Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MAYIS/2014] IZE SUGA 10 Soru 10 Cevap
6.6667

[MAYIS/2014] IZE SUGA 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE SUGA 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE SUGA 10 Soru 10 Cevap


Soru: Çekimler sırasında yeni kıyafetler önerdin. Modaya meraklı mısındır?
Suga: Meraklıyımdır. Kıyafetler daha önceden çok sıcak olacak gibi hazırlanmış; bu yüzden değiştirdim. Gerçekten pahalı kıyafetler almayı sevmem; fakat aksesuar alırken çok dikkat ederim. Küpe, kolye, bilezik, yüzükler- Hepsini de seviyorum. Son zamanlarda, ilkokuldan beri sevdiğim basketbol ayakkabılarını topluyorum. Yalnızca bir yıl çalıştıktan sonra kalbim boş, bu yüzden boşluğu doldurmak için bunu yapıyorum.

Soru: Sana ne enerji verir? 
Suga: Basketbol. Okuldayken birçok yarışmayı kazandım ve stajyerken her Pazar Han Nehrinde basketbol oynardım ve üniversiteli bir takım tarafından keşfedildim. Fakat şimdi çıkış yaptığım için oynamaya zamanım yok. Pozisyonum oyun kurucu ya da şutördü ve ayaklarım çok hızlıdır; bu yüzden savunmadansa saldırıda daha iyiyimdir. Fakat uzun zamandır oynamadığım için bazı yeteneklerimi kaybettim. Eskiden üç puanlık atışlar benim için bu kadar uzak/zor değildi... *(güler)

Soru: Günün en sevdiğin anı nedir, hiç kimsenin bilmediği?
Suga: Kendi başıma müzik yaptığım (şarkı yazdığım) zaman. Genellikle, gece yarısından saat 6'ya kadar en stresli zamanlardır; fakat bunu sevmiyor değilim. Kalabalık ve gürültülü yerleri gerçekten sevmiyorum. Herkesin kendini yenilemesi için belirli bir süreye ve yere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.

Soru: Underground rapper Min Yoongi ve Min Suga arasında en büyük değişiklik ne olmuştur?
Suga: Bu konuda son zamanlarda endişelerim var. Geriye bakıyorum ve bu süre zarfında çok şey öğrendim ve gördüm. O zamanlar yaptığım her şeyin en iyisi olduğunu düşünüyordum, müziklerim dahil, bu yüzden çok büyüğümü (olgunlaştığımı) düşünüyorum. Fakat eskisi kadar sert/keskin olmadığım için endişeleniyorum. Yani orijinal rengimi kaybettiğim konusunda endişeleniyorum.

Soru: Şarkı sözü yazmak ile sahnede performans sergilemek arasında nasıl bir fark var?
Suga: Ben ünlülerin temelde entertainer olduklarını düşünüyorum, bu yüzden etkili bir şeyler göstermek zorundalar. İyi şarkı sözü yazmak ve rap yapmak önemlidir; fakat "görsellik" yönü bunu bastırıyor. Yine de ben sadece iyi bir gösteri sunmak istemiyorum; bu yüzden içeriden şeylerle ilgili de çalışıyorum. Çünkü ihmal edilen ve abartılan bazı şeyler var. Elbette, her şeyde iyi olmak güzel olurdu.

Soru: Isısız bir adada 3 yıllığına yaşamak zorunda olsaydın, hangi üyeyi yanında götürürdün?
Suga: Jimin. Böylece ona patronluk taslayabilirim. (güler) Sadece şaka yapıyorum. Ben çok konuşmam ve eğlenceli değilimdir; fakat Jimin girişken (cana yakın) ve olgun, bu yüzden iyi uyuşuyoruz.

Soru: Komik bir kişiliğin olmayabilir; fakat komik bir karaktersin. Açgözlü/doyumsuz biri gibi görünmüyorsun; ama hırsları olan birisin.
Suga: Şovmen olmak konusunda bir hırsım yok; fakat söz konusu müzik olunca çok hırslıyım. Küçükken, kitaptan okuyarak öğrenmektense deneyerek öğrenmeyi tercih ederdim ve kültürümüzü şekillendiren, yani bir klipten performansa kadar her şeyi yöneten biri olmak isterdim. Başarıp başaramayacağımı bilmiyorum ama hayallerim büyüktür.


Soru: Eğer bir kereliğine tüm şansları toplayabilseydin ne yapmak isterdin ve nasıl kullanırdın?
Suga: Herhangi bir konuda her şeyimi veren biri değilimdir; fakat bana bir şans verilseydi, şimdi yaptığım çalışmaları her şeyimle yapmak isterdim. Hayat uzun, ama benim müzikle zirveye ulaşmak için hırsım var.

Soru: Sevmediğin bir şeyi yapmak zorunda kalsan nasıl uzlaşırdın?
Suga: Bir fan bana bir seferinde: "Önceliğin ne- ne yapmak istersin, ya da yapman gereken ne?" diye sormuştu ve bence önceliğin yapmak istediğin şey olmalı. Ben "Bunu yapamam!" diyeceğim bir konumda değilim veya sadece gururumu incitmemek için "Bunu yapmam!" da diyecek kadar katı değilim. Ama pes etmeyeceğim tek bir şey var- müziğimle dürüst olmak. Ben sadece yaşadığım şeyleri yazıyorum.

Soru: Dünyaya karşı tavrını nasıl ifade edersin?
Suga: Başkalarını kafaya takmam. Bazen şarkı sözlerimde ortaya çıkıyor- "Umurumda bile değil." Gerçekten de başkalarının benim hakkında ne düşündüğü umurumda değil. Bu yüzden yapabilirsem bu endişeyi önlemek isterim. Sadece şimdiye kadar nasıl yaşadıysam öyle devam etmek istiyorum.


Türkçe Çeviri: Taeyaren

Yorumlar