Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [NİSAN/2014] Hanryu Pia BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

Lütfen bize yeni şarkı ‘Boy In Luv’un klip çekimlerinde yaşananları anlatın. 

Jimin: Lise mezuniyetim yakınken yapıldı (Ocak ayının sonunda). Seti gördüğümde derin duygular hissettim. Bashibashi fotoğrafları çekildim. Ama en büyük üyemiz dedi ki, “Uyuşukluk nasılsa baş gösterdi, burayı kendi sınıfın gibi hayal et" 

J-Hope: Aslında fiziksel durumum (dayanıklılığım) iyidir; ama o dansımız çok zor olduğu için çekimlerde bayıldım. Ayrıca orada herkese sıkıntı verdiğim için üzgün hissettim.

Suga: O gün daha erken uyandım çünkü çok mutluydum.(Güler) 

J-Hope: Bu onun beni en çok endişelendiren alışkanlığı! 

Jin: Hikayesi olan bir klip olduğu için; dikkate almam gereken çok şey vardı. Aktrisin bileğini kavradığımda -bu yapmam gereken bir şeydi– sertçe bileğini kavrayıp beraber yürüdüğümüzde role çok fazla girmiştim. 10 kereden fazla çekim olduktan sonra, aktrisin bileği şişmişti…. Kızın çok narin olduğunu bilmiyordum. 

V: O ~! Tam olarak “Sert erkek” hissi! Jin’in oyunculuğu gerçekten havalı. Klibi her izleyişimde sadece Jin abinin bölümlerini görüyorum! Bu klipte yönetmen Jin abiye odaklanmış.




-Diğer sahneler hakkında? 

Jungkook: Jimin’in tuvalet temizleme sahnesi (Güler). Çok komik ve paspasın vardı, değil mi? 

Jimin: Merhaba!(Aceleyle konuşur) Bence Jungkook'un bayan oyuncuya aşkını itiraf ettiği sahne! O çok utangaç olduğu için, onun sahnesi 1 dakika bile görünmüyor.

Jungkook: Şimdi söylememen gereken bir şey söyledin. İkimiz arasında eğlenceli bir filörtleşme başlattın.

-Ve 4 Haziran’daki ilk Japon debutu yaklaşıyor, İlk fan buluşması 31 Mayıs’ta TOKYO DOME’da olacak. Japon ARMY’ler'e bir şeyler söyler misiniz?

Suga: Japonya çıkış şarkımız ‘NO MORE DREAM’in sözlerini Japonya’da HIPHOP'ın liderlerinden olan rapçi KM-MARKIT’le iş birliği yaparak yazdık. Birçok gün birçok kez buluşarak çalıştık. Bence yapmamız gereken de buydu. Böylece Japonca çekiciliklerimizi son raddesine kadar göstermemiz için bu gerekliydi.



Rap Monster: Hala çok Japon konseri deneyimimiz yok; ama her zaman Japon hayranlarımızın sıcaklığını hissediyoruz. Ve sonuçtansa süreçle ilgilenmelerini sağlayacağım. İlk başta Japonca’yı mükemmel konuşamadığım için sizin önünüzde konuşmak istemiyordum; hatta Japonca öğrenmek benim için gerici bir süreçti. Ama onların doğru ışığı kabul edeceklerini düşündüm ve cesaretlendim. Ayrıca cesaretimizin sonucu da gördük. Japon debutumuza 2 ay kaldı, bu yüzden performansımız için Japonca’ya çok çalışacağız. Bizi dört gözle bekleyin. Mayıs’taki hayran buluşmasında görüşürüz (Güler)!

Eng. Trans: BTSDiary
Tr. Çeviri: RedMaknae

Yorumlar