Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki: "BTS İLE TANIŞTIM!!"

[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki: "BTS İLE TANIŞTIM!!"

[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki: "BTS İLE TANIŞTIM!!"

[ŞUBAT/2014] Yamada Yuki: "BTS İLE TANIŞTIM!!"


Bu günlerde Kore’de gerçekten popüler olan çaylak hip hop grup BANGTAN'ın Shibuya’daki ilk showcase'lerine geçen gün ben de  gittim. Yah ~ Her şekilde, dansları ve şarkı söyleyişleri yüksek düzeyde ve ben BIGBANG’i gördüğümden beri bu kadar etkilenmemiştim/şaşırmamıştım. Onlarla görüşmeyi POTATO sayesinde başardım teşekkürler! Genç olmalarına rağmen gerçekten sıkı çalışıyorlar ve düşünme tarzları da çok sıkı. Eğitimleri de şaka değil, çıkış yapmadan önce her gün 12 saat pratik yapıyorlarmış. Onlara motivasyonlarının ne olduğunu sorduğumda ‘ailemiz’ diye cevapladılar. Tüm sorularımı ciddiyetle cevapladılar ve onların gerçekten iyi birer insan olduklarını düşünüyorum. Eminim ki Japonya’yı hiçbir sorun olmadan ele geçireceklerdir. Dome’da (Tokyo Dome'dan bahsediyor olmalı.) olmak için yeterli güce sahip. Eğer müzik videolarınızda oynayacak bir aktöre ihtiyacınız varsa, tüm samimiyetimle söylüyorum bunu, beni arayın hahaha


"Onlar gerçekten arkadaş canlısı ve onlara gelecekte yapacağım işlerimi göstereceğimi söyledim. Yakın arkadaş olabilirsek bu harika olur~hahaha"
                                          Japon aktör Yamada Yuki yazdı.


Eng. Trans: Bts-Trans
Tr. Çeviri: İlayda @BTSTurkey

Yorumlar