Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] BTS CANCAM Dergisi Röportajı

Tüm Bölümler

Bangtan'ın ilk kez konuk olduğu Cancam'in Şubat sayısı raflarda yerini aldı. Tokyo, bugün yağmurlu. Ama kötü hava 7 üyeyi -lider Rap Monster, Jin, Suga, J-hope, Jimin, V ve Jungkook- kocaman gülümsemekten alıkoyamıyor. Bütün üyeler düşündüğümüzden daha iyi Japonca konuşabiliyor ve tabii ki bu ekibimizi çok şaşırtıyor. Kendilerine puding ikram ediyoruz ki bu da bütün üyeleri rahatlatmaya yetiyor. Ama bu rahatlıkları röportaja başladığımız anda sona eriyor ve üyeler heyecandan gerilmiş bir şekilde konuşmaya başlıyorlar.
-Performanstan önce neler yapıyorsunuz?
Suga: Üyelerle toplanıyoruz. Jin: Mmm... Birlikte tuvalete gidiyoruz. (Diğerleri gülüyor.) Suga: Peki neden? Çünkü 7 kişiyiz. Yani teker teker gitmek zaman alıyor. O yüzden ne zaman tuvalete gitsek, beraber gidiyoruz. Çünkü biz 'Bangtan'ız, değil mi? (Gülüyor.)
-Arabaya binme sıranız nasıl?
Suga: Arabaya ilk ben biniyorum. Değişmeyen tek şey bu. İlk binen benim, en son binen de Jimin. Jimin: Hayır! En yavaşımız her zaman V! V & Jeongguk: Değil! (Gülerler) Ama Suga da sabahları en zor uyanan üye.
Jeongguk: Bu arada, duşa giriş sıramız yok... Özgürce giriyoruz! Rap Monster: Bu da bizim serbest stilimiz.


-Şimdi soracağım sorularda en iyi olan üyeyi söyleyeceksiniz. Anlaştık mı? 

Japoncası en iyi olan üye kim?
V: Rap Monster ve ben. Jimin: Bir Japon gibi rahat konuşabilecek kadar Japonca öğrenmek istiyorum. En son şunu öğrendim. Nihon ni kirete ureshi desu. (Japonya'ya geldiğim için mutluyum.) Üyeler: OooOOoo~~! HAVALI!!
Jeongguk: Ben de şu cümleyi öğrendim. O hisashiburi desu, genki desuka? (Uzun zamandır görüşmüyoruz, nasılsın?) 
Jin: Ben de Aishiteruyo (Seni seviyorum) demeyi öğrendim. (Gülüyor.)
(Üyeler gülüyor.)
Giyim tarzına en çok dikkat eden üye kim? 
V: Suga ve Rap Monster.
Jeongguk: Ben de!.. (Gülüyor.) Jimin: E ben de! (Gülüyorlar.) Rap Monster: Son günlerde bütün üyeler moda ile ilgileniyor!
En iyi yemek yiyen üye?
Rap Monster: Jungkook sanırım...
J-hope: Ne yani ben iyi yemiyor muyum? Jin: Sence? (Gülüyor.) Bu arada, yemek yapmakta en iyi olan üye Jin ve maknae Jungkook. Kendi uydurdukları özel menüleri ile Bangtan'ı rahatlıkla doyurup, mutlu ediyorlar.
Türkçe Çeviri: Sugaisjinnie
Düzenleme: Zimbiyan
Eng.Trans: BTS Diary

Yorumlar