Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[30.04.2015] BTS The Star Dergisi Profilleri -JIMIN-
13.3334

[30.04.2015] BTS The Star Dergisi Profilleri -JIMIN-

[30.04.2015] BTS The Star Dergisi Profilleri -JIMIN-

[30.04.2015] BTS The Star Dergisi Profilleri -JIMIN-



İsim(Gerçek isim)/İsminin anlamı & kaynağı: Park Jimin / Büyükbabam, bilgeliğin göklere kadar ulaşmasını umarak bu ismi vermiş.

Doğum günü/ Burcu: 13 Ekim 1995 / Terazi

Kan grubu: A

Ailedeki diğer üyeler: Baba - Anne - Erkek kardeş

Doğumunu haber veren rüya: Rüyayı annem görmüş, üzerinde parlak küçük bir biber sallanan büyük bir ağaç...

Gittiği okullar: Hoedong İlkokulu - Yunsan Ortaokulu - Busan Güzel Sanatlar Lisesi - Global Cyber Üniversitesi (Ç/N: İnternet üzerinden eğitim veren bir üniversite)

Kişiliği: Öncelikle çok neşeli biriyim ve her zaman ortalıkta koşturma isteğim var. Biraz bencillik var içimde, ayrıca sıkılmaktan nefret ederim.

Hobileri/Yetenekleri: Dans etmek, müzik dinlemek, oyun oynamak / Dans etmek

Alışkanlığı: Unutkan olmak ?

Hayat felsefesi: Kahkaha at/gülümse! (Yani; her zaman pozitif olmaya çalış)

Şarkıcı olmasına neden olan şey: Dans etmeyi, çocukken, Rain sunbaenim'i izleyerek öğrendim. İlerde, onun gibi büyük bir sahnede olmak istedim.

Pişirmede iyi olduğu yemek: Kimchi - Bokkeumbap 

En sevdiği yemek: Et (domuz, dana, ördek, tavuk), yahniler, atıştırmalıklar, tatlılar, pilav vs.

En sevdiği film: Çok fazla hatırlamıyorum ama Tazza gibi aksiyon filmlerini seviyorum.

En sevdiği spor: Futbol, basketbol, badminton gibi top kullanılan bütün sporlar. Ayrıca vücudunu kullanmayı gerektiren diğer sporlar.

En sevdiği takma ad: Chim-chim? Bu adı bana Tony takmıştı ve sanırım hayranlarımız da beni böyle çağırmaktan hoşlanıyorlar.

Son zamanlarda koleksiyonunu yaptığı şey: Şu ana kadar özel olarak koleksiyonunu yaptığım hiçbir şey olmadı ama figür oyuncakları toplamayı düşünüyorum.

Yakın ünlü arkadaşları: Hiç kimse.. yok...

Katılmak istediği varyete şovlar: Running Man. Çünkü çok iyi koşuyorum ve üyeler de yenilmekten nefret ediyorlar.

Genellikle/ En sevdiği giyim stili: Belirli bir stilim yok ama düzenli/temiz giyinmeyi seviyorum.

İdeal Tipi: Şu an bir ideal tipim yok. Sanırım beğendiğim belirli bir yüz tipi var ama yine de bilemiyorum. Ama güzel kişilikli bir kız benim için her zaman bir numaradır.

Yapılacaklar listesindeki 3 şey: 1.Seyahat etmek
                                                   2. Çok para kazanmak
                                                   3. İyi bir evlat olmak

BTS'in naziklik sıralaması ve nedeni: Birinci J-Hope. Sonra da diğer üyeler. Diğer üyeler nazik değil demiyorum ama J-Hope hyung aşırı nazik.

Jimin'in hayranlara sormak istediği soru: (Üniversitede) hangi konular üzerine okumamı istersiniz?



Eng Trans: @bangtanitl
Türkçe Çeviri/Düzenleme: Zimbiyan @ BTSTurkey
Çevirileri kaynak belirtmeden kullanmayınız!


Yorumlar