Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
 MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JUNGKOOK

MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JUNGKOOK

MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JUNGKOOK

MTV Rookie King Channel BANGTAN Üye Profilleri - JUNGKOOK



Doğum tarihi: 01.09.1997 
Kan Grubu: A
Karakteri: Tedbirli ve mükemmeliyetçi biri. Temiz/tiziz. Işık yayan/parlak
Çekici Yönleri: (Her şeyde iyi.) Golden Maknae (Maknae: Grubun en küçüğü), masum, bazen çok erkeksi
Ailesi: Ebeveynlerim ve erkek kardeşim var. Abimle çok yakınız. Ona göre, ben gerçekten yaramaz bir kardeşim. Abim, gerçekten kibar ve çok iyidir. Onu çok özledim.
Üyeler: Ben şahsen maknae olsam da, aramızda bir yaş sırası olduğunu düşünmüyorum. En çok J-Hope’u takip ediyorum, J-Hope’un etrafındayken kendimi küçük kardeş gibi hissediyorum.
Üyeleri Sıralama (sana yakınlıklarıyla): Rap Mon = SUGA > Jin > J-Hope > Jimin = V = Jungkook.

Üyelerin Jungkook hakkındaki düşünceleri

Rap Mon: Ergenlik döneminde olduğundan, bazı şeyleri kendi bakış açısıyla görüyor. Başlarda çok utangaç olsa da, sonradan yakınlaştıktan (samimi olduktan) sonra kolay geçinilen ve sıradan biri oluyor.
SUGA: Ergenlik döneminde, çok asi. 
J-Hope: Çok tatlı. Bana çok benziyor. (Dış görünüş hariç), birlikte konuşacak konularımız her zaman vardır. O ‘sert küçük kardeş’ tarzı bir çocuk.
Jimin: Çok tatlı. Çocuk gibi olmasına rağmen, her şeyi çok iyi yapıyor.
V: Biraz oyuncu olabilir ama o hala tatlı maknae.
JIN: Normalde hiperaktif olmasına rağmen, yorulduğunda/uykusu geldiğinde yavaşlıyor. 

Eng Trans: @fuckyeah-jungkook
Tükçe Çeviri: MiniTedi @BTSTurkey


Yorumlar