28 Kasım 2013 Perşembe

Bangtan'ın Şirket Adresi



Güncelleme tarihi: 18.04.16

Bangtan üyelerine hediye göndermeniz için yapmanız gerekenler;

1- Hediye ya da mektubunuzu hazırladıktan sonra tüm yollayacaklarınızı bir mektubun ya da paketin içine koymanız gerekiyor. Eğer uygun bir paket bulamadıysanız, PTT'nin kendi paketlerini kullanabilirsiniz.*

1,5- BigHit'in yeni yaptığı açıklamaya göre artık hediye göndermeden önce fanclub@ibighit.com adresine göndereceğiniz paketle ilgili bir mail atmanız gerekiyor. Eğer onay alırsanız ancak o şekilde paketinizi kabul ediyorlar. Açıklama ve form için buraya tıklayın.
Formu Korece doldurmanız gerektiği için, açıklamaları da Türkçeye çevirmedik. Koreceyle ilgili herhangi bir teklifinize maalesef olumlu cevap veremeyeceğiz, lütfen bu teklifle gelmeyin.
Paketiniz küçükse (örneğin bir tişört, birkaç sayfa mektup vs.) form göndermenize gerek yok.


2- Paketinizin üzerine yazacağınız adres;
(OOO olan kısma, paketi göndereceğiniz üyenin adını yazmalısınız.)



(Adresi Kore alfabesi ile yazmak zorunda değilsiniz.)
Adres günceldir. (28.05.2017)


3- Görevli daha önce Güney Kore'ye paket yollamamışsa ona ülkenin sistemde 'Kore Cumhuriyeti' olarak geçtiğini belirtin. Siz söylemeseniz de o size sorar büyük ihtimalle.

4- Paketinizin ağırlığına göre belli bir fiyat ödemeniz de gerekecek.**

5- Görevli paketin üzerine de yapıştıracağı bir takip numarasını size verecek. Bu numara ile paketinizin her an nerede olduğunu görebilirsiniz. 


Yapmanız gerekenler sadece bu kadar. Daha sonrasında bilgisayar başında, yeni çıkan her logda her video ve resimde hediyenizi görme umuduyla etrafa bakınmayı adet haline getireceksiniz. ^^

*Yurt dışına kargo gönderirken PTT Kargo'yu kullanmanızı öneriyoruz. Biz adminler olarak başka bir kargo şirketi ile daha önce göndermediğimiz için, farklı bir şirketi tavsiye edemiyoruz.
** Ücret göndereceğiniz paketin ağırlığına ve gideceği ülkeye göre değişiyor.  http://www.ptt.gov.tr/index.snet?wapp=calculatingDeliveryPrice_tr sitesinden yurt dışı hizmetlerinden paketinizin tutacağı fiyatı tahminen görebilirsiniz

87 yorum :

  1. İşte bu !! Çok teşekkür ederim bunu paylaştığınız için :3 Bangtan ekibi en büyük !! Bir şey soracağım mektubu göndermek için yazıcağımız adres bu ama ben korece isteniliyor diye biliyorum lütfen korecesinide yazar mısınız ? Lütfen :c

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce defalarca mektup ve hediye gönderdim hiçbirinde Korece adres istemediler, isteyeceklerini sanmıyorum ama yine de sizin için yazayım Korece :)

      서울시 강남구 논현동 10-31번지 청구빌딩2F Big Hit Entertainment
      135-010

      Sil
    2. Çok teşekkürler :3 Ama ne olur ne olmaz diye sormak istedim. Paylaştığınız için çok teşekkürler ^^

      Sil
    3. Yazı güncellenmiştir. Nasıl yollayacağınızı yukarıda okuyabilirsiniz^^

      Sil
    4. mektubu korece mi yazıyoruz

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. korece mi yazmamız gerekiyor? yardımcı olabilir misiniz siz neler yaptınız aydınlatın lütfen :3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CNB_Red adminimiz daha önce adresi Korece yazmadan hediye gönderdi üyelerimize fakat siz yine de isterseniz Korece de yazabilirsiniz^^

      Adres: 서울시 강남구 논현동 10-31번지 청구빌딩2F Big Hit Entertainment
      135-010

      Sil
    2. fanclup@ibighit adresine e mail gönderdim ama cevap vermediler. Yine de göndersem almazlar mı hediyemi. İlla cevap verdikten sonra mı yollamaliyım?

      Sil
  4. Mektup kesin ellerine ulaşır mı sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce Suga'ya gönderdiğim defteri çektikleri bir logda masalarında gördüm. Yani evet ellerine ulaşacağından emin olabilirsiniz ^^

      Sil
    2. Ne yazmıştın? Korece mi Türkçe mi? ^^ Ay çok merak ettim 😊

      Sil
    3. Ne yazmıştın? Korece mi Türkçe mi? ^^ Ay çok merak ettim 😊

      Sil
    4. hangi videodaydı link ini atarmısın??? merak*

      Sil
  5. ya ben suga'ya top yapılmış sakız göndermek istiyorum kabul olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göndermek istediğiniz şeyin ne olduğunu tam olarak anlayamadım ama yurtdışı paketleri içerisine ezilecek, kırılacak, dökülecek şeyler almıyorlar diye biliyorum. Yine bir PTT şubesine uğrayıp sormanızda fayda var tabi :)

      Sil
    2. şimdi şirkete onay mektubunu korece atıcam haydi hayırlısıyla nasıl olucaksa ben jimine mektup yolladım var sayalım ingilizce anlar bence yani olur demi ingilizce yazsam onların açtığı okuduğu bi video nerden ki

      Sil
    3. lütfen o defter videosunun adını atarmısınız cidden çok merak ettim...

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. nasıl görcez hediye yolladığını anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PTT'den kargonuzu gönderirken size bir takip kodu verecekler. Takip kodunu PTT'nin internet sitesindeki ilgili yere yazınca kargonun o an nerede olduğunu görebileceğiniz gibi yerine ulaştığında -alıcıya teslim edildi- yazısını göreceksiniz :)

      "Golden_v"

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Fanclub@ibighit.com'a attığımız mail'e ne zaman onay verirler biliyomusunuz acil!

      Sil
    4. "Boice Yukie" onayı kaç gün sonra veriyolar mail onayını

      Sil
  8. Yaaa. Çok Tesekkurler yaa tam istedigim. şey ne zmandır bunu arıyordum

    YanıtlaSil
  9. Mektuplari korece mi yaziyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. hala bu adres geçerli mi sayfanın güncellemisini göremediğim için soruyorum

    YanıtlaSil
  11. Adres güncel mi acaba? Hala bu adrese mi yolluyoruz?

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Hala bu adres geçerlimi ?lütfen yanıt verin

    YanıtlaSil
  14. Hala geçerli mi bu acaba ? :)

    YanıtlaSil
  15. halla gecerlimi bu adres

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Hediye göndermek çok istiyorum ama geçerli mi acaba bu adres hala >.<

    YanıtlaSil
  18. FORMU DOLDURUNUZ YAZMIŞSSINIZ AMA BEN DOLDURULACAK BİR BÖLÜM BULAMADIM

    YanıtlaSil
  19. Adres hala güncel mi nolur cevap verin çok önemli

    YanıtlaSil
  20. Ben bir mektup yazmak istiyorum nasil yapacagim detaila birisini anlatabilirmi ?

    YanıtlaSil
  21. Ilk önce yazacagimiz e postaya türkçe mi yazmak lazım yoksa Korece mi ve logunda gördüm dediniz ya i ne demek

    YanıtlaSil
  22. Mesela bir tane mektup icin belli bit fiyat mesela ne kadar?

    YanıtlaSil
  23. Adresin geçerli olduğunu bilmezken...

    YanıtlaSil
  24. ''Bangtan Boys
    Big Hit Entertainment
    4th Floor - Cheong-gu Bldg.
    10-31 Nonhyeon-dong
    Gangnam-gu'' ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  25. Sadece mektep göndereceksek yine de siteden onay almamız gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
  26. Adres hala geçerli mi lütfen cevap verin

    YanıtlaSil
  27. peki fanclub a nasıl bir mail yollamamız gerekiyor

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. 18 yaşından küçükler gönderebiliyormu ben 16 yaşındayım ptt gönderirmi?

    YanıtlaSil
  30. Hala bu adres geçerli mi?😐

    YanıtlaSil
  31. Maili onaylananlar mı hediye gönderebilecek artık?

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Nasıl bir mail atmamız gerekiyor cevap yazarsanız sevinirim?

    YanıtlaSil
  34. sadece formumu korece doldurmamız gerek yoksa göndereceğimiz mektup vs. de korece olmak zorunda mı?

    YanıtlaSil
  35. bence korece olması gerek cunku onlar sonucta türkçe bilmiyo

    YanıtlaSil
  36. adres hala güncelmi gondericem de

    YanıtlaSil
  37. ben tişört ve şapka gondericem o nun içinde mail gondermem gerekiyomu nolur soyleyin

    YanıtlaSil
  38. mektubumuzu türkçe yazsak olurmu?Onların çevirmenleri varmı?yoksa ingilizcemi yazayım (hepsine yazdım)

    YanıtlaSil
  39. meraba cevaplarsanız sevinirim ben bir defter yollamak istiyorum siteye mail atmam gerekiyor mu?

    YanıtlaSil

  40. BigHit Entertainment
    Cheonggu Building 3th floor
    13-20 Dosandaero 16gil, Gangnam-gu
    Seoul 135-812
    SOUTH KOREA
    Hala güncel mi

    YanıtlaSil
  41. Bu adres hala geçerli mi acaba? Defter ve birkaç parça hediye yollamak istiyorum ama adres değişmişse boşuna yollamış olurum bilgi verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  42. fanclup@ibighit adresine e mail gönderdim ama cevap vermediler. Yine de gönderebilir mıyım hediyemi yoksa cevap vermelerini beklemek zorunda mıyım?

    YanıtlaSil
  43. adres güncelmi ve mektubu korecemi yazdın ?

    YanıtlaSil
  44. ADRES HALA GÜNCEL Mİ

    YanıtlaSil
  45. Ya bende göndermek istiyorum ama korece bilmediğim için sıkıntı olur. Çeviri de kötü çeviriyor ne yapabilirim yardımcı olablir misiniz? Çeviri için bir site biliyorsanız söyler misiniz? Bir de normal google çevirisinden yapsak aynı anlam çıkar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarında google ayarlarına girip uzantı ekleyebilirsin ben öyle yaptım ve şimdi o uzantı üzerinden bts ye mektup yazıyorum

      Sil
    2. Ben uzantı eklemeniz ne olduğunu bilmiyorum ama biraz internetten baktım ve sanırım bir sürü uzantılar var. Hangi uzantıyılda kullanarak yazıyorsunuz acaba?

      Sil
  46. Nasıl fancluba form gönderiyoruz Korece olduğu için anlamadım da yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail yazarken alıcı olarak fanclub@ibighit.com yazıyorsun ve sonra iletiniz yazıp gönderiyorsun.

      Sil
  47. mektup göndericem korece mi yazmam gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla korece yazman gerekmiyo ingiliz'cede yazabilirsin ��

      Sil
  48. fancluba göndericeğimiz maile ne yazmamız gerek lütfen yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onlara şöyle yazdım. Merhaba BTS'e bir paket göndermek istiyorum ama adresi bilmiyorum. Lütfen yardımcı olabilir misiniz? Tabii ingilizce yazdım ama henüz cevap gelmedi. İstersen sende böyle yazabilirsin.:)

      Sil
    2. Şaun sana cevap geldimi peki?

      Sil
  49. ben gönderdim amam mektubun ulaşıp ulaşmadığını nereden bileceğiz benim babam postahanede memur o gönderdi mektubumu bi takip numarasıda yok bize nasıl bildirecekler ellerine ulaştığını inşallah ulaşmıştı birkaç hafta önce göndermiştim

    YanıtlaSil
  50. Adres Hala Geçerli Mi Acaba ?

    YanıtlaSil
  51. 나는 감사의 말씀을 전합니다

    YanıtlaSil
  52. Mektubu hangi dilde yazmalıyım? Korece mi İngilizce mi? Korece yazmam daha iyi olacaksa önerebileceğiniz güvenilir bir çeviri sayfası var mı?

    YanıtlaSil
  53. Adresi verirmisiniz lürfen😊

    YanıtlaSil
  54. Ya birşey sorucam ben bu fanclub@ibighit.com' a mail gönderdim ama cevap vermedi ne yapmalıyım lütfen cevap verin acill!!!!

    YanıtlaSil
  55. merhaba t-shirt defter mektup gibi küçük eşyalar için de mail yollamalı mıyız

    YanıtlaSil
  56. ACABA ÜCRET NE KADAR??

    YanıtlaSil