Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
Rap Monster, IKON üyesi Bobby İle Aralarındaki Diss Hakkında Konuştu
6.6667

Rap Monster, IKON üyesi Bobby İle Aralarındaki Diss Hakkında Konuştu

Rap Monster, IKON üyesi Bobby İle Aralarındaki Diss Hakkında Konuştu

Rap Monster, IKON üyesi Bobby İle Aralarındaki Diss Hakkında Konuştu


IKON üyesi Bobby'nin Come Here şarkısındaki "Bana canavar (*monster) diyorlar; ama ben kendime asla böyle demem. Eğer yetenek; görünüş demekse, kurşun geçirmez camın/aynanın önünde Won Bin'im ben (*Korece Bangtan; kurşun geçirmez anlamına geliyor)." sözlerinin  BTS'e özellikle Rap Monster'a yönelik olup olmadığı hayranlar tarafından merak edildi.

Rap Monster; "Ben her zaman yeni müzikleri ve şarkı üzerinde çalışan ünlü rapçileri dinlerim; bu yüzden bu şarkıdan haberim vardı. Şarkının bazı sözleri benden mi bahsediliyor diye düşünmeme sebep oldu. Bu sebeple bir çeşit feedback (*geri bildirim) yapmalıyım diye düşündüm." 

Rap Monster'ın MAMA 2014'te yaptığı solo rapte "Gardını al ve ayak uydurmaya çalış rapçi. Sen tone-deaf (tondan/melodiden anlamayan) bir rapçisin." sözleri geçiyordu. Rap Monster bu sözlerin dissten ziyade belli bir kişiye feedback (geri bildirim) olduğunu şu sözlerle açıkladı; "Rapçiler duygu ve düşüncelerini yaptıkları raple ifade ederler. Duygularını kinayelerle nasıl ortaya koyacaklarını iyi bilirler. Ben de duygu ve düşüncelerimi şarkılarıma koyarım. Eğer yaptığım diss olsaydı daha açık ve sert olurdu. Ağır bir iğneleme almadığımdan bende hafif bir iğneleme ile geri döndüm. Eğer aparkat(*alttan vuruş) yapsaydım, problemli olabilirdi. Ama bu birbirimize karşı kötü hisler beslememize sebep olmaz. Bu daha çok eğlenceliydi." 

Diss ile atışmakla ilgili de şöyle bir açıklama yaptı; "Bence diss kültürü çok güzel ve heyecanlı. Tabii ki de birilerini sadece küçük düşürmek ve birbirine saldırmak hoş değil; ama insanların bu gibi durumlar aracılığıyla tekrar hip hop ile ilgilenmesi ve hip hop dinlemesi güzel bir şey."

MAMA 2014 sahnesinde Rap Monster "Birbirimizin boğazına yapışıp kavga etmeyeceğimize göre, böyle bir şeyden çok şey kazanalım" dedi ve şu sözleri ekledi; "Bu geri bildirimden sonra hiç pişmanlık duymadım; kendimi *kendi sınırlarım içinde* iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. MAMA'da BTS sahneden inip Bobby sahneye çıkarken karşılaştık; Bobby rapimdeki o sözleri kast ederek iyi iş çıkardığımı söyledi. Ben de o ona iyi iş çıkardığını söyledim ve hi5 yaptık; ama aslında o kadar da samimi değiliz."

Türkçe Çeviri: Golden_v
Eng Trans: Soompi & Allkpop

Yorumlar