Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [30.09.2014] Hanryu Pai Cath the BTS Vol.9 - Jimin x Suga & Jin ile Mini Röportaj

Tüm Bölümler


Sahne Adı: JIMIN
Gerçek Adı: Park Jimin
Doğum Tarihi: 13.10.1995
Kan Grubu: A
Gruptaki Görevi: Vokal & Dans
Öğrenciyken En Sevdiği Dersler: Matematik, Spor ve Görsel Sanatlar
Öğrenciyken En Sevmediği Dersler: Sosyal Bilimler ve Tarih

JIMIN: "Babam sayesinde bugün olduğum kişiyim."


Sahne Adı: SUGA
Gerçek Adı: Min Yoongi
Doğum Tarihi: 09.03.1993
Kan Grubu:  0
Gruptaki Görevi: Rap
Öğrenciyken En Sevdiği Dersler: Sosyal Bilimler, Tarih ve Spor
"Müzik notumsa beklenmedik bir şekilde yalnızca ortalamadaydı."

SUGA Hakkında;
Rap yapmaya 5. sınıfta başlamıştır.

SUGA: "Hayallerinin peşinden gitmeye devam eden bir yetişkin olmak istiyorum."





BANGTAN Temmuz'da ikinci Japonya single'ı ‘Boy In Luv’ı yayınladı ve harika bir popüleriteye sahip oldu. BANGTAN, belli bir süre için Amerika'da kalıyorken hip hop artisti Warren G ile bir araya geldi. Aktiviteleri yavaş yavaş dünya çapında genişlemeye başladı. Bu röportaj genelde nasıl insanlar olduklarını gösterme odaklı. Bu ayın ana karakterleri Jimin ve Suga.

İnatçı Suga ve sersem Jimin


SUGA: Merhaba biz Mini Mini'yiz.
JIMIN: Hey hey hey, dur! Bugün ikimiz de MC'yiz! Her şeye beraber karar vermeliyiz (güler).
SUGA: Ahaha. Ama önce grup ismimize karar vermemiz gerekmez mi? Gruptaki en kısa üyeler olduğumuz için Mini Mini nasıl?
JIMIN: Bu üzücü, aklıma gelen ilk ortak noktamız bu (iç çeker).

SUGA: Ortak noktamız olan bir başka şeyse ikimizin de Gyeongsang doğumlu oluşu.
JIMIN: Acaba ikimiz de Gyeongsanglı olduğumuz için mi... ikimiz de çok meraklıyız.
SUGA: Bu yöresel bir şey mi? Öyleyse benimle satoori (şiveli) konuşmayı bırakabilir misin? (güler) Jimin'le konuştuğumda standart (şivesiz Seoul Korecesi) dili kullanmak için çok çabalıyorum.

JIMIN: Fark etmez. Suga'yla birlikteyken memleketimi anımsıyorum. Ailemi özlemeye başlıyorum. Hey neyse, eğlence sektörüne gireceğini söylediğinde ailen sana ne dedi?
SUGA: Yarım yıl kadar şiddetle karşı çıktılar. Babam çok otoriter bir insandır. Ailem çok sıkıntı çektiği için, çocuklarının da kendileri gibi bu sıkıntıları çekmesini istemediler. Çocuklarının memur olmasını ve sıkıntı çekmeden yaşamasını istediler. Ama şimdi "Kendi hayallerini gerçekleştirme iradesine sahip olan bir çocuk; gurur duymaya değer bir çocuktur." diyorlar. Artık beni en çok destekleyen kişi ailem.

JIMIN: Benim ailem bu isteğime karşı çıkmadı; bu yüzden onlara minnettarım. Annem daima "Sevdiğin işi yap." düşüncesine sahip olmuştur. Sanırım babam benim bir hakim ya da avukat olmamı istiyordu; ama lisedeyken ona müzik yapmak istediğimi söylediğimde bunu onayladı. Hatta (şirket) seçmelerine beni o götürdü. Bugün olduğum kişi için babama ne kadar teşekkür etsem azdır. Peki ya öğretmenlerin?

SUGA: Onlar da tıpkı ailem gibi karşı çıktı; özellikle de lisedeki ilk yılımda dersime giren ve otoriter biri olan Matematik öğretmenim. Bu öğretmen öğrencilik yıllarında bir bateristmiş yani geçim yolu olarak müzik yapmanın ne kadar zor olduğunu biliyordu. Dolayısıyla bu isteğime şiddetle karşı çıkmıştı. Ben erkek okulunda okudum dolayısıyla saçımızı gerçekten de çok kısa kestirmemiz gerekiyordu. "Seçmelere katılacağım için saçımı kestirmek istemiyorum." dediğimde ciddi bir şekilde azarlanmıştım. Çok otoriter bir öğretmen olmasına rağmen ondan çok şey öğrendim.

JIMIN: Ben öğretmenlerimden çoğunlukla iyi dilekler aldım. Ortaokul 3. sınıftaki dershane öğretmenim hala beni desteklediğini hatırlar. "Ölene kadar müziğini yapmayı sürdürmelisin." Öğretmenimin bu sözlerini hala hatırlıyorum.
SUGA: Çok kıskandım. Ben yalnızca "Başarılı olamayacaksın," "Bu yolda devam edersen gelecekte ne olacaksın," gibi sözler duydum. Ama bu sözler daha da hırslanmama neden oldu ve "Ne kadar zor olursa olsun, müzikte başarılı olacağım." dedim. Belki de şu an olduğum yeri bu küçümsemelere borçluyumdur.

JIMIN: Belki de bunu seni teşvik etme amacıyla kasten söylemişlerdir.
SUGA: Kim bilir (güler).


JIMIN:  Nihayet 20 yaşındayım! Buna hala inanamıyorum. Yeni yetişkin olan bana, hiç tavsiyen var mı?

SUGA: Ben yetişkin olmayı sevmiyorum. Nasıl söylesem… Yetişkinler gerçekleri yavaş yavaş (zor) anlıyor. Rahat bir yaşam sürmek için azar azar kendi hayallerini unutuyorlar. Yani yaşım yetişkin olsa da bir yetişkin olduğumu düşünmüyorum. Yetişkin olsam da, daima hayallerinin peşinden koşmaya devam eden bir yetişkin olmak istiyorum. Jimin-ah, umarım çok çok büyük hayallere sahip olan, saf/temiz bir yetişkin olursun. Umarım erişilmesi zor hayaller kurar ve bu hayallere ulaşmak için çok çalışırsın. Yani büyük hayal kur ve hep temiz/saf ol.
JIMIN: Hiç endişem yok, bu Suga! Havalı tavsiyen için teşekkür ederim!

JIN ile yemekler üzerine kısa bir röportaj

Sahne Adı: JIN
Gerçek Adı: Kim Seokjin
Doğum Tarihi: 04.12.1992
Kan Grubu: 0
Gruptaki Görevi: Vokal

Jin Hakkında

Jin BTS'in en büyük üyesidir; ama ailesinde en küçüktür. Hosoda Mamoru, Hayao Miyazaki ve Super Mario'nun çok büyük fanıdır..

S2: Yemeklerinin daha lezzetli olması için özellikle yaptığın bir şey var mı?
Jin: Biraz süt ekleyince çok lezzetli olur. Ağzınıza bir kaşık dolusu alın ve çiğneyin!

S2: En sevdiğin Kore yemeği ne?
Jin: Soğuk rameni severim. Çiğnenen yemekleri çok severim.


Türkçe Çeviri: Dusty@BTSTurkey
Eng Trans: yoogamin & newnumbyeah
Scanned by: bonnieple


Yorumlar