Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - J-HOPE

Tüm Bölümler
Soru: Şu anki imzanı nasıl seçtin?


J-HOPE: 30 kadar imza tasarladım ve içlerinden birini seçtim. İmzamın umut dolu görünmesini istedim bu yüzden bir ağaç çizdim. Çalışanlar bunun iyi olduğunu; ama çok fazla imza atmam gereken zamanlarda zor olabileceğini söyledi. (güler)

Soru: Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?

Rap Mon=> Tamamen karizma dolu.
Jin hyung=> İnanılmaz derecede yakışıklı.
Suga hyung=> Kendi tarzında şakalar yapıyor. Bazen komik olmasa da… (güler)
V=> Bazen bizi kahkaha krizine sokuyor.
Jungkook=> Uysalca maknae olduğu zamanları seviyorum.
Jimin=> Eye smile (göz gülüşü*)’nü seviyorum.



Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim

SORU: Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı söylemeye ve dans etmeye ne zaman başladın?
J-HOPE: Ortaokuldaki ilk yılımda dans etmeye başladım. Dans etmeyi sevdiğim için, sanatçı olmayı hayal etmeye başladım.

SORU: (İlk) Seyahat?
J-HOPE: Jeju adası. İlkokuldayken ailemle birlikte gittiğimizi hatırlıyorum.

SORU: Satın aldığın (ilk) CD?
J-HOPE: DBSK sunbae-nim’in ‘Hug’ CD’si (şarkı söylemeye başlar).

SORU: Küçüklüğünden kalma bir anı?
J-HOPE: Babamın bana bağırması (güler). Küçük bir meseleydi ama ablamla kavga etmiştim. Sanırım banyoyu ilk kimin kullanacağı hakkındaydı. Babam, ilk önce ablamın kullanmasına izin vermediğim için bana bağırmıştı. (güler)

SORU: Daima hayat dolusun. Hiç kötü hissettiğin oldu mu?
J-HOPE: Programımız hıncahınç doluyken yeterince uyuyamadığımda çok kötü hissediyorum. [Jimin: Aramızdaki en pozitif/enerjik o; ama çok yorgun olduğunda en içler acısı hali alan da o oluyor (gülüyor).] Çünkü benim hislerim yüzümden okunur. (*Hislerimi saklayamam.)

SORU: Gün içinde ne sıklıkla dans edersin?
J-HOPE: Vaktim oldukça çalışırım. (Jimin: J-Hope hyung bana gerçekten de çok şey öğretti. O sürekli erkek adamların hareket halinde olması/zıplaması gerektiğini söyler! (güler)] Evet! Hip hop! (güler). Yalnızca Jimin’le pratik yaptığım zamanlar olsa da, 7 üye hep birlikte pratik yapmaya çalışıyoruz. Çünkü böylece insanlar senkronize dans ettiğimizi söyleyebilir.

SORU: Katılmak istediğin bir eğlence programı var mı?
J-HOPE: Televizyon programlarında yer almak istiyorum. Eğer şansım olursa Japon eğlence programlarında yer almayı da isterim!

Türkçe Çeviri: Dusty
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin

Yorumlar