Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [12.07.2014] Mwave BTS Röportajı -Birinci Yıl Dönümü Hakkında-

Tüm Bölümler

Sadece bir tane değil; birkaç tane çaylak ödülünü kazanarak her çaylağın hayaline ulaşan BTS, geçenlerde başka bir dönüm noktasını daha kutladı. -Çıkışlarının Birinci Yıldönümü-

MEET&GREET canlı çekimlerden sonra BTS ile yaptığımız özel röportajda, üyeler geçen seneyi nasıl geçirdiklerini ve gelecek için umutlarını anlattı.



Mwave: Gerçekten 'Sadece Bir Gün'ünüz olsaydı, nasıl geçirmek isterdiniz?
Jimin: Ailemle bir gün geçirmek isterdim. Promosyon dönemlerinde onların yüzünü görmek gerçekten zor.
Jin: Eğer sadece bir günüm olsaydı, o günümü ailemle geçirmek isterdim. Yemek yerdik ve birlikte egzersiz yapardık.
J-Hope: Ailemle bir tatile gitmek istiyorum. Kore'de herhangi bir yer harika olurdu.
JK: Hava güzelse, tek başıma Han Nehrinde bisiklet sürmek isterdim. Hava güzel değilse de, muhtemelen bilgisayar oyunları oynardım. Ayrıca neden bilmiyorum ama tatilde bile olsam pratik yapacağımı düşünüyorum.
Suga: Ailemi görmek isterdim. Çünkü yılda birkaç kez onları görebiliyorum. Sadece bir günüm olsaydı, ailemle bir geziye çıkmak isterdim.
V: Tatile gitmek isterdim.

Mwave: Bu yıl ilk yıldönümünüzü kutladınız. En gururlu/unutulmaz an neydi?
Jimin: Çıkışımız, çaylak ödülümüz ve MUSTER hayran buluşmamız hafızamda öne çıkanlar. Öncellikle, aslında BTS adı altında çıkışımızla gurur duyuyorum. MelOn ödüllerinde geçen yıl ilk Çaylak Ödülümüzü alışımız ve MUSTER hayran buluşmamız gerçekten asla unutamayacağım anılar.
Jin: Debut Showcase'mizi asla unutmayacağım. Diğer üyeler için de aynı olacağını düşünüyorum.
J-HopeMUSTER hayran buluşmamız benim en unutulmaz anım. Hayranlarla daha önce birkaç kez buluşmamıza rağmen, bu resmi bir ortamda ilk buluşmamızdı. Sadece bize bakan hayranlarımıza performanslarımızı ve müziğimizi göstermek gerçekten özeldi.
JK: Debut showcase'miz benim için en unutulmaz an. Sahneye çıkmadan önce gerçekten çok gergin olduğumu hatırlıyorum sadece.
SugaMUSTER hayran buluşmamız tıpkı bir konser gibiydi. Daha önce izleyici olarak ziyaret ettiğim bir mekana şimdi bir ünlü olarak döndüm. Daha önce konser izlediğim bir yerde performans sergilediğim için duygu yoğunluğu yaşadım.
V: Çaylak ödülü kazanmamız ve debut günümüz benim için en unutulmaz anılar.


Mwave: BTS'i 10 yıl sonra nerede görüyorsunuz?
RapMon: Umarım şimdi olduğu gibi o zaman da sadakatle müzik yapan bir grup oluruz. Para veya bireysel hırslar yüzünden bir ikon olmak için ayrılmamayı umuyorum.
J-Hope: Şirkette bir parti yapacağız bence, pastanın üstündeki 10 mum üfleriz.

MwaveBTS'in kendi webtoon'unu yayınlayacağını duyduk. Hayranlarınız Webtoon'dan neler beklemeli?(Hip Hop Monster'dan bahsediliyor)
RapMon: Yedi Hip Hop webtoon canavarı görecekler ve karakterler tamamen bizim gibi olacak. Karakterler başından beri bizim kişiliklerimiz, hobilerimiz ve görünüşümüzle oluşturuldu. Başka bir dünyada ünlü olarak debut yapmış Hip Hop canavarlarının hayatını anlatıyor. Kendi yaşadığımız deneyimleri içeriyor, bunlar sayesinde hayranların BTS'i daha iyi tanıması ve kendilerini bize daha yakın hissetmeleri için bir fırsat olacağını düşünüyorum.

Mwave: Japonya'da çok seviliyorsunuz, oradaki popülaritenizi hissediyor musunuz? Japonya hayran buluşmanızdan unutulmayacak bir anınızı bize söyleyin.
RapMon: Sahneye çıkmadan hemen önce, sahne arkasında hayranları görünce arınma gibi duygu hissediyorsunuz, bunu kelimelerle anlatmak zor. Tek hissettiğiniz kalp atışlarınızın olduğu çok fazla zaman olmaz.
Jin: Sahnede hayranlarla oyun oynadık ve bu benim unutamayacağım bir anı.
J-Hope: Çok fazla insanın bizi çok sevdiğini düşündüm. Sanırım hayranların ne olursa olsun bizimle olduğunu gerçeğini bilmek bile beni mutlu ediyor. Japonya'da promosyonlarımız aracılığıyla hayranlara iyi şeyler göstermeye devam etmek istiyorum.

Mwave: Mwave MEET&GREET aracılığıyla ikinci kez hayranlarla buluşmak nasıldı?
Jimin: Yurtdışından hayranlarımızın birinci yıldönümümüzde bizi tebrik ettiğini görmek ne kadar çok sevildiğimizi fark etmemi sağladı. Bizi her zaman desteklediğiniz ve sevdiğiniz için teşekkürler.
JK: En kısa zamanda İngilizce öğrenmem gerektiğini ve bu konuyla ilgili ciddi/sert olmam gerektiğini düşündüm! Yurt dışından bizi izleyen bu kadar çok hayranımız olduğunu bilmiyordum. Hayranların bizi sevdiği kadar biz de sıkı çalışacağız.
V: Gelecek albümümüz ve dönüşümüz için sıkı çalışacağız, bu yüzden lütfen merakla bekleyin.

Mwave: Bu yıl KCON'da olacağınızı duyduk. KCON ile ilgili en sabırsızlıkla beklediğiniz şey ne?
RapMon: Seçkin sunbaeler ile aynı sahneye çıkacağımızı düşünmek ve Amerikalılara müziğimizi dinletecek olmak bile kalbimi titretmeye yetiyor. Sahneye çıkıp bağıracağımız anı sabırsızlıkla bekliyorum.
J-Hope: Bir yerde birçok yabancı hayranla tanışmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Ayrıca çok büyük bir sahneye çıkacağımızı duydum; bu yüzden böyle bir sahnede performansımızı yapacak olmaktan mutluyum. Mükemmel bir performans vermeyi istiyorum.

Türkçe Çeviri: taeyaren@BTSTurkey
Kaynak/Source: mwave

Yorumlar