Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – SUGA
173.3342

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – SUGA

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – SUGA

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim – SUGA



Gerçek Adı: Min Suga
Memleketi: Daegu
Selamlaşma: Merhaba~
Gruptaki Pozisyonu: Rap
Kan grubu: 0
Doğum Tarihi: 9 Mart 1993
En Sevdiği Lakapları: Min PD (Yapımcı Min)
Boyu: 176 cm.
Kilosu: 58 kg.
Özelliği: Rap, şarkı yazmak, bestelemek ve düzenlemesi yapmak
Hobileri: Basketbol oynamak, fotoğraf çekmek
Alışkanlıkları: Tırnak yemek


Hayat Felsefesi: I don't give a shit (A/N: Yukarıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz üzere Suga bu kısmı İngilizce yazmış. Kibarca "Hiçbir şey umurumda değil!" diye Türkçeleştirebiliriz :D)

Çekicilikleri: Benim böyle bir şeyim var mı… (sob sob)
Sevdiğim 3 şey: Uyumak, sessiz yerler, kimsenin olmadığı yerler
Sevmediğim 3 şey: Dans etmek, gürültülü yerler, bir sürü insanın olduğu kalabalık yerler
Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Basketbol ayakkabıları, müzik ekipmanları, kamera
Bana en çok benzeyen üye: Kimse
En Azından Şu Konuda İyiyim: Tembellik yapmak
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Müzik!
Hayatımda İzlediğim En İyi Film: ‘Slam Drunk’
Size önermek istediğim bir şarkı: BTS- Tomorrow
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? Gelecek hakkında endişelerimi
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: Min SUGAAAAAAAAAA ~~~ Televizyon programı 60 Saniye'deki röportajda. (A/N: MTV The Show Türkçe altyazılı izlemek için TIKLAYINIZ)



Benim için BANGTAN sıralaması: Jin = Suga > Rapmon > J-Hope > Jeongguk > V »»»»»»» Jimin (*Yukarıdaki fotoğrafta Jimin'i ne kadar dışladığını daha rahat görebilirsiniz :D)
Kendime 100 üzerinden (70) veriyorum: Açıkçası, yüzüme bakınca çirkin olduğumu düşünüyorum.
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Ses telim
Kendini Öv: En azından yaşamak için çok çalışıyorsun
Amacım: Müziğin kralı olan kişi (olmak)

Diğer Üyelerin Gözünden SUGA


SUGA: Bir şeyler üzerinde fazla durmam. "Hoşlanmak" gibi kelimeleri severim, "Hoşlanmıyorum" gibi kelimeleri ise sevmem. Genelde tembellik yapsam da keyif aldığım şeyleri yapmak konusunda hiç tembel değilimdir. Genelde insanların arkalarından konuşmaktansa onlarla yüzleşirim.


JIN: Yatağına bağlı kalmayı seviyor. Çeşitli konularda bilgi sahibidir ve bu bilgilerle her zaman (başkalarına) yardım eder. Bu garip bilgileri nereden edindiğini merak ediyorum.


J-HOPE: O havalı biri. Kendi düşüncesine göre kişiliği oldukça güçlü. Bazen aslında umursasa da umurunda değilmiş gibi davranır. Çok dağınık (düşünceli) gibi görünse de aslında oldukça dikkatlidir. O, böyle bir kişiliğe sahip. (Ah!! Sadece güçlü yönlerini gösteren bir karakteri var keke)


V: Gerçekten çok bilgili. Sahnede oldukça havalı. Havalı ve harika. Uyuşukluğuna söyleyecek bir şeyim yok.


Jungkook: Büyük baba gibi. Ama müziğe olan tutkusu çok büyük! Ayrıca çok bilgili. Ama o yine de bir büyük baba.


RM: bir şeylere tahmin ettiğinizden daha çok takılır. Onu tanıyınca gerçekten çok çekingen (olduğunu anlıyorsunuz.) Bir sürü rastgele bilgiye sahip. Büyük baba. Havalı gibi görünse de - asla.. hayır... hayır... O sevilmek istiyor. Müziği sever. Çok tutkulu ve inatçı. İstediğini söyler ve her şeyi (herkesin) önünde güzelce söyler. Tarz biri.


Jimin: Çok konuşuyor. Hiç çekinmez. Ve hatta, bu benim kişisel görüşüm ama, üyeler tarafından sevilmek hoşuna gidiyor kekekeke

Türkçe Çeviri: Jimin's Girl & Golden_v
Eng. Trans: yasuis.tumblr

Yorumlar