Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki’nin BANGTAN Hakkında Blog Yazısı

[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki’nin BANGTAN Hakkında Blog Yazısı

[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki’nin BANGTAN Hakkında Blog Yazısı

[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki’nin BANGTAN Hakkında Blog Yazısı

(NOT: Bu röportaj yapılırken SUGA apandis ameliyatı sebebiyle Japonya'da değildi.)

Bugün benim de fotoğraf çekimlerim vardı. 
Dün, bunu zaten söylemiştim ama, 7 Aralık'ta Japonya'ya ilk kez gelip showcase veren K-pop'ın yükselen starları yani BTS ile POTATO dergisi için röportaj yaptım.

Ben de showcase'lerini görmeye gittim; ama onlar çıkışlarını 6 ay önce Kore'de yapmışlardı. Etkileyici performansları, akılda kalıcı/ilgi çekici müzikleri, rapleri ve danslarıyla müthiş bir showcase verdiklerini düşündüm.
Müzik atmosferi o kadar farklı bir atmosferdi ki çok beğendim ve onları (dinlemenizi) içtenlikle tavsiye ediyorum.

Röportajımızda onlara çok şey sorabilirdim. Hepsi benden genç olduğu için onlara ailelerine olan minnettarlıklarını, hayranları ve hayat hakkındaki düşüncelerini sordum... 
Gerçekten harika cevaplar aldım ve harika bir grup oldukları için duygulandım. Bu, aynı zamanda onlardan öğrenebileceğimi düşündürdü, onlardan ilham aldım. 

Daha bile ileriye bakmalıyım. Bana bunu düşündürttüler. 
BANGTAN'ı şu andan itibaren takip edebilirseniz mutlu olurum. 
Ben de onları destekleyeceğim!
BTS çok teşekkür ederim. 
Bugün de, kendi gücüme inanıyorum. 

Not: Yamada Yuki Japon bir aktör ve D2 (D-BOYS) grubunun bir üyesidir. 
Potato dergi röportajı buradan ve Yamada Yuki'nin bu röportajına ilişkin düşüncelerini buradan okuyabilirsiniz. 

Türkçe Çeviri: Sugaisjinnie
Eng Trans: Bts-trans
Düzenleme: Golden_v

Yorumlar