Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
【HARU HANA VOL. 25】 Bangtan'a Kişisel Sorular!
93.3338

【HARU HANA VOL. 25】 Bangtan'a Kişisel Sorular!

【HARU HANA VOL. 25】 Bangtan'a Kişisel Sorular!

【HARU HANA VOL. 25】 Bangtan'a Kişisel Sorular!





Soru 1: BOY IN LUVşarkınızla ilişkili olarak; eğer grup arkadaşlarınız bir ilişkide olsaydı, nasıl olurlardı?

Jimin: Büyük ihtimalle Jin hyung duygularını belli etme konusunda en çok zorlanan olacaktır çünkü ilişkide olduğunu kimsenin bilmesini istemeyecek bir yapıda. Jungkook da çok ciddi olurdu, V de öyle. V üyelere söyleyip söylememe konusunda takılacak olsa bile, zaten kendini bellli edecektir. Ben birine aşık olduğumda sadece o kişiye odaklanan tiplerdenim. Böylece onunla ilgili şeyleri fark etmeye başlarım. Bir şeyleri beğenmeye başladığım zaman, diğer şeyleri kafama takmıyorum; şarkı söyleme ve dans etmeye odaklandığım gibi yani. 

J-Hope: Bence Suga hyungun aşık olduğunu anlamak çok kolay olacaktır. (Güler) Genelde davranışları ve konuşması aynı olduğundan, eğer bir değişiklik olursa bu (aşık olduğunun) işaretidir. Bence ben de kolayca kendimi ele veririm. [Suga: Eğer sevgilin olursa çok gürültücü olursun! (Güler)]

Jin: Jimin ve V ilişkide olduklarını belli ederlerdi. V fırlama olsa da, aşık olduğu zaman tam bir olgun erkeğe dönüşürdü. Jimin'in ise yüz ifadelerinden duyguları anlaşılacaktır. Benim yüz ifadem hep poker face olduğundan yakalanmayacağım konusunda kendime güveniyorum. Duygularımı yüzüme yansıtmayı sevmiyorum.

Jungkook: Bana kalırsa Suga hyung öyle kolay kolay duygularını belli etmez çünkü Boy In Luv sözlerinde olduğu gibi flörtleşme konusunda en iyisi olmayacaktır. Jimin hyungsa eminim gülen yüzüyle kız arkadaşı için her şeyi yapardı. J-Hope hyung dikkatli olurdu. Rapmon hyung tamamiyle havalı durmasına rağmen sevgisini fazla gösteren biri olurdu. V hyung sürekli bela çıkarttığı için kız arkadaşı tarafından cezalandırılırdı. (Güler) Jin hyung kız arkadaşını evine davet edip, TV izleyen ve onunla yemek yapan tiplerden olurdu. Ben genelde yabancılara karşı utangacımdır ve yakınlaşmadıkça şefkat gösteremem. Mesajlaşarak belki duygularımı ifade edebilirdim ama yüz yüze gelince dilim tutulurdu.

Rap Monster: V'nin ilişki içinde olması pek imkan dahilinde değil. Nasıl demeliyim.. Birini beğense bile ona aşık olması kolay olmayacaktır. Suga hyungun bir ilişkisi olursa kolayca anlaşılırdı çünkü kesinlikle değişik davranırdı, heyecanlanırdı ve abuk subuk şeyler konuşurdu. (Güler) Aslında bu konuyu daha önceden düşünmüştüm, eğer ilişkide olsaydık bence hepimiz kendimizi kaptırırdık. Ben elimden geldiğince mantıklı olmaya çalışırım ama aşık olduktan sonra muhtemelen mantıklı davranamazdım.

V: Eğer Jimin'in kız arkadaşı olsaydı "Ayy o çok tatlı, sevimli~" falan diyerek sürekli onunla övünürdü. Kesin her gece onu arardı. Ben biraz tedbirli bir kişiliğe sahibim o yüzden belki (ilişki de olsak da) ilişkimizi yürütemeyebiliriz diye düşünürüm. Ayrıca onunla çok iletişim halinde olacağımı da düşünmüyorum. 

Suga: Eğer Jimin bir ilişki içinde olsaydı, o kişiye karşı çok şefkatli olurdu. Ve eğer aşık olursa sadece ona odaklanırdı. Ben pek çaba harcayan bir tip değilimdir ama bir ilişkide olup olmadığım kolayca anlaşılacaktır. İlave olarak, onun için kendimde bazı değişiklikler yapabilirdim.


Soru 2: JUST ONE DAYşarkınızla ilişkili olarak; eğer geçmişteki 'bir gün'e dönmek isteseydiniz, hangi gün olurdu?

Jimin: İlkokuldayken oyun oynamak için ailemle parka gitmiştik. O zamana dönüp, tekrar onlarla beraber oynamak isterdim. Patinaj pistine gitmek, bisiklet binmek ve paketlenmiş öğle yemeklerimizi yemek... Güzel anılardı bunlar.

J-Hope: Annemin karnından çıktığım güne. (Güler) Bu benim doğum günüm sayılır, değil mi? O gün nefes aldığım ilk gündü, bunu tekrar yaşamak isterdim.

Jin: İlkokuldayken ailemle Avrupa'ya gitmiştik. Odamda, yatağımda ve trende hep oyun oynamıştım. Annem dışarı bakmanın daha iyi olduğunu söylemişti ama ben dışarıdaki görüntünün bizim evinkinde farklı olmadığını düşünmüştüm. Şimdi düşününce, yazık oldu diyorum.

Jungkook: Beş yaşıma. O zamana dönmek ve sıkı çalışmak isterdim. O zamanlardan düzgünce çalışsaydım, şimdi çok daha kolay olabilirdi.

Rap Monster: İlk şarkı kaydı için mikrofon aldığım güne. Sanırım 7 yıl önce falandı. O zamanlar nasıl bir zihniyet içindeydim, müziğe karşı nasıl bakıyordum... Bunları tekrar deneyimlemek isterdim. Böylece daha çok çalışmam gerektiğini bir kez daha anlardım.

V: Aktivitelerimiz çok yoğun olduğu için büyükannemin doğum gününü kutlayamamıştım bu yüzden o güne dönüp, Daegu'ya gitmek isterdim. Yaklaşık 14 yaşıma kadar beni büyükannem büyüttü, bana ebeveynlik yaptı. Bundan dolayı o, benim için en önemli kişi. Her iki günde onu ararım.

Suga: İlkokula, 6. ve 7. sınıfa, müziğe başladığım zamana. Güzel müzikler duyduğumda, kalbimi titreten anlar olurdu. Fakat şu günlerden öyle hissedemiyorum, tekrar o anları yaşamak istiyorum.

Soru 3: JUST ONE DAYşarkınızla ilişkili olarak; "Senin tatlı kokunla sarhoş olup, huzurla uyuyakalmak istiyorum."* Sizin favori kokunuz ne?

(*Boy In Luv’ın Japon versiyonundan bir söz.)

Jimin: Ben şu çayır kokan mumları seviyorum. Bazen uyumadan önce yakıyorum. Çok parfüm kullanmıyorum çünkü hangisi bana yakışır bilemiyorum.

J-Hope: Köpeğimin kokusu, Mickey'nin patileri! Patilerinin ucunda çok güzel bir koku var. Böyle patilerini gerdiriyor ve... (Kokusunu çekiyor gibi yapıyor.) Çok güzel, dayanamıyorum!

Jin: Yabanmersinili duş sabunu. Tatlı, hafif bir kokusu var bu yüzden tüm grup arkadaşlarıma tavsiye ettim. Hepsi beğendiklerini söyledi. Ve tabii hayranlarımızdan gelen birtakım şampuanları da kullanıyoruz.

Jungkook: Meyve ve sabun kokuları. Çicek kokularını da bir o kadar severim, kiraz çiceği ve gül gibi. Kozmetikle biraz ilgiliyim, o yüzden saç misti olsa bile her kullandığım şey kokuludur. Kokulara karşı hassasım.

Rap Monster: Şafak vaktinin kokusu. Herkes uyurken dışarı çıkarım, hafif soğuk rüzgarı hissederim ve (etraftaki) sessizlik... Kendimi arındırıyormuş gibi hissederim.

V: Canlandırıcı ve tatlı kokuları severim. Kore'de yetişkin olduğumda, (yetişkinlik hediyesi olarak) hayranlarımız bana parfüm almışlardı. Onları her gün değiştire değiştire kullanıyorum.

Suga: Meyve kokuları. Ama yapma olanlar değil, doğal olanlar. Eğer hoşlandığım biri olsaydı, onun parfüm kokusu yerine vücut losyonu kokması hoşuma giderdi. Çok parfüm kokusu olunca kafam ağrıyor. Ağır olmayan parfümleri tercih ediyorum.

Soru 4: Otelde kalırken hangi arkadaşınızla aynı odada kalmak istiyorsunuz?

Jimin: Rusya'da odamı J-Hope hyungla paylaşmıştım, odayı beraber temizlediğimizden benim için rahatlıktı. Yurtta temizlik yapan ve eşyaları olduğu yere koyan bir tip değilim ama otelde nedense öyle olmuyorum. Şu an, Japonya'da, odamı V'yle paylaşıyorum ve bu yorucu oluyor. (Güler)

J-Hope: Bana herkes uyar. Daha önce beraber aynı odada kalmadığım arkadaşlarımla kalmayı isterim. Çoğu kez Suga hyungla ve Jimin'le aynı odada kalıyoruz. V'yle hiç aynı odada kalmadım. [Rap Monster: V çok can sıkıcı, seni yorar.] Şu sıralar Rap Monster'la da oda paylaşır oldum, kendi dünyamda takılıyorum. Oda arkadaşımla ilgilenmeme gerek olmuyor; kendi kendime yuvarlanıyorum, duş alıyorum, şarkı yazıyorum, kulaklıklarımla müzik dinliyorum... Ve bir de bazen İngilizce mırıltılar duyuyorum. [Rap Monster: O sıra ya rap yapıyorumdur ya da arkadaşımla konuşuyorumdur. (Güler)]

Jin: Jungkook. Hep onunla kaldığımız için kendimi rahat hissediyorum. Ve o her zaman yanında yüz losyonu gibi şeyler getirir, bu yüzden ben bir şey unuttuğumda hemen el atar. Ayrıca ikimiz yalnız olduğumuzda, içten konuşmalarımız oluyor. Genelde Jungkook'a bir sürü öğüt veriyorum.

Jungkook: Jin hyung. Sessiz uyuyor ve düzenli olmayı seviyor. Uyumluyuz. Ve de makyaj temizleyici getiriyor böylece kendiminkini çıkarmak zorunda kalmıyorum.

Rap Monster: Herkes olur çünkü (etrafta olanları) takmıyorum ve kendi kendime takılıyorum. Ama benimle aynı odada kalanlar genelde horlamamdan nefret ediyor. (Güler) Gerçi şu ara daha iyiyim. [Jimin: Demin V odanı senin için temizleyeceğini söyledi.] Ha?! Bu doğru olamaz! V, buraya gel! (Güler)

V: Jin hyungla aynı odada kaldığımızda ışıkları kapayıp uyumak istemiştim ama o sürekli egzersiz yaptı ve ben bir şey diyemedim... Bugün odamı Jiminie ile paylaşıyorum, eğer egzersiz yaparsa onu kuvvetimle durdururum. (Güler) Rusya'dayken Rap Monster hyunglaydım, etrafı derleyip toplamak çok yorucuydu. Hyung "bağış meleği" olduğu için her zaman her şeyini kaybeder ve kendisi benim çok beğendiğim otel terliklerini de bağışladı. Etrafta dolanırken onları giyiyordum, bu yüzden cidden üzüldüm.

Suga: Bence J-Hope! Odada çok sessizimdir. Hiçbir şey demeden öylece uzanırım ve sonra duş alırım ve daha sonra da uykum gelir. Ben sessiz olduğumdan J-Hope, Jungkok ya da başka üyelerin odasına oynamaya gider. Odada olduğu zamanlar o da bana uyar ve sessiz olur. Bu da rahat hissettiriyor. (Güler) Onunla daha çok aynı odada kalmalıyım sanırım.



AŞK TERCİHLERİ

(Altı çizililer seçilenler.)

Jimin

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaşı? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

J-Hope

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaş? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

Jin

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaş? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

Jungkook

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaş? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

Rap Monster

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaş? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

V

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaş? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

Suga

 Kız arkadaşınla çift kıyafeti giyinmek? Evet / Hayır
Randevu için nereye gidersin? Lunapark / Alışveriş
 Randevuda sevgilin nasıl giyinsin? Tek parça elbise/ Dar pantolon
 Eğer kız arkadaşın makarna, sen de Yakiniku (ızgara et) yemek istersen? Kız arkadaşıma uyarım. / Yakiniku yemesi için onu ikna ederim.
 Yemek yapamayan kız arkadaş? Sorun değil. / Sorun.
 Uzak mesafe ilişkisi? Olabilir. / Olmaz.
 Eğer sevgilin ağlarsa? Onu güldürürüm. / Onu rahatlatırım.

ENG cr. kimmy-trans
TR cr. BTSTurkey / Meri
*Kaynak belirtiniz.



Yorumlar