden?
C8. "Kim Namjoon"la dengeyi tutturmanın en etkili yolları seyahat etmek, tabiatı seyretmek ve manzarada kaybolmak gibi duruyor.

S9. Hatırında en çok kalan yer nereseydi?
C9. Jeongdongjin. Yıllar sonra ilk kez gün doğumunu görmüştüm; renkler tasvir edemeyecek kadar güzeldi.

S10. Zamanda yolculuk yapabilseydin nereye giderdin?
C10. 6 yaşımdaki halime giderdim! Gelecekte birçok zorlukla karşılaşacağım, hiç olmazsa mutluluğu bu dünyada yaşamak için hatırımdaki güzel anlara dönmek isterim.


_________________________________________________________________________________
Bangtan Turkey için çevrilmiştir. İzinsiz veya kaynaksız kullanmayınız.
Çeviri: Gaye Ü.


Yorumlar