Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[28.08.2013] Jin Blog Güncellmesi "BHABTG-JIN"
13.3334

[28.08.2013] Jin Blog Güncellmesi "BHABTG-JIN"

[28.08.2013] Jin Blog Güncellmesi "BHABTG-JIN"

[28.08.2013] Jin Blog Güncellmesi "BHABTG-JIN"

Uygulamaya başlamadan 2 saat öncesi

Henüz hiç kimse yemek yemediğinden bu şu an yaptığım BHABTG-jin 

22 yıllık hayatımda yaptığım en büyük porsiyon

Bu yemeğin adının ne olduğunu bilmememe rağmen bir kaç adayı var


Onlardan bir kaçı; Menü-jin2, Baharatlı Hamura Atılmış ve Boğulmuş Tavuk Göğüsleri-jin, kızarmış tavukları karıştır-jin, Tavuk-jin 


Sonunda Baharatlı Hamura Atılmış ve Boğulmuş Tavuk Göğüsleri-jin'i kısalttım ve adını BHABTG-jin koydum.

BHABTG-Jin
Start(Başla)


Tavuk göğüsü, yurdun buzdolabından asla eksilmeyecek olan bir tür bileşen.


Buzdolabını ne kadar aradıysam da tavuk göğsünden geriye kalan sadece o olağanüstü varlığı bulabildim..bir poşet biber seti


Yardımsever ve düşünceli Suga getir götür işlerini yaparak bu baharatlı yemeğe dahil oldu.

Evde baharatlı hamur yoktu bu yüzden onu biraz baharatlı hamur alması için yolladım. Bu, tavuğu haşlarken karabiber olmadığını fark etmeden önceydi bu yüzden onu arayıp kara biber de almasını söyledim.


Komik kokuları götürmesi için, biraz yemek şarabı alması için ondan yetişkin ayrıcalığını kullanmasını istedim.

Daha sonra bana hiç (şarap) olmadığını söylediğinde ona bunun yerine küçük bir soju almasını söyledim...

Beni tekrar arayıp hiç küçük soju olmadığını söylediğinde ona bir şişe şarap almasını söyledim..

Böylece bu baharatlı yemek sayısız telefon görüşmesi sonunda tamamlandı

2 büyük yemek kaşığı baharatlı hamur + dilediğiniz kadar soya sosu + 3 diş kıyılmış sarımsak + 3 tutam çekilmiş biber + 2 yemek kaşığı soju + çok az şeker hehe


Ve böylece kendiliğinden tamamlandı

Doğru düzgün fotoğraf çekemedim çünkü fotoğraf makinesi(nin lensleri) buğulandı-jin ㅠㅠ




Ta-da!

Fotoğrafta 3-4 servis var gibi görünüyor ama aslında 16 parça (8 porsiyon) tavuk göğsü kullanıldı..

Ortalama 2 porsiyondan 3 servis yapıldı bu yüzden 12 servis etmez mi? Gerçekten çok fazla yaptım-jin


Herkes (yemeğimi) beğendi ve o zaman annelerin duygularını anladığım hissine kapıldım-jin

Gerçekten çok üzgünüm malzeme olarak sadece tavuk göğsü, biber ve soğan vardı

En azından üzerine serpmek için biraz yosun almayı düşünmüştüm..ㅠㅠ

Yedikleri için BANGTAN'a + Menajer hyunga teşekkürler

Ah evet, RapMon üzgünüm, hyung photoshop yapmasını bilmiyor



Komik tavuk kokusunu gidermek için kullandığımız soju orada


Bangtan'ın anne Hobi'si gerçek bir anne gibi yemekten sonra mutfağı toparlıyor

Minnettarım çünkü anne Hobi mola alan her üye için küçük bir şey yaptı-jin



Not
Tarifimi yaptıktan sonra bana kötü tadı olduğunu söylemeyin-jin!


Yemek yapan - Jin
Malzemeleri temin eden - SUGA
Kirli tabakları yıkayan - Her üyenin kendisi
Yemek tencere/ tava/ bulaşıkları yıkayan - J-Hope
Masayı silen - Rap Monster
Pilavı, tabakları, kaşıkları ve çubukları getiren - Jimin, JungKook
Ayrı bir tarafta listelenen ayak işlerini yapan - V
Yiyen - Menajer Hyung


Eng Trans: Bts_Trans
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey 

Yorumlar