Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [16.12.2014] Ranking Box BTS Röportajı - Best 3

Tüm Bölümler































En genç üye Jungkook'a tur boyunca her zaman yanında getireceği en iyi 3 eşyayı sorduk

1.Akıllı Telefon

"Arabada, otelde ve sahne arkasında her zaman taşıdığım gerçekten gerekli bir eşya. Akıllı telefon taşıyorsam sıkılmıyorum, çünkü oyun oynayabiliyor, müzik dinleyebiliyor ve video izleyebiliyorum." 

2.Banyo (Kişisel Bakım) Malzemeleri

“Yemek yedikten hemen sonra dişlerimi fırçalamazsam kendimi gerçekten çok kötü hissediyorum! Bu yüzden, banyo malzemeleri en önemli eşyalarımdan biri!”

3.Sırt Çantası

“Çanta çok önemli bir eşya; çünkü çanta olmazsa eşyalarımı getiremem.”




Lider Rap Monster'a en sevdiği 3 Japon sanatçıyı sorduk

1.Nujabes & M-Flo

"Onları gerçekten çok seviyorum. Tüm müziklerini seviyorum. Hep bu tarz beat/melodi ile müzik çalışmak/yapmak istemişimdir. Nujabes'in sevdiğim şarkıları; Luv(sic) Part2, The Space Between Two Worlds, Aruarian Dance. M-Flo'nun ise, Let Go ve Miss U şarkılarını seviyorum."

2.X JAPAN

Bu müzikte Japon hislerini alabilmeyi seviyorum. En sevdiğim şarkıları ise; Endless Rain ve Crucify My Love.

3. KOHH

Rapi çok kendine özgü ve havalı. En sevdiğim şarkısı ise; JUNJI TAKADA ve G.O.L.D.



(Adminot: Diğer üyelerin açıklamaların İngilizce çevirisini henüz görmediğimiz için sadece başlıklarını paylaşabiliyoruz. İngilizce çevirisini bulduktan sonra güncelleyeceğiz^^)


V'nin En Sevdiği 3 Japon Animesi
1. One Piece
2. Haikyu
3. Digimon

Jimin'in Önerdiği En İyi 3 Spor Hareketi
1. Barfiks
2. Ağırlık Kaldırma
3. Mekik

J-Hope'un İlham Aldığı 3 Sanatçı
1. J-Cole
2. A$AP Rocky
3. Kendrick Lamar

SUGA'n İlham Aldığı 3 Sanatçı
1. Epik High
2. T.I.
3. Kanye West

Jin'in En Sevdiği Üç Film
1. Matrix Serisi
2. Werewolf Boy
3. Miracle in Cell No. 7


Türkçe Çeviri: Nastia & Golden_v@BTSTurkey
Eng Trans: btsdiary

Yorumlar