Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
  BTS 2015'te Birincilik Ödüllerini Kazanmayı ve Müzik Tarihine Geçmeyi Umuyor

BTS 2015'te Birincilik Ödüllerini Kazanmayı ve Müzik Tarihine Geçmeyi Umuyor

BTS 2015'te Birincilik Ödüllerini Kazanmayı ve Müzik Tarihine Geçmeyi Umuyor

BTS 2015'te Birincilik Ödüllerini Kazanmayı ve Müzik Tarihine Geçmeyi Umuyor


Yeni yıl için umutlarını ve hayallerini açıklarken, BTS 2015'te hedefinin bir müzik programında birincilik ödülü kazanmak olduğunu paylaştı.

BTS geçenlerde kapağını süsledikleri ve umutlar ve tutkularla dolu bir röportaj verdikleri yıldız ve stili dergisi The Star'la bir fotoğraf çekimine katıldı. 

Rap Monster müziğe sonsuz özleminden, "Rap müziğe aşık oldum ve kulaklıklarımdan bir saniye olsun ayrılmadım. Ders çalışırken, yemek yerken  ya da uykuya dalarken bile müzik dinledim." şeklinde bahsetti.

J-Hope ise şöyle söyledi: "Bu yıl, bana ait şarkılarımı paylaşmayı ve bloga ara ara dans videoları yüklemeyi düşünüyorum."

Müziğe sonu gelmeyen tutkusu devam eden Suga, "Meşgul programlarımızın ortasında, geriye ne kadar zamanım kaldıysa hepsini stüdyo içinde kapalı kalarak geçirdim ve müzik bestelemeye odaklandım." diye ekledi.

BTS 2015 için hedeflerini paylaştırken şunları söyledi.

V; "Müzik sektörü tarihine geçmeyi umuyorum. BTS'in Kore müzik sektöründe bir dönüm noktası olmasını ve yeni bir algı yaratmasını işte bu kadar çok istiyorum."

Rap Monster; "Bir müzik programında birinci olmak bütün üyelerin ebüyük dileği. İyi müzik varsa, birinci olabiliriz diye düşünüyoruz; bu yüzden müzik yapmak konusunda çok çalışıyoruz."

Tüm röportaj ve resimli dergi 25 Şubat'ta yayınlanan The Star'ın Mart sayısında paylaşıldı. 

Dergideki fotoğrafların scanlerini görmek için; https://www.facebook.com/media/set/?set=a.773537712721512.1073742570.193483004060322&type=3


Türkçe Çeviri: Nastia~@BTSTurkey
Kaynak/Source: mwave

Yorumlar