Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIMIN
146.6674

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIMIN

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIMIN

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIMIN


Gerçek Adı: Park Jimin
Memleketi: Busan
Selamlaşma: Merhaba. Ben Jimin.
Gruptaki Pozisyonu: Dansçı, Vokal
Kan grubu: A
Doğum Tarihi: 13 Ekim 1995
En Sevdiği Lakapları: Meotjaengi (Havalı)
Boyu: 315 cm. (Ç/N: Yarası olan Jimin boyuna bilerek böyle yazmış, bizden veya İngizce çeviriyi yapan kişinin bir hatası yok :D)
Kilosu: 61 kg.
Özelliği: Göz Gülümsemesi
Hobileri: Dayak yemek
Alışkanlıkları: Jungkokie'ye yapışmak 


Hayat Felsefesi: Bunu yapamam demeden önce dene.
Çekicilikleri: Göz Gülümsemesi, kendim
Sevdiğim 3 şey: Jungkook, performans sergilemek, ilgi görmek 
Sevmediğim 3 şey: V, Jin abi, Suga abi.
Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Filmler, Kıyafetler, Egzersiz.
Bana en çok benzeyen üye: Rap Moster, J-Hope (Bu ikisinin kişiliklerinin önemli bir şeyi var. Rap Monster'la ilgili; karakterlerimiz benzer, ayrıca benzer ilgi alanlarımız da var.
J-Hope'la ilgili; canlı kişiliği ve çok sesli oluşu)
En Azından Şu Konuda İyiyim: Merkezde olmak için hırslıyım
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Her zaman çok çalışırım. Şimdi de çok çalışıyorum ileride de çok çalışacağım.
Hayatımda İzlediğim En İyi Film: İzlediğim en iyi film Always'di. (Çok duygulanmıştım)
Film çok dokunaklı ve duyguluydu. (İzlerken) sanki gözlerime yapıştırılmış içinden ılık su akan musluklar vardı.
Size önermek istediğim bir şarkı: Tomy Kelly- Paper Hearts.
(Şarkıyı dinlemek isterseniz; http://www.youtube.com/watch?v=NO8zDm437Ls&feature=kp)
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? Nasıl uyuyabilirim, neden uyuyamıyorum, ne zaman uyuyacağım.
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: Just One Day klibinin 01:23'te söylediğim cümle (Söylediği söz; "Yalnızca bir gün seninle olmayı diliyorum" Just One Day'i Türkçe altyazılı izlemek için TIKLAYIN
Benim için BANGTAN sıralaması: Rap Monster- Jimin – Jungkook – Jin – Suga – Jhope – V (Admin Not: V'nin sıralamasında da en son Jimin geliyor. Birbirleriyle uğraşmayı çok seviyorlar :D)
Kendime 100 üzerinden (100) veriyorum: Hiç kimse kendi için kötü bir şey söylemez.
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Gözlerim
Kendini Öv: Kendini çok beğenmeye başladın, hadi biraz daha kendini beğenmeye devam et.
Amacım: Havalı bir adam olmak.

Diğer Üyelerin Gözünden Jimin

Jimin: Çekingen biri kekeke Kaybetmekten nefret eder. Canlı bir kişiliğe sahip ve gülümsemeyi sever. Üyelerle yarış içinde hisseder ve kendini şikayet eden bir kişiliğe sahip. Bazen çok öfkelenir, ayrıca şirin şeyleri sever. 
Jin: Size çok şirin bir şekilde yaklaşır. Sanki küçük bir köpek yavrusu tarafından saldırıya uğruyormuşsunuz gibi. Ona karşı koyamazsınız çünkü çok şirin.
Dünyadaki En Yakışıklı Kişi, Ho-Ho-Hope: Kibardır. Abilerini dinler. Çok hırslıdır ve kendi işini (danslarda kendi bölümlerini) kesinlikle yapar. Beni çok sever ve bana güveni çok yüksektir~~ <3 <3 <3
RapMon: Genel olarak kibar ve nazik biridir, çok düşüncelidir. Düşündüğünüz kadar çekingen biri değil. Güzelce cevap verse de bazen denileni yapmaz. Oldukça inatçıdır. Çok çaba isteyen bir karaktere sahip.
Jungkook: Efor gerektiren bir kişiliği var, ayrıca kan grubu A olan 3 kişiden biri ve kaybetmekten nefret eder.
Suga: Abilerinin sözlerini dinler. Herhangi bir yerde beğenilmeyen biri değildir. Her zaman elinden gelenin en iyisini yapar.
V: Şirin, sadece çok öfkeli hali çok kötü. Nazik ve güvenilir biri. En çok onunla konuşurum. Herhangi bir sorunum varsa da ilk ona söylerim.

Türkçe Çeviri: Golden_v & Jimin's Girl
Eng. Trans: yasuis.tumblr

Yorumlar