Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [09.11.16] BTS - Mydaily Röportajı

Tüm Bölümler

"Daesang gerçek bir hedef değil, daha çok belirsiz bir hayal."

BTS veda sahnesini gerçekleştirerek ikinci tam albümleri "WINGS" promosyonlarını sona erdirdi. Onlara çok önemli bir soruyla meydan okuduk: All-kill (Ç/N: Tüm müzik listelerinde, aynı anda birinci sıraya çıkmak.) yapmaları, müzik şovlarındaki birincilikleri, uluslararası listelere başarıyla girmeleri ve kırdıkları diğer rekorlar hakkında ne düşünüyorlar?
Rap Monster: " 'Blood, Sweat & Tears' promosyonları çok çetin geçti ama hiçbir şey size kendiliğinden gelmez. Sonuçlar mükemmeldi, yani çok mutluyum. Bugünlerde sürekli gülüyorum. "
Koreli sanatçılar arasında bir ilk olarak, BTS bu albümle birlikte Billboard Top 200 listesinde üç hafta kaldı, 26 numaraya kadar yükseldi. Bu onlar için en anlamlı şeylerden biri. All-kill yaptıkları, müzik şovlarında birinci sıraya yerleştikleri vs. için çok gururlular. Hatta geri dönüşlerinden önce hayranlardan gelen yoğun ilgi nedeniyle, Naver Vlive yayını çöktü. Bu yüzden BTS'le canlı yayın yapmanın zorlu olduğuyla ilgili söylentiler var.
Jin: "Bize göre önemsiz bir başarı yok. Çünkü bunların hepsi hayranlardan bize verilen hediyeler."
BTS'e popülerliğin getirdiği hislere alışıp alışmadıklarını sorduğumuzda cevap olarak kafalarını salladılar.
Jungkook: " Promosyon dönemimiz başladıktan sonra müzik şovlarındaki yoğun programımız yüzünden popülerliğimizi yaşamaya zamanımız olmadı. Yine de TV şovlarında sıklıkla bahsedildiğimizi görmek havalıydı. Haberlerde bizim hakkımızda yazılan makaleleri gördükten sonra ne kadar popüler olduğumuzun farkına vardım."
Suga: "Geçenlerde MBC 'Radio Star'ı izliyordum ve bizim ismimiz geçtiğinde çok şaşırdım. Gerçekten havalıydı ve buna inanamadım bile. Galiba popülerliğimizin boyutunu kendimizi haberlerde görünce çözdüm."
Çoğu kişi BTS'in bir kez en iyisini yaptığını ve bir anda popüler olduğunu düşünüyor. Ama BTS bir sürü yükseliş ve iniş yaşadı ve bu noktaya gelebilmek için çak fazla efor ve zaman harcadılar. İyi tanınmalarının şans veya zamanlamayla alakası olmadığına inanıyorlar.
J-Hope, V: "Bu promosyon dönemine 10 üzerinden 10 vermek istiyorum. Sonuçlar beklentilerimin üzerindeydi. (Bu yüzden) Kendimize bol keseden puan vermek istiyorum. Gururlu hissediyorum çünkü albümden tatmin olduk ve hayranlarımız da albümü bizim kadar sevdi. Bu yüzden kendimize bu kadar yüksek bir puan verebiliriz."
Rap Monster: "Başkaları promosyonlarımızın aniden iyiye gittiğini söylüyor. Ama ben bunun doğru olduğuna inanmıyorum. Sadece şu an gerçekleşmesi gerekiyormuş, sonunda yukarılara çıkabildik. Biz bile merak ediyorduk 'Neden bu kadar yavaşız?' diye. Basamakları çıkıyorduk ama bu, gerçekten yavaş bir süreçti. Sürekli endişe içindeydik. 'Bir kere bile olsun yayımladıklarımızla en iyisi olamayacak mıyız?' (diye düşünüyorduk) ama şimdi bakınca, önceki promosyonlara kıyasla bu kez bizi gerçekten en iyiye yaklaştıran bir şey yayımladık."

Suga: "Promosyon dönemimiz kısa gözükebilir çünkü müzik şovları dışında çeşitli TV programlarına çıkmadık. Ama aslına bakarsak çok sık albüm yayımlıyoruz. Büyük ihtimalle müzik şovlarında devamlılık ödülü alırız. Sadece, çoğu insan bizi 화앙연화 (The Most Beautiful Moment In The Life)'la tanıdı. Hayranlarımız biliyor ki yavaş ama emin adımlarla yükseliyoruz."
Promosyonlardan önce BTS, hedeflerinin "Daesang" (Ç/N: Ödül törenlerinde verilen en kıdemli ödül.) ödülü olduğunu söylemişti. Şaşırtıcı bir şekilde hedeflerine oldukça yaklaştıla, müzik endüstrisindeki çoğu yetkili "Daesang" ödülü alacaklarını tahmin ediyor çünkü dijital ve fiziksel satışları, müzik videolarını görüntülenme sayısı diğer popüler gruplardan çok farklı değil.
Jimin: "Daesang gerçek bir hedef değil, daha çok belirsiz bir hayal. Eğer sadece sıkı çalışmaya devam edersek er ya da geç Daesang da ardından gelmez mi? 'WINGS' albümünü 'Hadi Billboard Top 200'de 26. sıraya yerleşelim!' diye düşünerek yapmadık. Kendiliğinden oldu. Bence sadece yolumuza devam etmeliyiz."
Jin: "Eskiden her albümün sonucunun ne olacağına çok takılırdım ama şimdi fark ettim de sadece çok çalışmalı ve güzel şeylerin beraberinde gelmesini beklemeliyim. Sürekli sonuca odaklanmak gerçekten stresliydi, ama rahat olmanın ve sahnede eğlenmenin en önemlisi olduğunu gördüm."

Türkçe Çeviri: unnecessaryowl
Düzenleyen: Meri

ENG cr. bangtanitl
BANGTAN TURKEY İÇİN ÇEVRİLMİŞTİR. İZİNSİZ VE KAYNAKSIZ KULLANMAYINIZ.

Yorumlar