Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - SUGA

Tüm Bölümler
-Şu anki imzanı nasıl seçtin?
SUGA: S'nin altına Suga yazıyorum.

-Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?

Rap Monster=>Müzik yetenekleri hakkında çok büyük beklentilerim var. Onunla olmak gerçekten de çok rahat hissettiriyor. Ayrıca onun, ne olursa olsun, bir işi bitirebilme kabiliyetine sahip olması harika.
Jin hyung=> Tıpkı babam gibi. Hala evden uzakta olma atmosferine alışamadım.
J-Hope=> Her zaman çok iyimser ve pozitif. Onun gülümsemesini gördüğümde iç huzura kavuşuyorum.
V=> (kötü) atmosferi değiştirmekte iyi. Şaka yapmakta da iyi, o çok sevimli.
Jimin=>Maknae olmamasına rağmen gerçek kardeşimmiş gibi davrandığı için ona teşekkür ederim.
Jungkook=> Maknae olmasına karşın gerçekten de çok yönlü ve güvenilir biri.


Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim

-Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı ve dans performansı sergilediğin zaman?
SUGA: İlkokul 6. sınıftayken. Müziği sevdiğim için böyle şeyleri denemeye başlamıştım.

-(İlk) Seyahat?
SUGA: Lise 1. sınıftayken, müzik yaptığım sunbaelerimle, Gongwon-do'daki hip hop festivaline gitmiştim. Ayrıca Kanye West de oradaydı. Biletleri aldıktan sonra gitmiştim.

-Satın aldığın (ilk) CD?
SUGA: Stony Skunk'un ikinci, üçüncü ve ilk albümü. Bu sırayla satın almıştım.

-Küçüklüğünden kalma bir anı?
SUGA: 6. sınıftayken Epik High'ın ‘Fly’ comeback performansını görmüştüm. Kültür şokuna girmiştim ve "Onlar gibi olmak istiyorum. Böyle müzik yapmak istiyorum." diye düşünmüştüm.

-‘Her zamanki ben’ ve ‘BANGTAN üyesi ben’ arasındaki farklılıklar neler?
SUGA: Sahnede 'SUGA' ismiyle duran kişi bir idol. Ama kendim için planladığım kariyer, yalnızca bir idol olmakla sınırlı değil. Bir müzisyen olmayı herkesten daha çok istiyorum.

-Eğer çok fazla paran olsaydı bunu nasıl harcardın?
SUGA: Şimdilik parayı bankaya yatırmak isterdim. Ehliyetim olmasına rağmen araba almanın gerçekten de sırası değil. Uzun vadede düşünecek olursak bir ev almak daha iyi olurdu. Ayrıca eğer şansım olursa üyeleri yemeğe götürmeyi de isterim hahaha. Bangtan Boys, sizi seviyorum! (güler)

-Doğum gününde hayranlarına hediye verdin!
SUGA: 350 tane (hediye) hazırlamak iki haftamızı aldı. Ayrıca J-Hope, Jimin ve Jungkook çok yardımcı oldu. Onları pizza yemek için dışarı çıkarmayı planlıyorum. (SUGA'nın doğum günü Episode'unu Türkçe altyazılı izlemek için TIKLAYIN)


Türkçe Çeviri: Dusty
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin

Yorumlar