Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - JIN

Tüm Bölümler
-Şu anki imzanı nasıl seçtin?
JIN: İmzam, gerçek ismim Seokjin’in SJ’si ve Jin’in ‘ㄴ’ (Korece’de ‘N’) harflerinden oluşuyor. İlk başta bir boşluğa tam olarak atamadım; ama o şekilde güzel olduğunu düşündüğüm için öyle atmaya başladım. Tasarımını tamamlamam iki günümü aldı. (*Aşağıdaki fotoğrafın sağ alt kısmında imzasını görebilirsiniz.)

-Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?

Jimin => Çok nazik bir kişiliğe sahip.
J-Hope => Çevresindeki insanları aydınlatabiliyor.
V => Çok şakacı; ama aynı zamanda çok sevimli.
Suga => Kırılan/bozulan şeyleri tamir etmekte çok iyi.
RM => Çok havalı biri; ama ona ‘Hadi beraber bir şeyler yiyelim’ dediğinizde, tamam der.
JK => Eskiye nazaran daha iyi (söz) dinliyor. Ona iyi yol göstereceğim!
Ve Jin => çok yakışıklı. (güler)


Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim

-Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı söylemeye ve dans etmeye ne zaman başladın?
JIN: Lise üçüncü sınıfta, performans sergilemeyi öğrendiğim zamanlarda ‘The Glass Menagerie’de sahne almıştım.

-(İlk) Seyahat?
JIN: İlkokuldayken ailemle beraber Singapur’a gitmiştim. Memleketimde olmayan McDonalds’a gittiğimde çok heyecanlıydım.

-Satın aldığın (ilk) CD?
JIN: SNSD sunbae-nim’den ‘Gee.’ Arkadaşlarım almıştı dolayısıyla ben de aldım.

-Küçüklüğünden kalma bir anı?
JIN: 5 yaşındayken metal bir masaya çarpıp bayılmıştım. Ne olduğunu hatırlayamıyorum.

-Bir radyo programında abinden bahsetmiştin?
JIN: Benden iki yaş büyük abim, konuşacak bir şey olmasa bile her gün beni arar. Ama sanırım aktivitelerimizle ilgilenmiyor; çünkü bunun hakkında çok konuşmuyoruz (güler). Bir defasında ona, “‘Just One Day’i dinle, çok güzel bir şarkı.” dediğimde, hyung “‘Just One Day (Sadece Bir Gün*)?’ Yanızca bir günde ne yapabilirsin ki?’ demişti. Böyle demesine rağmen tüm performanslarımı izliyor gibi görünüyordu. Daha sonrasında bana ‘Kötü değil.’ dedi.

-Polaroid koleksiyonu yapıyor gibi görünüyorsun?
JIN: Doğum günümde hayranlarımdan birçok polaroid aldım. Bu koleksiyon yapmaya başlamak için iyi bir fırsattı ve şu an yarım albüm kadar biriktirmiş bulunmaktayım. Kendi polaroidlerimi de çekiyorum ama onları ifşa etmem. Onları yalnızca oğlumun görmesine izin vereceğim! Giyinik olmadığım fotoğraflar var, bunlar çok özel.

-Grubun en büyüğü olarak, dikkat ettiğin bir şey var mı?
JIN: Aslında en büyükmüşüm gibi görünmemeye dikkat ediyorum. Rap Mon lider olduğu için, eğer ben kötü bir izlenim ortaya koyarsam, o zaman Rap Mon’un ikna ediciliği zayıflar.

Türkçe Çeviri: Dusty
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin

Yorumlar