Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- Rap Monster & Warren G Starscast Röportajı (PDD Üzerine)

Tüm Bölümler


Kim? RAP MONSTER ve Warren G
Ne zaman? 23-24 Şubat
Nerede? Los Angeles 
Ne (yapıyorlar)? Ortak çalışmalarını tamamlıyorlar
Nasıl? Ellerinden geldiğince çok çalışarak
Neden? Mükemmel bir müzik yapmak için




[Rap Monster soruları cevaplıyor, <P.D.D> nedir?]


Soru: Warren G ile nasıl tanıştın?
RM: İlk olarak, geçen yıl M.Net’in reality programı American Hustle Life’da tanıştık. BTS’in şarkılarını duyduktan sonra bana, beraber çalışıp çalışamayacağımızı soran ilk kişi o olmuştu. Ve buradayız, albümlerimizi piyasaya sürüyoruz.

Soru: Warren G ile çalışmak nasıldı?
RM: Onun stüdyosunda çalıştık ve çalışanları da albüm çalışmalarında bize yardımcı oldu. Efsane ile çalışmak çok heyecan vericiydi. Benim için büyük bir onurdu.

Soru: ‘P.D.D (Please Don’t Die)’yi bestelerken seni en çok zorlayan şey ne oldu?
RM: Warren G’nin yaptığı şarkılar 90’ların Hip Hop müziği çizgisindeydi. Benim dinlemekte olduğum şarkılardan farklıydı. G-Funk hissini tutmak ve şarkıyı Kore kültürüne, aynı zamanda da günümüz trendine uydurmak için çok uğraştım.

Soru: Amerika'dayken gerçekleşen komik bir olay oldu mu?
RM: Warren G ile birlikte yerel medya röportajındaydık ve muhabir aniden “Biliyorum, bu kulağa biraz çılgınca gelebilir; ama bir şey sorabilir miyim lütfen?” dedi; başta gerçekten de çok gergin hissettim; ama muhabir benim ve Warren G’nin fanıydı! Tüm şarkılarımızı dinlemişti ve hatta DARK&WILD albümümüzü satın almıştı. Bana bir fotoğraf kartı uzattı ve imzalamamı istedi, şok olmuştum!


[Warren G soruları cevaplıyor, Rap Monster'ın rapi hakında ne düşünüyorsun?]

Soru: Rap Monster'ın rapi hakında ne düşünüyorsun?
Warren G: Hem bir sanatçı hem de yapımcı olarak, o tanıdığım rapçiler arasındaki en göze çarpan rapçilerden biri.

Soru: P.D.D. ile ilgili kısaca ne diyebilirsiniz?
Warren G: Rapini dinlediğimde sözleri anlamasam da akışı hissettim. Beraber çalışırkeRap Monster, sözlerin anlamını açıkladıktan sonra daha çok sevdim. Sözlerde; bana inanmayan insanlara (kendimi) kanıtlayacağım anlamına gelen "Lütfen başarımı görmeden önce ölme" diyor. 

Türkçe çeviri: Dusty@BTSTurkey
Kaynak: Starcast

Yorumlar