Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MAYIS/2014] IZE JUNGKOOK 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE JUNGKOOK 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE JUNGKOOK 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE JUNGKOOK 10 Soru 10 Cevap


Soru: Çekimdeyken böcekleri öldürmekte iyiydin. Kolayca korkmayan bir tip misin?
JK: Kanatlı böcekler ya da geyik böceği gibi havalı böcekler harici diğer hiçbir böceklerden hoşlanmam. Çocukken, bir geyik böceğim vardı. Ama o hemencecik öldü çünkü ona iyi bakamadım. Dağda yakalayıp, evde bir kabın içine koymuştum. O yaz, dağda 3-4 tane de kerevit yakaladım ve onları da büyüttüm. O zamanlar, hiçbir şey bilmiyordum, o yüzden onları dışarı salıverdim ama öldüler. Hayvanlara isim bile verememiştim, bu yüzden üzüldüm.

Soru: Başka hayvan besliyor musun peki?
JK: Evde bir malta köpeğim var. İsmi 'Gureum' (bulut) ve onu çok özlüyorum. Hem ailem işte, hem de abim askerde. Bu yüzden Gureum hep yalnız. Şaka yoluyla hyunglara onu yurtta besleyip besleyemeceğimizi sordum ama hayır dediler. Ortamının iyi olması gerektiğini ama bizim yurdumuzda bir sürü kıyafet ve ayakkabı olduğunu, ona bakacak hiç kimse olmadığını, bu yüzden köpeğimin hemencecik ölebileceğini de söylediler. 

Soru: Geçenlerde lise hayatın başladı. En sevdiğin ders ne?
JK: Beden eğitimi ya da sanat dersleri. Müzik dışında gerçekten hiçbir şeyden hoşlanmıyorum. Spor salonunu seviyorum ve dodgeball veya badmindton oynarken çok eğleniyorum. (Dodgeball bizdeki yakartop. Badmindton da bir tür tenis oyunu.) Ortaokuldan bu yana, topu sert atmakta iyiyim. Bedenimle yaptığım şeyleri öğrenmekte hızlı olduğumu düşünüyorum. Coğrafya cidden zor. Ben bir şeyi yapamazsam, diğer şeylere önem veren biriyim. Bu yüzden daha fazla karışmadan coğrafyadan vazgeçtim.

Soru: Artık 18 yaşına geldin, gelecekle ilgili kararlar vermeye başladın mı?
JK: Çocukken her şeyin sonunda sadece bana geleceğini düşünürdüm. Ama şimdi girişken olmam ve pratik yaparak kendimi geliştirmem gerektiğini düşünüyorum. Geçen sene, pratik yapıyordum çünkü yapmak zorundaydım. Ama şimdi bunu kendim isteyerek yapıyorum. Kitap okumaya bile başladım. Adı <1cm+>. Bir hayranımız hediye etmişti. Programım olmadığı zaman veya uyumadan önce okuyorum. Okuduğum zaman, "Eğer okursam, konuşmakta daha iyi olacağım, değil mi?" diye düşünüyorum.

Soru: Hyungların senin vücut geliştirmeye başlamanın onları da çalışmaya ittiğini söylüyor. Seni vücut geliştirmeye iten şey neydi?
JK: Eskiden, hyunglar egzersiz yaparlardı ama ben yapmazdım. Ama bir gün, Taeyang ve Jay Park sunbaenimleri gördüm ve ben de kaslarımın öyle olmasını istediğimi düşündüm. Şimdi hyunglar da benimle beraber egzersiz yapıyor. Ama aramızda bir rekabet söz konusu değil. Ben egzersizlerin bilimsel açıdan yapılması gerektiğini düşünüyorum. Mesela, 6 kilogramlık ağırlıklar kullanıyorum çünkü 65 kiloyum. Ben pek fark etmiyorum ama etrafımdaki insanlar kaslarımın daha da belirginleştiğini söylüyorlar.

Soru: Şarkıcı sıfatını bir tarafa koy, Jungkook için ne tarz bir erkek havalı bir erkektir?
JK: Başkalarının ne düşündüğünü önemsemeyen biri havalı değil midir, sizce de? Canının istediği her şeyi yapan bir adam... Şimdi böyle desem de, aslında ben oldukça çekingen biriyim. Bu yüzden bu tanımlama benimle çok zıt. Sıkı çalışırsam, muhtemelen hızlıca havalı bir adam haline gelebilirim. 20 yaşına geldiğimde şık, güzel şarkı söyleyen, iyi şarkı yapıp, sözler yazabilen biri olabilirim.

Soru: Yüklediğin çizimlere bakacak olursak, kendi stilin varmış gibi görünüyor. Ne zaman çizim yapmaya başladın?
JK: Ailemde herkes resim yapmakta iyi, çocukken ben de onları örnek aldım. Babam, harika bir resim çizmişti. Adı <Bebeğim, hadi gidelim.> Park Shinyang'ın resminin aynısını çizmiş ama onu gerçek bir ressam çizdi sanmıştım. Ağabeyim ve annem çok güzel resim yapıyor ve ben ailede en kötüleriyim. Özel olarak üstüne düşmedim, ders almadım. O yüzden çizimelerimde kafamdakini tam olarak yansıtamıyorum. Bazen üyeleri bir kalemle çizmeye çalışıyorum. Çizmesi en kolay üye güneş gözlüğü ve kıvırcık saçları varken Rapmon hyungdu.

Soru: Artık bir yıl daha büyüksün, kendini yaşlanıyormuş gibi hissettiğin zamanlar var mı?
JK: Gözümdeki kırışıklar... aniden artmaya başladı. Çok gülümsediğim için mi? Halbuki göz kremi de kullanıyorum. Bunun dışında önceden her şey hakkında hyunglara şikayet ederdim. Artık diğer üyeler hoşuma gitmeyen bir şey söylediğinde, konuşmadan önce iki kez düşünmem gerektiğinin farkındayım.

Soru: Busan şiveni düzeltemiyor musun ya da istemiyor musun?
JK: Doğru, düzeltemiyorum. Ama çalışmıyorum da. Buna Busanlı bir adamın gururu diyebiliriz sanırım. Bunun gibi bir şey. Konuşurken Busan ve Seul şivesini beraber kullanmak istiyorum. Jimin hyung da Busanlı, Ve V hyung Daegu'lu. Ama bakacak olursak şiveyi onlardan daha az kullanıyorum. Ama konuşma sırasında birden çıkıverdiği anlar da oluyor.

Soru:  Son zamanlarda gitar çalmaya başladığını duydum. Çevrendeki insanlar nasıl tepki veriyor?
JK: Justin Bieber'ın sadece şarkı söylemediğini, ayrıca davul ve gitar da çaldığını öğrendikten sonra, çalışmaya başladım. Çok fazla çalışma yapamıyorum ama yaklaşık bir aydır kitaplara bakarak akustik gitar çalışıyorum. Hyungların pek umurundaymış gibi durmuyor ama sanırım rekabetçi ruhundan dolayı, benim gitar çaldığımı gördükten sonra, V hyung da öğrenmeye başladı. V hyungun yapmak istediği çok şey var, ama o bir şeyle uzun süre ilgilenemiyor. Jimin hyungla bazen bu konu hakkında konuşuyoruz. (güler) Eğer V hyung bunu duyarsa, biraz rahatsız olabilir, değil mi?

Türkçe Çeviri: Taeyaren

Yorumlar