Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[ŞUBAT/2014] Haru Hana VOL .22 Fotoğraf Çekimi Sahne Arkası Yorumları

[ŞUBAT/2014] Haru Hana VOL .22 Fotoğraf Çekimi Sahne Arkası Yorumları

[ŞUBAT/2014] Haru Hana VOL .22 Fotoğraf Çekimi Sahne Arkası Yorumları

[ŞUBAT/2014] Haru Hana VOL .22 Fotoğraf Çekimi Sahne Arkası Yorumları

Son günlerde Boy in Luv ile havalı bir şekilde dönüş yapan BTS! Japonya showcaseleri büyük bir başarıydı!
Derginin arka kapağını süsleyen BTSin çekim arkası ve dergide yayınlanmayan fotoğrafları göstereceğiz. 


İlk olarak, bize kayıt metotlarını anlatan Rap Monster ve J-Hope.



Rap Monster: Biz kayıtlarda çok zaman harcamayız. İlk olarak kayıttan önce boğazımı yumuşatırım. Genellikle 3 seferde kaydı bitiririz. Ve sözlerin duygu ve hislerine önem veriyorum. Rap için önemli olan zamanın atmosferini bilmektir. Aynı rap bile olsa bu her zaman değişebilir. İşte bu yüzden (şarkının yazıldığı) ortamı avantaja çevirmek için bazen şarkıyı bilerek bitirdiğim zamanlar da oldu.

J-Hope: Rap Monster'ın aksine, ben birçok kez kayıt yapmaya ihtiyaç duyuyorum. Bu ayrıca benim rapçilerin kariyerlerinin uzunluğu arasında fark olduğumu düşünme sebebim. Ayrıca telaffuzumun çok güzel olmadığı için buna da dikkat etmeliyim (Aslen Gwangjulu olduğu için). 

İki farklı kayıt metotları var; ama bu ayrıca herkesin sesinin büyüleyici olma sebebi.

Daha sonra 116 sayfalık röportaj sorularını kullanarak, "Üyeleri memnun/mutlu etmek için bir saatiniz olsaydı?" diye sorduk. 

Ayrıca V ve Jimin; Rap Monster ve Suga'yı memnun etme metotları hakkında konuştu.




V: "Rap Monster Hyung ile fotoğraf çekileceğim. Nedenini bilmiyorum; ama Hyung beni gördüğünde kahkahalarla gülüyor. Suga-Hyung zor biridir. Çünkü o Daegu style gerçek bir erkek."

Jimin: "Onu nasıl memnun edeceğimi biliyorum! Suga-Hyung bir Daegu erkeği gibi davranır; ama eğer onu överseniz utanır ve gülümser. Bazen bu gerçek bir övgü olmasa bile ona lehçeyle "Hyung, bugün her zaman olduğundan daha havalı görünüyorsun," derseniz gülümseyecektir."
V: "Bu doğru! Ayrıca Suga-Hyung şakalar da yapar; ama biz kayıtsız gibi davranırız. Sonra Suga-Hyung garipçe tepki verir; ama biz buna da cevap vermez ve konuşmazsak memnun olur." 

Jimin : "Memnun..." (Gülümser)

Biz de bir gün Suga'nın garip reaksiyonunu görmek isteriz. 
Son olarak, gerçek fotoğraf çekiminden önce doğduğundan beri ilk kez saçını boyatan J-HOPE!
J-Hope'un ve Jimin'in bu konu hakkında konuşması



Jimin: J-Hope hyung doğduğundan beri ilk defa saçını boyattı!

J-Hope: Evet, bunu yapmayı denedim. (Neşeli)

Jimin: Bu renk sana çok yakıştı (Gülümser)
J-Hope: Evet, gerçekten beğendim.
Jimin: Abim gibi olduğu için, saçını boyattıktan sonra onu ilk gördüğümde çok mutlu oldum. Nasıl söylesem bunu sevimli buldum. Hehehe. Sevimli (Bunu söylerken J-Hope'a iyi anlamında bir işaret verdi)
J-Hope: Sevimli (Güler)
Ve sonrasında ikisi de gülmeye devam etti. 

Bundan sonra denek istediği saç şekillleri...

"Şimdiden itibaren saçımda farklı renkleri denemek istiyorum." (J-Hope)
"<The Rise Of Bangtan> şarkısını söylediğimizde saçlarımı havaya kaldırmıştım ama şimdi cesur görünüşlü veya bana daha güçlü bir görünüm sağlayacak bir saç kesimi denemeyi istiyorum" (Jimin)

Jin, V ve Jungkook fotoğraf çekimi yaparken V şöyle bir yorum yaptı:

"JungKook genellikle biraz utangaçtır; ama bugün neşeli ve parlak gülümsemesiyle fotoğraf çekildi. Hatta şakacı yanını bile gösterdi! Fotoğraflar istekli bir şekilde çekildiği için sevimli ve eğlenceli olacaklarını düşünüyorum."


Tıpkı bu sözler gibi, dergide üyelerin iyi ilişkilerini de görebileceksiniz (^-^)/


Türkçe Çeviri: Sugaisjinnie

Eng Trans: Bts-trans Düzenleme: Golden_v

Yorumlar