Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2016] Rap Monster'dan V'nin Profili

[#BTSFESTA2016] Rap Monster'dan V'nin Profili

[#BTSFESTA2016] Rap Monster'dan V'nin Profili

[#BTSFESTA2016] Rap Monster'dan V'nin Profili

 



Adı: Kim Taehyung
Ayırt edici özelliği: Yakışıklı.
At sürmede Bangtan’da birinci.
Akıllı olmada Bangtan’da yedinci.
Sürekli dediği şey: Namjoon hyung… Namjoon hyung? Namjoon hyung! Rap Mon hyung? Rap Mon hyung…

V’nin profili RM tarafından yazıldı.
Ne kadar yakınız? %100 ya da %10,  devamlı değişiyor.
İdollerin idolü… diyerek ona iltifat ederim.
Hoşlandıkları: Burger King, kola, Jjajangmyeon.
Hoşlanmadıkları: Fasulyeler, sebzeler.

V’nin profili RM tarafından yazıldı.
V Burger King’den sipariş verdiğinde ona minnettarım. Benim tek dostum! 
Ne dediğimi anlamadığında V’den hoşlanmıyorum. Nefret ediyorum.
V ile geçirdiğim en mutlu an dışarıda yemek yediğimiz zaman.
V uyuduğunda gözlerini kapatmak istiyorum.
V için Hwarang için çekim yapmak yorucu olmalı ama güçlü kalmanı ve iyi bir iş çıkarımanı diliyorum.
V ile aramızdaki bağ: Aslında çok fazla ortak yönümüz var. Örneğin; müzik, kıyafetler, fotoğraflar/fotoğraf çekimleri, yemek vs.
V’nin 10 yaş büyük hyungu olmak istiyorum. Benimle birlikteyken komik olmaya çalışmazdı o zaman.

Gelecekteki V’yi çizdim. ‘’Muz’’ ‘’Banana Kick’’ (muz aromalı bir atıştırmalığın adı)

Türkçe Çeviri: Litchi Juice
ENG cr.: peachisoda

KAYNAK GÖSTERMEDEN KULLANMAYINIZ!



Yorumlar