Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - J-HOPE

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - J-HOPE

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - J-HOPE

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - J-HOPE

       ‘Gerçekleri  yazacağıma söz veriyorum.’


Gerçek Adı: Jung Hoseok (J-Hope)
Memleketi: Gwangju
Selamlaşma: Merhaba!! Ben senin umudunum, konichiwa BTS no J-Hope desu (Japonca, Merhaba ben BTS üyesi JHOPE), nihao wo shi J-hope (Çince, Merhaba ben JHOPE)
Gruptaki Pozisyonu: Kafa dansı ve Rap + Umut
Kan grubu: Ürkek A,
Doğum Tarihi: 18.02.1994

En Sevdiği Lakapları: Hopie, Hosikie, king wang zzang (en iyisi), yakışıklı umut
Boyu: : 218 cm
Kilosu: 218 kg
Özelliği: Fanları sevmek, Taşan Umut
Hobileri: Müzik değerlendirmeleri, internetten alışveriş
Alışkanlıkları: Kollarımı böyle kaldırarak uyumak  


Hayat Felsefesi:  Bugünün işini yarına bırakma \@-@/
Çekicilikleri: Parlak bir gülümseme, utanmaz tatlılık (aegyo), pozitif aura
Sevdiğim 3 şey: Yemek, Park Jimin, müzik
Sevmediğim 3 şey: Kafama vurulması, borç verince geri ödenmemesi, zencefil  ->  öğğğğğğ
Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Kıyafetler @-@, kendime iyi bakmak, cilt
Bana en çok benzeyen üye: Park Jimin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
En Azından Şu Konuda İyiyim: Çeşitli danslar (Komik danslar… ㅎㅎ)
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim:  Rap….
Hayatımda İzlediğim En İyi Film: Park Jimin
Size önermek istediğim bir şarkı: BTS - ‘Boy in Luv’
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün?: Tanrı olmak hakkında düşünürüm
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: ‘Boy in Luv’ın ana konsept fotoğrafı
Benim için BANGTAN sıralaması:Rap Monster > Suga > Jin > J-Hope > Jimin (üstünü çizmiş) Taehyung (V) > Jeongguk >Jimin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Kendime 100 üzerinden () veriyorum: 100
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Burnum
Kendini Öv: Senin değişmez, sonsuz efor ve anın tadını çıkaran halin, ikisi de güzel
Amacım:  Herkes tarafından tanınan bir şovmen ve bir şarkıcı olabilmek.

Diğer Üyelerin Gözünden J-HOPE

J-Hope: Her zaman canlı ve güzel kişiliği olan, diğerlerine iyi bakan, kendinden küçüklerini  seven, kendinden büyüklerine sadık biri.

Jin: Sadece bir konsept gibi görünmeyen umutlu bir çocuk. Onunlayken sizi canlandırır. Hatta anlamsız şeylere gülebilirsiniz bile.

V: Bu bir konsept. İnsanlarla uğraşmayı (şakalaşmayı) sever, benimle hep uğraşıyor. Fakat doğrusu o canlı ve pozitif bir kişiliğe sahip. Bu hyung için de bir cevabım yok.

RM: O zevk almakta iyi. Öznel bir bakış açısı olup olmadığını merak ediyorum. O aslında düşündüğünüz kadar umut dolu değil. Ancak Jin hyungla beraber en çok bana tutunuyor. Nerede ne yapması ve ne yapmaması gerektiğini bilen biri.

JungKook: O "it ve çek"te gerçekten iyi. (*it-çek = Birinin ilgisini veya sevgisini kazanmak için ona bir iyi davranıp bir kötü davranmak) O gerçekten hohopepe(uumumut) olmasına rağmen bazen çok karanlık. Yine de çok neşeli olduğu için onu seviyorum.

SUGA: Etrafındaki insanları bile mutlu edebilen bir kişiliği var. Çevresindekilere karşı çok sevgi dolu biri. Sinirlenmeyen ve kibar birisi.

JIMIN: Kendinden küçüklere takılmayı veya onlarla oynamayı gerçekten seviyor. Üyeler arasındaki en canlı kişiliğe sahip; fakat bazen beklenmedik ürkek bir yanı ortaya çıkıyor.


Türkçe Çeviri: Jimin's Girl
Eng. Trans: yasuis.tumblr
  

Yorumlar