Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MAYIS/2014] IZE J-HOPE 10 SORU 10 CEVAP

[MAYIS/2014] IZE J-HOPE 10 SORU 10 CEVAP

[MAYIS/2014] IZE J-HOPE 10 SORU 10 CEVAP

[MAYIS/2014] IZE J-HOPE 10 SORU 10 CEVAP


Soru: Merry-go-round çekimlerdeyken, hemen atlara doğru gittin.
J-Hope: Yüzümün uzun olmasından dolayı takma adım "J-Horse. Sizce de bir at (Kendisinden bahsediyor) başka  bir atı (koştuğu attan bahsediyor) tanımaz mı? Ahahaha. Küçüklüğümden beri merry-go-round'u severim. Bu çok bir şey değil; ama ailemle gelip ata bindiğimi ve eğlendiğimi hatırlıyorum. Atı görür görmez, çocukluğuma dönmüş gibi hissettim.

Soru: Gruptaki sorumluluğun "Umut." Ne tür bir çocuktun?
J-Hope: "Bir öğrenciyken~" serseriydim (güler). Orta okulumda kantin yoktu; bu yüzden bir kere çite tırmanmıştım. Ama her zaman derslere giderdim. Lisedeyken babam öğretmendi. Bu yüzden arka sıralarda oturursam bile, yerinde duramayan (*şımarık) çocuklardan değildim. Ama iyi notlar da almazdım.

Soru: Hayranlarının bilmediği bir yönün var mı?
J-Hope: Gerçekten melodram izlemeyi seviyorum ve çok duygusalımdır. Babam filmleri çok severdi; bu yüzden küçükken DVD izlediğimizi hatırlıyorum. Çok eski filmleri açardı ve ben izlerken "Bunlar ne söylüyor?" derdim (güler). Ama bu deneyimler bana şarkı sözü yazmamda yardımcı oldu. En son izlediğim en hüzünlü film <Pain> idi. Hiç tek başıma sinemaya gitmedim; ama fırsatım olursa tek başıma gidip bir melodram izlemeyi isterim.

Soru: Yeni şeyler denemeyi sever misin?
J-Hope: Çoğu insan yeni şeyleri denemekte tereddüt etmez mi? Ben onlar gibi değilim (güler). Son zamanlarda müzik çalışmanın yanında yabancı dil öğrenmeyi de istiyorum. Özellikle Japonca ve Çince. Bu Asya pazarı için önemli, öyle değil mi? Ahahaha. Bu yüzden çalışmakla ilgili plan yaptım. Kitaplardan kendi kendime öğrenmek zor olacak; fakat bu ülkelerin kültürlerine kendimi alıştırmayı deniyorum.

Soru: SBS MTV'nin <Rookie King BTS - Channel Bangtan>da (8 bölümlük programın Türkçe altyazılı oynatma listesine ulaşmak için TIKLAYINIZ) tavuk savaşı yaparken dişini kırdın. (3. bölüm 2. part) Normalde rekabetçi misindir?
J-Hope: Bir şeye kafayı taktığımda her şeyimle denerim. Ama BTS'e katıldıktan sonra, bütün üyeler rekabetçi olduğu için rekabetçiliğim kötüleşti. Uzun zaman önce dans yarışmalarında yarışırdım ve kaybedersem bunu deneyim olarak kabul ederdim. Ama şimdi çok farklıyım. Üyelerle oyun oynarken bile hırslanıyorum; fakat bu promosyonlarımızı yaparken bana yardımcı oluyor.

Soru: Her zaman enerji dolusun. Sakin olduğun zamanlar da var mı?
J-Hope: Stüdyoda olduğum zamanlar sakinim. Dün sabah şarkı sözü yazdım, (sözler) gözden geçirildi ve reddedildi (güler) Genelde içe dönük olup kendim hakkında yazı yazmak istiyorum; ama endişelenmeye başladım. Son zamanlarda diğer üyelerden geride kalmış gibi hissediyorum. Çekingenim; bu yüzden kendi kendime "acı" çekmeliyim.

Soru: Yakın zamanda doğum günün için sana bir kamera şakası yaptılar. Eğer üyelerden birine kamera şakası yapabilseydin, bu hangi üye olurdu?
J-Hope: Kesinlikle Suga hyung. Bütün üyeler aynı şeyi düşünüyordur muhtelemen. Bu hyung çevresindekilerinin bilincinde; bu yüzden gizli kamera/kamera şakasını hemen anlıyor. Ona bir kereliğine eziyet etmek istiyorum. Eğer Suga hyungu kandırmak istiyorsam, geniş çaplı ve ayrıntılı olmalı.

Soru: Debutunla yani maske taktığın zamanla kıyasla tarzın hakkında şimdi  ne düşünüyorsun?
J-Hope: Son zamanlarda, sivilce benim için büyük bir sorun. Yüzümü güzelce yıkıyorum ve cildime iyi gelen makyajları kullanmayı deniyorum; ama hiçbir faydası olmuyor. Ben "Honey skin/Tatlı cilt" istiyorum (güler). Hayatımda ilk defa saçımı boyamam benim için yeni bir deneyim oldu. Saç rengimin kıyafetlerimle uyumlu olmasını ve farklı bir şekilde giyinmek istiyorum; çünkü canlı hisler vermeyi seviyorum.

Soru: İkinci Kwanghee olarak çağırılıyorsun. (ZE:A grubunun üyesi olan Kwanghee çok eğlenceli ve komik biri olarak ün kazanmıştır). Katılmak istediğin bir eğlence programı var mı?
J-Hope: <Infinity Challenge> gibi vücudunu kullanıp konuşabileceğin programları seviyorum. Konuşarak insanlara diss atabileceğin <Radio Star> gibi programları ya da <Weekly Idol> programı. No Hongchul sunbaenimin olduğu bir programa katılmak istiyorum! Senaryoları takip etmektense, özgürce gülebileceğim bir programa katılmak isterim.

Soru: Sadece bir günlüğüne kendine ait zamanın olsaydı en çok ne yapmak isterdin?
J-Hope: Bir geziye çıkıp bir sürü fotoğraf çekmek isterdim. Çocukken çok fazla geziye gidemedim; bu yüzden geziye gitme düşüncesi bile beni çok heyecanlandırıyor (güler). Ülke dışına ilk defa çıkış yaptıktan sonra çıktım. Japonya'ya gittik ve ilk defa o zaman uçağa binip uçak yemeği yedim. Kendi başıma bir seyahate çıksam Suga hyung'un yaptığı gibi yanımda kamera taşıyamazdım; yemek, manzara ve selca çekmek için cep telefonumun kamerasını kullanırdım. Fotoğrafların anımızı saklamanın en iyi yolu olduğunu söylerler.


Türkçe Çeviri: Taeyaren

Yorumlar