Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[10.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[10.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[10.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[10.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri





[SUGA] Merhaba ben Suga. Bugün M!Countdown! Bir çok sunbaenim comeback yaptı ve ayrıca ARMYlerin tüm tezahüratları için teşekkürler, cesaretimizin kırılmayacağını ve güçlü bir 'fighting' ile performans yapacağımızı düşünüyorum ve bence iyiydi. Çok teşekkürler~~!

[J-HOPE] Millet ben hophop. Bugün M!C'deki güçlü tezahüratlarınız için teşekkürler @-@/ Kulaklık takıyordum ama ARMY'lerin tezahüratlarını kualaklığım takılı olsa bile duyuyorum!! ARMYler siz gerçekten benim umudumsunuz~~~bbb kyakyakyakya sizi sonsuza kadar seveceğim @-@

[JIN] Merhaba ben Jin.
Bugün M!C'da tezahürat eden ARMY'ler!!!
Evlerinden canla başla bize tezahürat eden ARMY'ler!
Her zaman tezahüratlarınız için teşekkürler haha

[JUNGKOOK] ARMY'ler!? Ben JungKook. Şu an Shicheong'da bizi bekliyorsunuz değil mi? Çabucak sahneye çıkmak istiyorum. Lütfen biraz daha bekleyin ve hazır olun.

[RAPMONSTER] Ben RapMon. Bugün gerçekten M!Countdown'da bir çok şey hissettim ve tekrar dönüp geriye baktım! Gelen tüm hayranlara teşekkürler ve hoş yüzlerinize tek tek bakamadığım ız için özür dileriz!!ㅠㅠ

[?] Her zaman teşekkürler ve sizi seviyorum~~



[JIMIN] Ben Jimin~~~ARMYler~Kuşkusuz bugün de geldiğiniz için teşekkürler~
Şu an~canlı yayın kaydımız için beklerken~ selca çekiliyorum !
V'ye kadar çektimㅋㅋㅋ
Göremiyorsunuz çünkü çok karanlık ㅜㅜㅎ



Eng Trans cr: @BTS_Trans & @bangtantrans
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey


Yorumlar