Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] HANAKO BTS Röportajı - Jimin

Tüm Bölümler

JIMIN: KASLI, SEVİMLİ, NEŞELENDİRİCİ “GÜZELLİK”


Sahnede “güzel” kaslara sahip olan Jimin, performanslar sırasındaki hırsı ve agresifliğiyle aklınızı başınızdan alıyor.

Nasıl atrenman yapıyorsun? “Seul’deki spor salonunda antrenman yapıyorum.” (Gülüşmeler) “Çıkışımız belli olduktan sonra her sabah antrenman yaptım. Aslında hala antrenman yapıyorum, doğal olarak kaslarım da ortaya çıkıyor. Sadece ben değil, diğer üyeler de mükemmel performans sergilemek için çok çaba sarf ediyorlar.”

Çokça kasının olmasının aksine Jimin, sevimlilik ile dolu, neşelendirici birisi. "Sevgi ve duygularını (sevgisini) ifade etmek söz konusu olduğunda belki J-Hope en iyisi diyebiliriz! Ben daha çok erkeksiyim." Erkeksiliğini göstermesini istediğimizde Jimin "Bunu burada yapmak utanç verici. (Gülüşmeler) Ama gülerken ince birer çizgiye dönüşen gözlerim, sahnedeyken karizmatik bir ateşle doluyorlar (gülüyor). Lütfen ben sahnedeyken beni göz ardı etmeyin.”

Türkçe Çeviri: Vhope@BTSTurkey
Düzenleme: Zimbiyan
Eng trans: Iraide @ bts-trans
Scans cr: My sweet Suga 

Yorumlar