Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2015] HARU HANA Vol. 28 - BANGTAN Röportajı - 2015 Hedefleri

Tüm Bölümler
 JUNGKOOK’un 2014 Hedefi: 2014'te sesimi geliştirmek istiyorum! Gerçekten becerikli biri olmak istiyorum. Her gün pratik yapıyorum; fakat hala yetersiz olduğumu düşünüyorum.
Kendine Verdiğin Puan: 30 puan
2015 Hedefi: 2015'te kilo vermek ve yakışıklı olmak istiyorum.
Öz Değerlendirme: Vokalim/Sesim gelişmedi. Kendi kendime çalışırken çok zorlandığım zamanlar oluyor. Vaktim olursa bir vokal hocasından ders almak istiyorum. 2015 hedefim kilo vermek ve yakışıklı olmak; çünkü yeterince yakışıklı değilim!


JIMIN’in 2014 Hedefi: Açıkcası 1.olmayı hedefliyorum! Bunun birçok anlamlı var bu yüzden bir müzik programında 1. olmak ve ayrıca bazı ödül törenlerinde ödül almak istiyorum.
Kendine Verdiğin Puan: 70 puan
2015 Hedefi: Tüm dileklerin gerçekleşmesi ve herkesin mutluluğu
Öz Değerlendirme: Müzik programında birinciliğe aday gösterildik; ama birinci olamadık. Ama Japonya'da çıkış yaptık ve solo konserimizi verdik. Bu yüzden kendime 70 puan veriyorum. 2015'te müzik programında birinci olmalıyız. Umarım bu yıl hepimizin dileklerinin gerçekleştiği şanslı bir yıl olur.


SUGA’nın 2014 Hedefi: Bu yıl hastalanmamayı umuyorum... Hastalandığım ve hiçbir şey yapamadığım için çok üzgündüm. Bu yüzden 2014'te tüm üyeler sağlıklı olursa güzel olur.
Kendine Verdiğin Puan: 80 puan
2015 Hedefi: (Müzik programlarında) birinci olmak.
Öz Değerlendirme: 2014'te kimsenin hastalanmaması çok iyiydi. Zaman zaman kendini iyi hissetmeyen üyeler olsa da şükür ki ciddi bir sorun olmadı. Bu yüzden 80 puan veriyorum. 2015 hedefim  birinci olmak. Hala birinci olmayı çok istiyorum.


V’nin 2014 Hedefi: 2014'te sesimi çok geliştirmek ve sesimle birçok insanı etkilemek istiyorum. Kendi bireysel yeteneğimi geliştirebilirsem BANGTAN'ın seviyesini de yükselecektir.
Kendine Verdiğin Puan: 70 puan
2015 Hedefi: Üyelerimizin sağlıklı olması, her şeyin sorunsuz bir şekilde yolunda gitmesi ve bir numara olmak!
Öz Değerlendirme: Vokal yeteneğim gelişti; ama çok değil.. Bu yüzden kendime 70 puan veriyorum. Umarım 2015'te herkes sağlıklı olur, her şey sorunsuz bir şekilde yolunda gider. Ayrıca müzik programlarında bir numara olmak istiyorum!!!


J-HOPE’un 2014 Hedefi: Ödül kazandığımız için daha sıkı çalışmak ve daha iyi bir ben göstermek istiyorum. Japonya'da da aktivitelerimiz olduğundan lütfen onları bekleyin. Ayrıca Japonca öğreniyorum, bu yüzden çoktan Japonya aktivitelerimiz için sıkı çalışmayı aklıma koydum.
Kendine Verdiğin Puan: 90 puan
2015 Hedefi: Hope~ah! 2015'te solo şarkını dinlemeliyim! Fighting!!
Öz Değerlendirme: 2014 hedefim Japonya aktivitelerimizin iyi gitmesiydi ve çok iyi gitti~! (*alkışlar) Kişisel yeteneğim çok gelişmediği için 10 puan eksik verdim. 2015 hedefim ise solo şarkı. Şu an üzerinde çalışıyorum; en kısa zamanda paylaşacağım!



RAP MONSTER’ın 2014 Hedefi: 2014'te yazmak ve yapmak istediğim şarkılar hakkında yazdım. Söz konusu şarkılar olunca hüzünlü (ballad) şarkılar yerine R&B melodileriyle şarkılar yapmak istiyorum. Ayrıca sadece rap yapmak istemiyorum, şarkı söylemek de istiyorum!
Kendine Verdiğin Puan: 0 puan
2015 Hedefi: 1 numara olmak ve tabii ki yaptığım şarkıları yayınlamak! Ama sağlık her şeyden daha önemlidir!
Öz Değerlendirme: Şarkı yazsam da R&B tarzında değildi; bu  yüzden 0 puan verdim. Ama şarkı yazma isteğim hala duruyor. 2015'te müzik programlarında 1 numara olmak, turumuzu ve şarkı yapma işlerimi başarılı bir şekilde bitirmek istiyorum. Ama sağlık her şeyden daha önemlidir!


JIN’in 2014 Hedefi: 2014'te kaslarımın olmasını istiyorum. Bunu bir kez denemek güzel olacaktır diye düşünüyorum. Eğer (kaslarım) olursa iyi olur diye düşündüm. Vücuduma yalan söyleyemeyeceğim için...
Kendine Verdiğin Puan: 40 puan
2015 Hedefi: Oyunculuk yapmak
Öz Değerlendirme: Geçen yıl bunu yazdığımda hiç kas yapamıyordum; ama şimdi kaslarım var... Ne kadar çok belli olmasa da. Şimdi bir günü bile egzersiz yapmadan geçirmiyorum. 2015'te oyunculuk yapmayı denemek istiyorum. Bu benim her zaman hayalimdi; bu yüzden şansım olursa denemek isterim.


Türkçe Çeviri: S-Nuna & Golden_v
Eng. Trans: yoogamin

Yorumlar