Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[12.11.2014 | BANGTAN Blog] Jin'in Yemek Günlüğü
6.6667

[12.11.2014 | BANGTAN Blog] Jin'in Yemek Günlüğü

[12.11.2014 | BANGTAN Blog] Jin'in Yemek Günlüğü

[12.11.2014 | BANGTAN Blog] Jin'in Yemek Günlüğü

                                                    JIN'IN YEMEK GÜNLÜĞÜ 


                  Gözüme çarpan ilk malzemeleri seçtim: bal kabağı, brokoli, mantar ve et. 


Bugün de, her zamanki gibi, gözüme çarpan basit malzemelerle bir yemek pişirdim.
Gözlerimin altındaki siyah halkalardan kurtulmak için brokoli,
Yüzümün şişliğinin inmesine yardımcı olması için balkabağı,
Diğerlerini alırken gördüğüm için de mantar aldım.
Bir de et aldım, ki kendisini her gün yiyemiyoruz.
Eti aldım çünkü annem "Konu yemek olduğunda asla eli sıkı olmamalısın." der.
Yemeğimizin son malzemesi ise tabi ki peynir.
Yani evet bir de peynir aldım...

Alışveriş bittikten sonra malzemelerimiz:


Balkabağı yemeyi çok seviyorum. Ama bu demek değil ki, ete olan aşkım daha az...
Ahh Et Bey, kesinlikle harikasınız!  



Ahhh~ Şunun renginin güzelliğine bakar mısınız? Et Bey... *ühühüh*

Seni seviyorum.


ET!


Et x 54 (Ç\N: Jin burada aşka gelip üşenmeden 54 kere 'et' yazmış.....)



Balkabağının içini boşaltın. Etlerimizi bu boşluğa dolduracağız.  


Pişiniz lütfen.



Aspiratörün temizlenmesi gerek. (Ç\N: Tencerenin kapağından yansıyor.) 
Hope-ah, Jimin-ah, Jungkook-ah, Taeyung-ah, herhangi biri, lütfen!.. (temizleyiverin!)



Yemeği hazırlarken birer selca çekinin.~ ohhohohohohoho
Gözlerim mi şişmiş benim? Amanııın.... 


Sosu kendi zevkime göre hazırladım. Siz de göz kararı koyun her şeyden, göz kararı... Evet...  


Yemeği pişirenin omuzları, bariz belli ki, geniş... 


Bu arada Balkabağı Bey de pişmek üzere.  


Brokoli ve mantarların hepsini doğrayın. 
Vaahh~ ne kadar da düzenli duruyor. Normalde tembelliğimden bu kadar düzenli değilimdir ama... Bu sefer neden böyle oldu ki... 


Hehhee Jimin-ah, bir fotoğrafımı çek bakalım hehe


Doğradığınız bütün malzemeleri, pişirdiğimiz Et Beylerle karıştırın. Euuahh Et Bey. Seni seviyorum ah ah lütfen aşkımı kabul et.~ 


*çurahraçuraçurapurahçurahpuraçurahçuçopah* (kızarma sesleri)


Bibimbap gibi...
Direk böyleyken mi yesem acaba?


Hehhee Jimin-ah, bir tane daha fotoğrafımı çek bari~



Balkabağının kapağını (kestiğimiz yeri) geri kapatın ve biraz daha pişirin. 


Balkabağının içine sığmayan harcı bibimbab gibi bir şeye çevirin.


Ahhh???? Peynir taşıyor??? 
Peynir Bey siz ne ara girdiniz oraya?


Euahhheuahhh Peynir Bey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11



Peynirin yemeği tamamlayan etken olduğunu söyleyebiliriz. Et, peynir ve balkabağının mükemmel uyumu hehe İlk defa bu tarz bir uydurma yemek yaptım.  


Ohh orası da lezzetli burası da!...
Tadı güzel değilmiş gibi durabilir ama güzel. Gerçekten.
Ahh, neyse, baksanıza ne kadar da yakışıklıyım. 
Böyle iyi görünmek nasıl zor bir bilseniz... Endişeleniyorum, gerçekten... 


Şimdi yemeğin kalanını bitirme zamanı. Mmmm nasıl da lezzetli nom nom nom 
Bütün her şeyi yedik hehe 
Bu aralar çok meşgul olduğumdan çok fazla yemek pişiremiyorum ve bu beni biraz üzüyor ㅠㅠ
Yemek yapmak istiyorum ama... vaktim yok....


Not: Anneciğim özür dilerim ama bana verdiğin harçlığı eti almak için harcadım hehe 


Yemeği pişiren: Jin 
Fotoğrafları çekenler: Jin, Jimin
Yardımcılar: Hiç kimse 
Yemeği yiyenler: Jin, Suga



Türkçe Çeviri: Zimbiyan
Eng Trans: Army Base Subs 

Yorumlar