Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – V
86.6671

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – V

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – V

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – V

Benim BTS Profilim – V
Doğruyu yazacağıma söz veriyorum



Gerçek Adı: Kim Taehyung
Memleketi: Daegu
Selamlaşma: Merhaba. Ben Kim Taehyung. Tanıştığımıza memnun oldum.
Gruptaki Pozisyonu: Vokal
Kan grubu: AB
Doğum Tarihi: 30 Aralık 1995
En Sevdiği Lakapları: Taetne, Rabong (“Çok iyi yalan söyleyen” cümlesinin baş harfleri)
Boyu: 178 cm.
Kilosu: 61 kg.
Özelliği: Dışarıda oynamak, oyunculuk yapmak istemek kkk
Hobileri: Dans etmek, lezzetli yemekler yemek, freestyle
Alışkanlıkları: Tükürüğüyle dudaklarını ıslatmak


Hayat Felsefesi: Babam gibi biri olmak
Çekicilikleri: Büyük eller, uzun parmaklar
Sevdiğim 3 şey: Aile, arkadaşlar ve çevremdeki insanlar
Sevmediğim 3 şey: Sadece kendi amaçları uğruna çalışan korkak insanlar, boğucu hava, kısa kollu tişört giydiğimde havanın soğuk olduğunu fark etmem
Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Öğle yemeği paketleyip Rapmon hyungla bisiklet macerasına çıkmak
Bana en çok benzeyen üye: Jin Jin JIN
En Azından Şu Konuda İyiyim: İki elimi bırakıp bisiklet sürmek
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Dans hissim konusunda, sesimin ritmim konusunda, ses aralığım konusunda
Hayatımda İzlediğim En İyi Film: Miracle in Cell No: 7
Film çok dokunaklı ve duyguluydu. (İzlerken) sanki gözlerime yapıştırılmış içinden ılık su akan musluklar vardı.
Size önermek istediğim bir şarkı: Ruben Studdard – I Can’t Make You Love Me
(Şarkıyı dinlemek isterseniz; http://www.youtube.com/watch?v=QWtCV226w_Y&feature=kp)
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? Uyumakla ilgili düşünceler
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: BANGTAN Rookie King’in 8. bölümünün 28. dakika 49. saniyesinde söylediğim söz. (Söylediği söz; "Benden hoşlanıyorsun, değil mi?")

*Rookie King Channel BANGTAN'ın tüm bölümlerini Türkçe altyazılı izlemek için TIKLAYIN

Benim için BANGTAN sıralaması: Rap Monster -> V -> Suga -> Jungkook -> Jin -> J-Hope -> toz -> Jimin (Admin Not: Jimin'in sıralamasında da en son V geliyor. Birbirleriyle uğraşmayı çok seviyorlar :D)
Kendime 100 üzerinden (70) veriyorum: Öncelikle kesinlikle kendime güvenim yok. Onlardan eksiğimin çok olduğu birçok yakışıklı insan var.
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Keskin burun
Kendini Öv: Çok yukarılara yükselebilirsin
Amacım: Daesang Ödülü (*Çok Yüksek Bir Ödül)

Diğer Üyelerin Gözünden V

V: Kendimi görmeme rağmen, bu soruya bir cevabım yok.
Jin: Garip görünse de bunun bir konsept olduğunu düşünüyorum. Bir şeyi yapmadan önce sorar, çok detaycı.
J-Hope: (Bulunduğu ortamı) Terk etmek istemenize sebep olacak bir kişiliği var.. hmmm.. Herhangi bir cevabımın olmadığı bir kişiliği var.
RapMon: O zaman sen nasıl söylesem… ~ Senin için bir cevabım yok~ Bu şarkı güzel. (Tavsiye ederim) (*Şarkı; Hong Daekwang – No Answer)
Jungkook: Bir abi gibi olsa da bir cevabım yok.
Suga: Yaşına rağmen olgun değil ve ciddi olamıyor. Başkalarının düşüncelerini önemsemiyor gibi.
Jimin: Etrafındakilere bakmadan dürüstçe ne düşündüğünü veya hissettiğini söyler. Eğlenceli biri ve çevresinin farkında değil. Şakalaşmayı seven biri. Masum biri.

Türkçe Çeviri: Golden_v
Eng. Trans: yasuis.tumblr

Yorumlar