Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[14.01.2014] Bangtan Twitter Güncellemleri | ISAC Çekimi Sonrası Teşekkürler

[14.01.2014] Bangtan Twitter Güncellemleri | ISAC Çekimi Sonrası Teşekkürler

[14.01.2014] Bangtan Twitter Güncellemleri | ISAC Çekimi Sonrası Teşekkürler

[14.01.2014] Bangtan Twitter Güncellemleri | ISAC Çekimi Sonrası Teşekkürler

[RAP MONSTER] Ben Rap Mon. Teşekkür ederim ve sabah erkenden bizim için gelen ARMY'lere sevgiler~~ Güvenle dönün~ Uzaklardan bize tezahürat eden ARMY'lere de teşekkürler teşekkürler!

[V] Bugün Idol Şampiyonası için gelen ARMY'ler yorulmuş olmalı fakat sonuna kadar durduğunuz ve bize tezahürat ettiğiniz ve bizimle oynadığınız için teşekkür ederim>:D

[J-HOPE] Bugün gelen ARMY'ler!!!! ㅠㅠㅠ Çok teşekkür ederim. Bu benim İdol Şampiyonasına ilk katılışımdı ve çok eğlenceliydi, bence iyi vakit geçirdim Waou!!!!!! Etkinlikler arasında ARMY'lerle etkileşim içinde olmak iyi yeye~ Bir dahaki sefere sıkı çalışacağım ve altın madalyayı almayı hedefleyeceğim ehe Sizi seviyorum ARMY @-@/ 

[J_HOPE] Bugün......... Yorum yok.... Şhii @ㅠ@ Sizi seviyorum ARMYing ㅠㅠ (Ç/N: Aegyo yapmaya çalışıyor) 

[JUNGKOOK] Ben JungKook. Bugün yorulduğunuz ve üşüdüğünüz bir gün oldu, değil mi? Uzaklardan size bakıyor ve üzgün hissediyordum. Erkenden elenmemize rağmen ARMY'ler bize tezahürat ettiler ve sabahtan akşama kadar bizi izlediler! Kalbimin derinliklerinden size gerçekten biraz kestirmenizi söylemek istedim! ARMY'lerimiz kesinlikle en iyisi.

[JIN] Merhaba ben Jin. Gerçekten uzunca bir süre boyunca bizim için tezahürat eden ARMY'lerimiz! Uzaklardan bizim için tezahürat eden ARMY'lerimiz! Çok teşekkür ederim heh heh Bugün, tam olmasa da sevgimi bedenimle anlatmaya çalıştım fakat sevdiğinizden emin değilim. Bunu göremeyenleriniz belki rüyalarında görür heh heh iyi geceler

[JIMIN] Ben Jimin!! Hey ARMY'ler, zor bir gündü, değil mi?ㅜㅜ..Yurda geri döndüm ve uyumaya hazırlanıyorum~ Daha önceden, eve gidemeyenlerinizin olduğunu duymuştum fakat lütfen tüm gece dışarıda dururken soğuk almayın..ㅡㅡ Battaniyenize sıkıca sarınıp güzelce uyuyun!! Bugün çok zorluk çektiniz~~♥

Eng Trans cr; bts-trans
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar