Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] BANGTAN - K-STYLE JIN & SUGA & JIMIN Röportajı

Tüm Bölümler
NOT: Bu röportaj Kstars Wonderland Dating Simulation oyunu fotoğraf çekimleri sırasında yapılmıştır.


JIN: "BEN KIRSAL BİR YOL BOYUNCA YÜRÜMEK İSTİYORUM" 



S1.  Bu tür bir oyunda yer almak hakkında ne düşünüyorsun?
Daha önce böyle bir şey yapmamıştık; şimdi çizgi romanlarda yazanları anlıyorum. Bu ilk deneyimim olduğu için cidden eğlenceli. 

-Çekimlerinize biraz baktım, utanıyorsun, değil mi? 
Ben elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum; fakat çekim yaparken etrafta birçok insan olduğu için utanıyorum.


<Jin'in oyundan bir sahnesi>



S2. Oyunun en sevdiğin konsepti/kostümü nedir?
Henüz hepsini giymediğim için emin değilim; ama hepsini tek tek giyip keyif almak istiyorum.

-Giymeyi dört gözle beklediğin bir konsept var mı? 
Rock grubu konseptini gerçekten sabırsızlıkla bekliyorum.

S3. Bazı ifadelerin fotoğraf çekerken zor olduğunu düşündün mü? Lütfen özel olarak sevdiğin bir tanesi söyle.
Hepimiz repliği birbirinden farklı olduğu için, utandığında o hissi, mutlu olduğunda mutluluğunu ifade edebilmelisin; bu yüzden elimden gelenin en iyisini yaptım. En çok güldüğüm konsepti beğendim.

S4. Bu bir aşk simülasyonu oyunu, peki sen ne tür bir randevu yapmak istersin? İdeal randevun nasıl olmalıdır?
Kırsal ve sakin bir yere gidip patika yol boyunca yürümeyi çok istiyorum. Filmlerde görmüştüm, gerçekten denemek istiyorum.


SUGA: "KENDİ GÜLÜŞÜME GÜVENİYORUM"


S1.  Bu tür bir oyunda yer almak hakkında ne düşünüyorsun?
Bir oyunda karakter olma konusunda çok heyecanlıydım,  bu da beni gerginleştirdi; ama çok eğlenceli geçiyor. Repliklerinin Japonca olması kötü (çok fazla Japonca bilmediği için), fakat gerçekten iyi bir deneyim olduğunu düşünüyorum.

S2. Oyunun en sevdiğin konsepti/kostümü nedir?
En çok takım elbiseleri beğendim. Sebebi, genelde tamamen siyah kıyafetlerin bana çok yakışması ve doğduğumdan bu yana ikinci kez takım elbise giymiş olmam. Bu yüzden çok eğlenceliydi.

< SUGA takım elbise giydi ve bize endişeli ifadesini gösterirdi…>




-Bazı ifadelerin fotoğraf çekerken zor olduğunu düşündün mü? Lütfen özel olarak sevdiğin bir tanesi söyle.
Şahsen, "öpücük atma" ve "endişeli/sıkıntılı" ifadeler biraz zordu.  Gülümseyişime çok güvendiğim için o konsepti hızlı bitirdiğimi düşünüyorum.

-Bu bir aşk simülasyonu oyunu, peki sen ne tür bir randevu yapmak istersin? İdeal randevun nasıl olmalıdır?
Sıradan bir buluşma... film izlemek, yürüyüşe çıkmak veya öğle yemeği yemek gibi…




JIMIN: "DAHA ÖNCE HİÇ SEVİLMEDİĞİM İÇİN BÖYLE BİR ŞEYDE YER ALMAK UTANÇ VERİCİYDİ"




-Bu tür bir oyunda yer almak hakkında ne düşünüyorsun?
Henüz biri tarafından sevilmediğim için, konusu aşk olan bir şeyde mankenlik yapmak gerçekten çok utanç verici.... (gülüyor). Birçok yüz ifadesiyle farklı konseptlerde poz verdiğim için lütfen en iyi yönlerimi görmek için sabırsızlıkla bekleyin!



-Oyunun en sevdiğin konsepti/kostümü nedir?

Takım elbise güzel. Havalı görünmek istediğim için takım elbise giymek için sabırsızlanıyorum. Ne de olsa takım elbise çok erkeksi ve ben 19 yaşındayım (gülüyor).

-Bazı ifadelerin fotoğraf çekerken zor olduğunu düşündün mü? Lütfen özel olarak sevdiğin bir tanesi söyle.
İki tanesini çok sevdim.... "baştan çıkarıcı" ve "ellerimi şaklatırken güldüğüm" pozların çok güzel olduğunu düşünüyorum. Önce "baştan çıkarıcı" konseptini yapacağım! Sonra da güleceğim konsepti...! haaha...ha..ahah...


<Jimin, sevdiği takım elbiseyi giydikten sonra keyifle poz veriyor>

-Jimin bu fotoğraf çekimlerinden en çok sen keyif alıyor gibisin (gülüşmeler)
Bu gerçekten çok eğlenceli. Karşımda sevgilim varmış gibi davrandığımda kalbimin gerçekten çok hızla çarpmaya başladığını hissettim (gülüyor)


-Bu bir aşk simülasyonu oyunu, peki sen ne tür bir randevu yapmak istersin? İdeal randevun nasıl olmalıdır?
Bir yürüyüşe çıkmak ve bir şeyler içerek beraber bir bankta oturmak... Bunun gibi basit bir randevuya çıkmak istiyorum. Ona sarılabilirsem bu çok güzel olur~ (güzel)




Eng. Trans: Bts-Trans JIN & SUGA  
Tr. Çeviri: Aleyna & Sugaric & Golden_v
Düzenleme: Golden_v

Oyundan fotoğraflar için TIKLAYIN
Oyundan videolar için TIKLAYIN

Yorumlar