Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jin

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jin

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jin

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jin


                


Adı: Kim Seokjin


Etiket: #EATJIN

Gruptaki pozisyonu: Yakışıklılık

Vücut ölçüsü: Geniş omuzlar

Bangtan arasında eğitim düzeyinde rakipsizimdir.

Yeteneği: Kliplerde araba sürmek

Hobi: Aynaya bakmak

Bana güç veren bir cümle: "(Karnımızı doyuracak) parayı kazanmak için çok çalışıyoruz, o zaten haydi yiyelim!"

Son zamanlarda yaptığım ve beni gururlandıran şey: Tüm koreografiyi ezberleyebildim

Komik dans etmekte Bangtan’ın birincisiyim.

Havalı dans etmekte Bangtan’ın yedincisiyim.

Uykulu hissettiğimde: uyurum

En mutlu anım: konser

Son zamanlardaki endişem: dans etmek

Geçen seneden bu yana değişen bir şey: J-Hope dansımın geliştiğini söyledi

Bangtan’ın şarkılarından size armağan etmek istediğim bir söz: Tek güneşim sensin, 
dünyada tek bir tanesin (BTS - RUN şarkısından)

Kendimi nitelemek için yeni lafım: Genç-yüzlü Seokjin

Kendime olduğundan daha genç duruyorsun diyerek iltifat ederim.

2016 hedefim: Uzamak

2016’da yapılacaklar: Diğer insanların gıpta edeceği bir yaşam sürmek

Beni destekleyen insanlara sahip olmak uzun zaman açlıktan sonra (yemek yediğinde) 
gelen tokluk hissi gibi.


Üye
Benimle İlişkisi
Nedeni
Rap Monster
Lider
Voa o bir lider
Suga
Oda arkadaşım
Benle aynı odayı kullanıyor
J-Hope
Dans hocası 1
Bana dans öğretiyor
Jimin
Dans hocası 2
J-Hope’tan farklı bir tarzda bana dans öğretiyor
V
Kardeşim
Benden küçük kardeşim
Jungkook
Dans hocası 3
J-Hope’tan farklı bir tarzda bana dans öğretiyor

                         

Eng Trans
: PEACHISODA
Türkçe Çeviri: Meri
Düzenleme: Zimbiyan

Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar