Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[28.10.2013] Suga Blog Güncellmesi

[28.10.2013] Suga Blog Güncellmesi

[28.10.2013] Suga Blog Güncellmesi

[28.10.2013] Suga Blog Güncellmesi

 싸이하누월 (상관없어)



싸이하누월 (상관없어) inst.

Yapımcı SUGA
Sözler SUGA
Org SUGA
Sentezör SUGA
Mixed by Pdogg @Dogg Bounce
Kaynak şarkı Ahn Sook Son - 단가 적벽가


Son mixtape*imin üzerinden uzun zaman geçmişti!!
Log'da da söylediğim gibi, ilk kez üzerine rap yaptığım bir beat*i (ritmi) yayınlıyorum.
Aslında '2 Cool 4 Skool' aktivitelerimiz boyunca bu beat ve 1. kısımın sözleri üzerinde çalışıyordum bu yüzden bunu yakın bir zamanda yayınlamayı planlamıştım.
Beat üzerine rap yaptığımda 2 kısmı olmasını düşündüm.
İşte böyle bir nakarat da yazmak istedim ve bir tane yazdım...
Ve (mixtape) adım adım yayınlanma gününe yaklaştı...

...

Çıkış yaptığımızda gerçekten bu beat üzerinde çalışmak istiyordum ancak zar zor çalışma vakti buluyordum bu yüzden günde 1-2 saatliğine aceleyle çalıştım.
Intro*daki(Girişteki) ‘풍월 싸이하누월’ kısmını söyleyen ses Kore Geleneksel Şarkı hocamıza ait.
Orijinal şarkı ve benim deneme kısmım dinlendiğinde bunun eğlenceli olacağını düşündüm (bulmak zor olacak... keke çünkü denemem üzerinde çok fazla oynadım... haha)

Şimdiden itibaren mixtape*ler yapacağım ve eğer çok fazla olmazsa beat*ler üzerinde de çalışacağım bu yüzden bunları dört gözle bekleyin lütfen.

Not: Üzerinde çalıştığım beat*i de yayınladım. İsterseniz alabilirsiniz ya da ihtiyacı olan kişiler kullanabilir. Problem değil.
Kaynak; BTS Blog
Eng Trans: BangtanTrans
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar