Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[12.09.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[12.09.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[12.09.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[12.09.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

M!Countdown'daki ilk comeback performansından sonra üyeler hayranlarla sürpriz bir mini fanmeeting yaptı. Yağan yağmura rağmen hayranlar fanmeetingin sonuna kadar bekledi. Üyeler de evlerine dönen ARMY'leri düşünerek hepsi tweet attı ^^



[JHOPE] Open Studio ilk kez gittiğimiz için biraz heyecanlıydım ㅠ Kore sığır etini kaybetmem bir utanç olsa da ..ㅠㅠㅠ M!Countdown'un ilk kaydını izlediniz mi??? @-@/ Bugün gelen tüm ARMY'lere gerçekten çok minnettarım, sonra görüşürüz~~@-@/

[V] Yağmura rağmen bugün gelen herkese çok teşekkürler ㅠㅠ Ayrıca, ilk kayıt sabahın erken saatlerindeydi, bu yüzden erkenden uyandınız ve bizi desteklemeye geldiniz, bundan güç aldım, sizi seviyorum~ yarın ve yarından sonra da buluşalım, söz mü!

[RAP MONSTER] Ben RapMon. Hediye olarak aldığım pasta, mektupları ve ayrıca fancafede TO.BTS'deki mesajlarınız ve videonuz, kayıttan önce hepsini izledim ve eğlendim! Gerçekten çok duygulandım ㅠㅠ Yağmura rağmen gelen tüm ARMY'lere çok teşekkürler!! Sizi seviyorum!

[JIN] Bugün yağmur yağdı fakat buraya gelen ve sabahtan beri bizimle birlikte olan tüm herkese çok teşekkürler-jin!! Sizi seviyorum.

[SUGA] Merhaba, ben Suga hı bugün ilk MC sahnemiz nasıldı? Hı ilk kaydımızda bizi desteklemeye gelen tüm ARMY'lere çok teşekkürler hı sizi seviyorum!!

[JUNGKOOK] ARMY'ler, ben JungKook. Bugün ilk kaydımız olduğu için gerçekten çok gergindim fakat ARMY'lerimiz için güvenle bitirdiğimizi düşünüyorum. Ayrıca yağmur yağıyor bu yüzden gelen herkese çok teşekkürler! Sizi seviyorum, ARMY.

[JIMIN] Ben Jimin! Bugün ilk kaydımızdı bu yüzden bizi desteklediğiniz için çok teşekkür ederim! Fanmeetingi yaparken yağmurun altında durmak zorunda olan ARMY'ler için çok üzülüyorum ㅜ Gelecekte de yapabildiğimin en iyisini yapmaya devam edeceğim. Soğuğa yakalanmamak için sıcak suyla duş alın ve uyumaya gidin~~~^^

Eng Trans: BTS_Trans
Tr Trans: BTSTurkey

Yorumlar