20 Ağustos 2014 Çarşamba

[13.08.2014] Oricon Style Vol. 13 BANGTAN Röportajı

Oricon Style: Boy in Luv Japonca versiyonunda ‘Kendimi çocuk gibi hissettiriyorsun’ diye bir söz var. (*Rap Monster'ın partı) Hangi BTS üyesi daha çok çocuk gibi düşünüyor? 
V: (El kaldırır) Ben, benim. (Bayağı ısrar eder)
*Herkes güler*
Oricon Style: V elini kaldırdı ama... herkes V olduğunu mu düşünüyor?
BTS: Evet.
RM: Tabii ki de o.
Oricon Style: Herkes aynı fikirde.
V: Bu harika!
Oricon Style: Ama çocuk gibi olduğunu kabul eden çok insan yoktur.
RM: V böyle olduğu için biraz kıskanıyorum.
Oricon Style: Özellikle neyini kıskanıyorsun?
V: (Rap Monster’ı engeller) Görünüşümü.
Oricon Style: Çocuk gibi göründüğün için mi? Neyse, soruyu sana sorduğumu sanmıyorum. (Güler)
V: (Umursamaz) Benim görünüşüm çocuk gibi.
RM: O her zaman garip biri. (Güler) Herkes dans ederken birden absürd bir şey söyler ya da kimsenin hayal edemeyeceği şeyler yapar.
Oricon Style: 4D olmak gibi?
RM: Evet.
V: Çocuksu bir masumluğum var, bu garip değil.
Oricon Style: V, bu konuda ısrar ediyor. Sen ne düşünüyorsun Jungkook?
JK: Hayır, o %100 garip. (Güler)
Oricon Style: Ama böyle olduğunu düşünmüyor.
RM: Çocuksu olmasının nedeni bu.


Oricon Style: Peki en olgun olan üye kim?
V: Suga hyung!
Oricon Style: Hangi anlamda?
V: Görünüş. En çok onun yüzü yetişkin gibi görünüyor.
SUGA:
RM: Suga hyung bu yıl yaklaşık 40 yaşında. Lütfen bundan sonra Suga hyung’un annesini arayın. (Güler)
JIMIN: Bu çok fazla. Açıkça görünüyor ki bu yıl 30 yaşında. (Güler)
SUGA: …
JIMIN: Ama bence Rap Monster hyung da bu yaşlarda görünüyor. (Güler)
JH: Bu utanç verici!
RM: Son zamanlarda vücudum çok bitkin. (Güler)
JH: Bu utanç verici, fighting!
Oricon Style: Olamaz. Rap Monster sadece 19 yaşında ve hala çok canlı (Güler) Suga sessizliğini koruyor. Reddetmemende sorun yok mu?
SUGA: Evet, bence aksini iddia etmemek insanı gerçekten olgun bir adam yapar.
JIMIN: Tabii ki de bu Suga hyung, çok havalı!




Oricon Style: Görünüşünün aksine, düşünüş tarzın daha olgun. Gerçekte Jin en büyük üye ve sonra Suga.
RM: Ama Jin hyyung olgun birinin düşünüş tarzına sahip değil.
JIMIN: Açıkçası ben Jin hyungun son zamanlarda farklı şeylerde olgunlaşmaya başladığını düşünüyorum.
JIN: (Utangaç bi şekilde güler)
JH: (Dobra dobra) Hayır, hayır!
RM: Ama Jin hyungun en çok sevdiği şey Super Mario. (Güler)
JIN: Super Mario’yu gerçekten çok seven yetişkinler de var. Bunun yetişkin olmakla bir ilgisi yok.
JIMIN: Doğruyu söylemek gerekirse Jin hyung genelde biraz çocuksu davranır; ama aslında o en büyüğümüz. Mantıklı düşünmeyle kıyaslandığında bazen “O gerçekten olgun” diye düşünmeme neden oluyor. Oran %98 çocuk, %2 olgun olmalı. (Güler)
Oricon Style: Yani o olgun olmaktansa daha çok çocuk.
RM: Bence içimizde gerçekten yetişkin biri yok.
JIN: Hayır, üyeler içinde en olgun insan benim!


Oricon Style: Bu konuda pes etmeyi reddediyorsun. O zaman Jin, lütfen BTS’in olgunluk sıralamasını yapar mısın?
JIN: 1. Benim 2. Suga 3. Rap Monster
BTS: Ahh~ (Hak verirler)
V: Görünüş sıralaması yapmıyorsun!
BTS: (Güler)
JIN: 4. Jimin
BTS: Oh!~~
JIMIN: (Ağzı kulaklarında)
JIN: (Bir süre düşünür) Bundan sonra olan herkes aynı.
BTS: (Güler)
Oricon Style: Yani V, J-Hope ve Jungkook’un en çocuksu üyeler olduğunu söylüyorsun.
JK: Ben zaten en küçük üyeyim. V hyung da en çocuksu üye olduğunu düşünüyor; bu yüzden bizim için sorun yok.
Oricon Style: Peki J-Hope?
SUGA: J-Hope genelde çok çocuksu olabilir; ama dans ederken ya da rap yaparken gerçekten havalı bir adama dönüşüyor!
JH: Şüphesiz ki Suga hyung Bangtan’daki en olgun kişi!(Güler)


Oricon Style: Boy in Luv’da "Çok kötüsün" diye bir söz var. (*SUGA'nın partı) Hangi üye görünüşü ve içtenliği arasında en çok zıtlık yaşıyor? 

V: Jin hyung konuşmak istemiyor gibi ve rahatmış gibi görünse de onun hobisi anime izlemek. Bu tamamen zıt bir şey.
RM: Ve açıkçası Süper Mario’yu seviyor. (Güler)
V: (Oyundaki müziği taklit eder)
BTS: (Güler)
Oricon Style: Super Mario’nun çekiciliği hakkında Jin ne düşünüyor?
JIN: Çok tatlı (Ağzı kulaklarında)
RM: İşte bu yüzden, Jin hyung yetişkin biri değil. (Güler)

Oricon Style: ‘Just One Day’in sözlerinde "Seninle konuşurken belki çok soğuk/kayıtsız olabilirim" diyor. (Rap Monster'ın partının son sözleri) Bangtan’daki en soğuk/kayıtsız üye kim? 
JIMIN: (Elini havalı bir şekilde havaya kaldırır)
JH: Jimin değil.
JIN: O kayıtsız değil.


JK: Bence Suga hyung çünkü o çevresindeki şeylere ilgilenirmiş gibi görünmez.
SUGA: İlgi göstermiyor değilim. Eğer umursarsam her zaman umursarım. En sonunda üstümde bir baskı olur bu yüzden kendime çok fazla umursama diyorum. “Başkalarının ‘görüşleri’ni umursamazsan mutlu olursun.” yazan bir metin okumuştum. Başkalarının beni nasıl görmek istediğine aldırış etmeden, kendi inançlarımı uygulamaya karar verdim. Özellikle bizimle aynı mesleği yapanlar... Kesinlikle iyi ve kötü yorumlar alacağız; bu yorumlar kaçınılmaz. Eğer bu yorumların her biri hakkında endişe duyarsak git gide yoldan çıkarız. Böyle bir durumdan kaçınmak için çevremdeki şeyleri umursamamayı tercih ediyorum.
RM: Çok açık bir karakteri var. Bir karar verilmesi gerektiğinde çok açık cevap verir, o gerçekten güvenilir biri.
JIMIN: O zaman Bangtan’ın 1 numaralı yetişkini Suga hyung!
Oricon Style: Sen ne düşünüyorsun Jin?
JIN: Onları dinledikten sonra ben de Suga’nın gerçekten olgun olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden birinci sırayı Suga’ya vereceğim, ben ikinciyim!
RM: Bunu çoktan birkaç kez söyledim ama Jin hyung yetişkin biri değil. O sadece Super Mario seven bir çocuk. (Güler)
V: (Oyundaki müziği taklit eder)


Oricon Style: Peki Bangtan’daki en tutkulu/hırslı kim?
JK: Ben en tutkulu/hırslı kişiyim. Gerçekten!
RM: Jungkook çok hırslı; ama bence Jimin daha hırslı. O her zaman performans sergileme ve kendini gösterme konusunda çok hırslı.
JK: Hayır, ben daha hırslıyım! Her zaman 'Tutkusuz yaşamak ölmek gibidir' dediğimi duyarsın.
JH: Jungkook’un sürekli bunu söylediği doğru; ama onun hırsı uzun sürmez. (Güler)
SUGA: Gitar çalmayı sevdiği bir dönem vardı. 3 gün boyunca çok sıkı çalıştı ve sonra pes etti.
JK: Hayır, ben kısa zamanlı odaklanan bir tipim!
BTS: (Güler)
SUGA: Ama hırs konusunda yedimizde de ‘kesinlikle diğerlerine karşı kaybetmemeliyim’ düşüncesi var. Yani bence üyeleri kendi içinde karşılaştırırsak, tüm üyeler hırsla dolu.
Oricon Style: 7 farklı hırsı bir araya toplarsak çok kuvvetli bir güç ortaya çıkacaktır.
JIMIN: Bu doğru. Şaşırtıcı olduğunu düşünsem de, gerçekten çok güçlü bir kuvvete dönüşecektir!

Türkçe Çeviri: Syupcube
Düzenleme: Golden_v
Eng. Transyoogamin.tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder