Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - JIMIN

Tüm Bölümler

-Şu anki imzanı nasıl seçtin?

JIMIN: Birçok kere değişti. Adımı nasıl imzaladığımı kendim bile hatırlamıyorum. (güler) Başlangıçta bir çizim eklemek istedim bu yüzden bir şapka çizdim. Ama imzalamaya başladığımda zorlandım bu yüzden basitleştirdim.

-Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?

Rap Mon hyung=> Bir lider gibi.
J-Hope hyung=> Kendinden küçük üyelerle bir anne gibi ilgilenir.
Jin hyung=> Üyeleri düşünen hassas biri.
Jungkook=> Yenilgiyi kabul etmez ve her şey için çok sıkı çalışır.
V=> Bir aptal olsa da, 4D olmasını seviyorum.
Suga hyung=> Geniş çapta bir bilgiye sahip.






Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim

-Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı söylemeye ve dans etmeye ne zaman başladın?
JIMIN: Dans öğrenmeye ortaokuldayken başladım. Diğerleri önünde performans sergilemeye ilkokulda yetenek şovunda başladım. Diğerleri önünde ilk kez şarkı söylediğim zamansa muhtemelen seçmeler sırasındaydı.

- (İlk) Seyahat?
JIMIN: Hurma bulmak için, babam, abim ve ben bir yere gittik ama tam olarak neresiydi hatırlamıyorum.

-Aldığın (İlk) CD?
JIMIN: Çok küçükken BoA sunbaenim'in CDsini almıştım. Hangi albümü olduğunu hatırlamıyorum.

-Küçüklüğünden kalma bir anı?
JIMIN: 3 yaşımda ne olduğunu hatırladığımı söyleyerek övünmek istemiyorum ama... Cam bir masanın üstünde ayaktaydım ve babam benim fotoğrafımı çekiyordu. Bundan başka bir şey hatırlamıyorum. (güler)


-Son günlerde bir kıkırdak piercingin var.
JIMIN: Acayip acı vericiydi. Öleceğimi düşündüm. (güler) Gergin olmamalıydım ama neden bu kadar acıttığını bilmiyorum. Piercing takma sebebim basitçe iyi görünmekti. [J-Hope: Küpe takarsan insanlar senin birazcık daha iyi göründüğünü düşenecek (güler)]

-Üyelerin senden özür dilemesini istediğin bir şey?
JIMIN: Jungkook'un benden özür dilemesini istiyorum. Her zaman Bangtan Boys görünüş sıralamasında beni sonuncu seçiyor (güler).

-"No More Dream"i simgeleyen koreografilerden biri Jimin'in kaslarını göstermesi. Kaslarını Japonya'da da görmemize izin verecek misin?
JIMIN: Evet! Önceden çok egzersiz yaptım ve şimdi yeniden başlıyorum. Yakında Japonya'da canlı performanslarımız olacak, bu yüzden çok çalışacağım!


Türkçe Çeviri: Nastia~
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin


Yorumlar