Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[27.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri

[27.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri

[27.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri

[27.09.2013] BANGTAN Twitter Güncellemeleri


[RAPMON] 6:45 Cennetteki kolsuz tişörtler... (Beyaz yıldız)
(A/N: Drunken Tiger'ın 8:45 Heaven şarkısına gönderme yapıyor)

[RAPMON] Millet ben RapMons... Şok olmuşsunuzdur... Özür dilerim... Bu sonuncu trailer (performansıydı)... haha! ha!

[RAPMON] (Ufka bakar)

[J-HOPE] ARMY'ler, bugün de, enerjili!! Bize tezahürat yaptığınız için teşekkür ederim-hop @-@/ RapMons, Jimin, güçlü olun! @-@

[JIN] ARMY'ler, bugünkü tezahüratlarınız Jjang! Bugün hava gerçekten çok soğuk bu yüzden soğuk almamak için dönerken dikkatli olun! Bugün Ramons ve Jimin'e de sesleneceğim... Güçlü olun ㅠㅠ

[JIMIN] Merhaba ben Jimin... hahat Bugün güzelce izlediniz mi? Sahnedeyken gerçekten çok utandım fakat çaktırmadım ㅠㅠ Şok olduğunuz için özür dilerim bugün geldiğiniz için teşekkürler!^^


[JUNGKOOK] ARMYler ben JungKook.

Bugün bizi görmeye gelen herkese çok teşekkürler. Yayında şaşırdığınız için özür dileriz! Yarın da yapabildiğimizin en iyisini yapacağız.


[V] Bugün Music Bank'e geldiğiniz için teşekkürler!! Tezahüratlarınız harikaydı!! ⊙д⊙ (Açıkta kaldığı içindi değil mi?) Çok iyi yediğimiz için gerçekten çok iyi yaptık~ Yarın da geleceksiniz değil mi???>:D

[SUGA] Merhaba ben Suga. Bugün Music Bank'e gelen ARMYler! Çok teşekkür ederim! Aylabyu(Sizi seviyorum)

[RAP MONSTER] Merhaba. Bugün şimdi eve geldik ama olanları yok edemeyiz bu yüzden ben kıyafetlerini yıkan(yırtan) Kim-Yıkım... Lütfen bana iyi bakın haha bugün gelen herkese çok teşekkürler, biraz utandırıcı olsa da... Sonuna kadar Namjoon-ah, problem değil ve telefonla bunu yazmaya devam kkkkk daha üzücü olsa bile... Neyse hepinize teşekkür ederim ㅠㅠ


Eng Trans: BTS_Trans & maxxiiz.tumblr
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar