Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[20.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri - N.O Son Performansı

[20.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri - N.O Son Performansı

[20.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri - N.O Son Performansı

[20.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri - N.O Son Performansı

[J-HOPE] Bugün son N.O performansı ㅠㅠ... Üzgünüm ㅠㅠㅠ....Fakat!!!! Fakat Bangtan yükselirse ne olur~~~~ㅎㅎ Millet lütfen dört gözle bekleyin @-@/
Bugün tezahürat eden ARMY'ler sizi seviyorum
Hope.gücü pak pak!!

[RAPMONSTER] Merhaba ben Rap Mon. Son yayın hem acı hem tatlıydıㅠㅠ Fakat yakında yükseleceğiz lütfen bekleyin~~ Birazcık~~~!! Gelen, gelemeyen, evinde tezahürat eden herkese teşekkür ederim, sizi seviyorum!

[V] Bugün n.o için son performanstı!! Gerçekten ne yazık (Çoktan bitti bile)! Lütfen bekleyin çünkü Rise Of Bangtan ile tekrardan geri döneceğiz. Bugün bize tezahürat ettiğiniz için teşekkürler >:D

[SUGA] Merhaba ben SUGA. Bugün N.O'nun son sahnesi olması üzücü ㅠㅠ waaa SUGA üzüntüden ölüyorㅠㅠ Fakat çok yakında devam şarkımız Rise Of Bangtan ile aktivitelerimizi tekrar yapacağımız için lütfen biraz daha bekleyin ARMYler~~!!

[JUNGKOOK?] ARMY'lerimiz ne yazık ki N.O aktiviteleri sonunda bitti. Yakında yükseleceğimiz için sorun değil.
Bugün duyduğum halde ARMY'lerin tezahüratlarını yakında tekrar duymak istiyorum.
O zaman.

[JIN] Merhaba ben Jin.
Bugün N.O'nun yazık ki son yayınıydıㅠㅠ
Yakında Rise Of Bangtan ile güçlü bir biçimde döneceğimiz için lütfen o güne kadar bizi bağrınıza basın!!
Bize iyi bakın *eğiliyor*


[JIMIN] Merhaba ARMY~Ben Jimin!
Bugün n.o~~~ son sahnesinde eğlendiniz mi~??ㅎㅎ Ne yazık ki şimdilik gidiyoruzㅜㅜ! Fakat devam şarkımız 'Rise Of Bangtan' ile geri döneceğiz~ biliyorsunuz değil mi??ㅎㅎ

[?] Hemen hazırlanıp çabucak döneceğiz lütfen biraz~~~~cık daha bekleyin~

Eng Trans cr: @BangtanTrans
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar