Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [10.12.2014] Oricon Style Vol. 19 BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

Oricon: "Danger" şarkı adı göz önüne alındığında üyelerin tehlikeli olduğunu düşündüğünüz herhangi bir şey var mı?

RM: Varlığım başlı başına üyeler için tehlike arz ediyor (güler). Vücudum, hislerim... Ben tehlikeli bir adamım (güler).
(*Üyeler aldırmazlar)
JK: Son günlerde Suga hyungun müziğe tutkusu inanılmaz! Geçenlerde yeni bir stüdyo aldık ve Suga hyung bir kere içeri girdiğinde uzun bir süre dışarı çıkmadı.
JH: Gerçekten şaşırtıcı.
JK: Belki de ilerde yayınlayacağımız Bangtan albümlerinden birinde, şarkıların hepsi Suga hyung tarafından yazılmış olur.

Oricon: Yani bunun anlamı albüme kaydedebileceğin şarkılar var.
Suga: Evet!
Oricon: Gerçekten sabırsızlıkla bekliyorum.
Jin: Başka bir şey daha var. Suga'nın tehlikeli bir yönünü biliyorum.
Oricon: Lütfen bizimle paylaş!
Jin: Suga~ah, oturmak için iyi bir yer bulmak konusunda çok iyisin.
(Herkes güler)
Jin: Dans dersleri sırasında da böyle. "Ah, çok yoruldum~" diye düşünüp oturmak için bir yer bulurdum. Bu sırada Suga da oturmuş olurdu ve bu hep en iyi yer olurdu.
Suga: One Piece animesinde "Devil Fruit (şeytan meyvesi)" adında bir şey var. Benim yediğim şey ise "Dinlenme Meyvesi".
V: Büyükbaba (güler).
RM: (Jin'i işaret eder) Büyükanne.

Oricon: Bangtan'ın yaşlı çifti (güler). O halde J-Hope'un göz korkutan gücü ne?
Jimin: J-Hope hyung, sahnede şirin davranır ve her zaman şu neşeli/aegyo imajına sahiptir; ama aslında gerçekten hiç de öyle değil.
Oricon: Aaa.. Öyle mi?
V: Stajyerken hiç şirin bir J-Hope görmedim (güler).
RM: Duruma göre davranan bir insan.
J-Hope: (Koca bir gülümsemeyle) Bu hayranlarımız sayesinde! (kollarıyla bir kalp yapar)

Oricon: Peki ya Jungkook?
Jin: Jungkook'un kaslarının gelişim hızı şok edici.
RM: Gittikçe daha kaslı oluyor.
V: Sadece telefonunu tutarken bile kollarındaki kaslar... şaşırtıcı.
Oricon: Jungkook, kas yapmak için çok egzersiz yapıyor musun?
JK: Her zaman egzersiz yapıyorum. Kaslarım çok güçlü olmaya başladığı için aslında gelecek üç yılda egzersiz yapmamamın daha iyi olacağı söylendi.
(Herkes güler)
Suga: Ayrıca Jungkook'u uyandırmak çok zor.
(Herker başını onaylar anlamında sallar)
Suga: Bir kere uyuduğunda uyanamaz. Hala nefes alıp almadığını merak ettiğiniz anlar vardır.
RM: Her gün uyur.
Oricon: Oldukça derin bir uykusu olmalı. Bunun iyi bir şey olabileceği düşünülse de üyelerin bakış açısından her sabah Jungkook'u uyandırmak zor bir iş.
RM: Evet, her sabah bu oldukça sinir bozucu. (güler)
JK: Üzgünüm.
RM: Üzgün hissetmiyorsun bile, değil mi?
JK: Hayır, hayır her zaman üzgün hissediyorum; ama bir kere uyuduktan sonra farkında olmuyorum.
JH: Evet, evet. Son günlerde hep böyleydi, onu bir türlü uyandıramıyoruz. Menajer hyung onu uyandırmak için tutup kaldırmak zorunda kalıyor.
Oricon: Sadece o şekilde mi uyanıyor?
JK: Evet. Havada asılı olduğumu fark ettiğimde gözlerimi açıyorum. Bir şey olduğunu düşündüğüm için şok oluyorum. (güler)

Suga: Jin hyungun uykuda konuşması da oldukça ciddi bir durum. Herkes aynı odada uyuyor; bu yüzden dinlemek istemesem bile hepsini dinlemek zorunda kalıyorum.
V: Uyurken sohbet ediyor.
Suga: Mesela, "lezzetli" dedikten sonra birden "üzgünüm" diyebiliyor. Bu sohbet olamayacak bir sohbet.
Oricon: Hatırlıyor musun, Jin?
Jin: Hayır, hiç hatırlamıyorum.
Oricon: Rüya görürken uykunda konuşmak kolay. Üyelerin buna tepkisi nasıl?
RM: Herkes birlikte gülüyor.
Suga: Ayrıca ertesi gün arabada Jin'le dalga geçiyoruz. (güler)

Oricon: Jin'in çok tehlikeli olduğunu düşündüğünüz başka bir şey var mı?
V: Yemekle ilgili oldukça fazla uğraşı var.
Oricon: Jin yemek yapmakta da iyi.
Jin: Ama son günlerde çok meşgulüz; bu yüzden yemek yapmaya vaktim olmuyor.
Suga: Gerçekten çok yiyebiliyor.
Jin: Ama bugünlerde diyetteyim; bu yüzden ne kadar yediğime dikkat ediyorum.
JK: Bugün bütün gün aç olduğunu söyleyip durdu. (güler)
RM: Son günlerde üç dilde "açım" diyor. (güler)
Jimin: Jin hyungun sloganı "Açım." 24 saat bunu söylüyor. (güler)
JH: Şu anda da aç mısın?
Jimin: (yüksek sesle) Şu anda da!

Oricon: O halde Jimin'in tehlikeli gücünden bahsedelim.

RM: Şu anda olduğu gibi. Ne söylerse söylesin hiç komik değil. (güler)
Oricon: Hayır, hayır, komik.
RM: Sadece şaka yapıyorum (güler). Jimin çok ilginç.
JK: Geçenlerde birlikte koreografi oluşturmak için anlaştık; ama çok yorgundum ve uyuyakaldım ve sabah uyandığımda, Jimin hyung neredeyse yarısını çoktan bitirmişti. "Voah, Jimin hyung süper çalışkan" diye düşündüm.


Oricon: Jimin ortamı neşelendiriyor; ama gerçekte arka planda çaktırmadan sıkı çalışıyor.
RM: Gizlice arkamızdan konuşuyor. (güler)
Jimin: Ah. Şimdi sırları açıklamalı mıyız? Şaka (güler). Üyeleri gerçekten seviyorum; bu yüzden kötü bir şey söylemeyeceğim.
RM: Evet, şaka yapıyorum (güler). Çünkü Jimin'i gerçekten çok seviyoruz!
Jimin: (kocaman gülümser) Teşekkürler!

Oricon: Son olarak, lider Rap Monster'ın göz korkutan gücü ne?
RM: Unutkanlığım şok edici.
(Üyeler başını sallayarak onaylar)
Oricon: Bunu senin de kabul etmen oldukça ciddi bir durum.
JK: Geçenlerde Rap Monster hyunga şarj aletimi ödünç verdim; ama hiç geri vermedi. Bu yüzden yeni bir tane aldım. Ama sonra bir kez daha "Şarj aletini ödünç verir misin?" dedi. "Daha önce sana bir tane ödünç vermedim mi?" dedim. Hiçbir şey söylemedi ve onu bulana kadar eşyalarını karıştırdı. (güler)
Oricon: Jungkook'un şarj aletini buldun mu?
RM: Benimki mi yoksa Jungkook'unki mi bilmiyorum; ama bir tane buldum.
JK: Şüpheli~
Jin: Rap Monster yüzünden şarj cihazlarımın üzerine adımı yazmaya başladım. (güler)
Suga: Korkutucu! Bu kadar unutkan birini daha görmedim. (güler)
Jin: Rap Monster'a telefonunu bulması için 50 kereden fazla yardım etmek zorunda kaldım.
Oricon: 50 kere?! Bu gerçekten ciddi!
RM: Ama her insanın hayatını yaşamak için kendine has bir tarzı vardır.(güler)


Türkçe Çeviri: Nastia~@BTSTurkey
Eng. Trans: yoogamin.tumblr





Yorumlar