Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
 MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JIN

MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JIN

MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JIN

MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JIN


Doğum Tarihi: 04.12.1992 
Kan Grubu: 0
Kişiliği:  İyimser, atıştırmalık (cips, kraker vb.) şeyleri sever. Çok yetenekli olmasına rağmen beklenmedik bir biçimde şirket içinde çok kırılgan/hassas biri. Çok titiz ve tutkulu. Gerçek yaşamında (evinde), en küçük olduğu için, konuşurken ve diğer zamanlarda o çok fazla aegyo sahibi.
Çekici Noktaları: Gülümsemesi, düşünceli ve kibar olması, insanları önemsemesi.
Aile: Ebeveynlerim ve abim var, çok yakınız. Öncelikle abim, ben 20 yaşına girdikten sonra (bana karşı) iyi davranmaya başladı. Özellikle bizim ilişkimiz çok iyi. Birbirimizi arayarak veya herhangi bir şekilde ulaşarak dertleşiriz. Utandırıcı olmasına rağmen, hala birbirimize çağrı atıyoruz.
Üyeler: V'yi kontrol edebiliyorum. (V çok korkutucu fakat aynı zaman da kolayca izlenebiliyor). Onunla iyi iletişim kurduğumu düşünüyorum.

Üyeleri kendine göre sırala (yakınlık olarak): RapMon > Suga = Jin = J-Hope > Jimin = V = Jungkook

Üyeler Jin hakkında ne düşünüyor :
Rap Mon: Benim tam zıttım. Atıştırmalık şeyleri çok seviyor. Her şeyde sakin kalıyor.
SUGA: Çok kibar ve düşünceli. Şirin ve güzel şeyleri seviyor.
J-Hope: Çok dikkatli ve kişisel kontrolü de çok iyi. Yemek yemeyi seviyor, ayrıca çok yakışıklı.
Jimin: Çoğu zaman kızdıktan sonra (öfkesi geçip, yatıştıktan sonra) özür diler. Üyelerin tarzıyla özel olarak ilgilenir.
V: Pembe rengi sever. İnsanlara nasıl davranacağını bilir.
Jongkook:  Çok dürüst olarak hayatta kalmış gibi. Kendi eşyalarına çok iyi bakar. Yurttaki en sıradan insan.
Eng Trans: bangtanscouts.com
Türkçe Çeviri: MiniTedi@BTSTurkey


Yorumlar