Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[11.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - O! RUL8, 2? Yayınlandı!!

[11.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - O! RUL8, 2? Yayınlandı!!

[11.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - O! RUL8, 2? Yayınlandı!!

[11.09.2013] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri - O! RUL8, 2? Yayınlandı!!


Nihayet, bu bizim üzerinde çok çalıştığımız ilk mini albümümüz. Şarkılarda kendimizi nasıl göstermemiz gerektiği konusunda çok kafa patlattık. Uzun şarkılar, onlara verdiğimiz uzun emeklere eş değerler.

Umarım iletmek istediğim düşüncelerim ve mesajlarım sizlere ulaşmıştır. Yavaş yavaş gerçek beni gösterebilme şansını elde ettiğim için mutluyum. İlk performansımız doğum günümde olduğu için, bu albümün çok anlamlı olduğunu düşünüyorum.

No More Dream ve N.O geçmişteki sadece ders çalışmaya odaklanmış, başka hiçbir şey yapmayan mutsuz bana mesaj gönderen şarkılar. (Şarkı sözleri) bulanık bir hayat yaşamanın insanının kendisine yaptığı bir hakaret olduğunu anlatıyor. Ve ben bu tarz bir hayata dönmek istemiyorum. Bu albümümün ana teması “mutluluk” ve ben şu anda çok daha mutlu hissediyorum.

Bunun bizim ilk mini albümümüz olduğunu ve hala size gösterecek çok fazla şeyimiz olduğunu söylemek istiyorum. Hala daha çaylak olan ben ve diğer BANGTAN üyeleriyle birlikte olursanız çok daha fazla mutlu olacağımı düşünüyorum. Sizlere mümkün olan tüm açılardan ilham olmayı umuyoruz. Eğer, “Ah, aklından sorunlu birinden hoşlanıyorum” diye düşünüyorsanız ileri gitmemizin hiçbir anlamı yok.

Eğer düşünceler müzik, müzikler performans oluyorsa, aklım/kalbim en sevdiğim ARMYlere sonsuz enerji vermek istediğimi söylüyor. Nasıl? Benim mutluluğu lise ikideyken yani çok geç bulduğum gibi, siz de mutluluğu çok geç bulduğunuzu düşünmüyorsunuz, değil mi? O! RUL8, 2?
Umarım herkes mutlu olabilir. Her zaman sizi seviyorum!


Merhaba, ben V.
Nihayet mini albümümüz <O!RUL8,2?> yayınlandı!!
Ah~~~Albüm yayınlandığı zaman çok duygulandım ve tüylerim diken diken oldu, bunu biliyor muydunuz?

Çıkış albümümüzden daha iyi bir imaj sergilemek için gerçekten çok çalıştım.
Özellikle dans pratikleri için çok çalıştım ve çok zor olmasına rağmen koreografiye çok odaklandım.

Diğer şarkılar için de N.O ve Concept Trailer’e çalıştığımız kadar çok çalıştık. Her şarkının bir hikayesi var; ama ben en çok ‘Attack of Bangtan’ı seviyorum. Bence uzun zaman sonra bir araya gelip eğlenceli bir şarkı kaydetmek çok güzeldi. Bu yüzden bu şarkının kaydını yapmak çok canlı hissettirdi. Şimdi yapmamız gereken tek şey sahneye çıkmak, bu sebeple ilk comeback perforansımızda eksiklerimizi kapatacağım ve mükemmel bir imaj sergileyeceğim. Lütfen yeni mini albümümüzü <O!RUL8,2?> çok sevin. BANGTAN çok çalışmaya devam edecek ve asla asıl amacını ve mütevazılığını kaybetmeyecek. Şimdiye kadar Bangtan’ın gizli tuvaleti V’ydi! Hehe

NOT: RapMon hyung, doğum günün kutlu olsun.


Merhaba, ben J-hope.
Sonunda!!! İlk mini albümümüz yayınlandı!!
<2 Cool 4 Skool> promosyonlarını yaptığımız zamanlarda bu şarkılar üzerinde çalışıyorduk, imza günlerinde, hatta performanslarda bile bu yüzden bu albüme daha fazla bağlıyım ve bunca zahmete değdiğini hissediyorum.

Bu albüme çalıştığım zamanlarda, parolam olarak "umut" kelimesini kullandım ve şarkıları kaydederken bütün hislerimi ortaya koydum.

Hayatımda ne tür bir mutluluk istiyorum? Bunu düşündüm ve stajyerlik dönemimi, şirkete girmeden ve dans etmeyi istemeden önceki günlerimi hatırladım. Ama ailem, umutlarımı kabul etmedi ve ders çalışmamı söyledi...
 Şarkıları yazarken aklımda bu tür düşünceler vardı, bu yüzden gençlerin, hayranların ve halkın kolaylıkla şarkılarımızda kendilerini bulabileceğine inanıyorum.

Şu anda çok mutluyum çünkü şimdi ve yarın ARMY'lerimizle görüşebileceğiz~~ (mutlu mutlu)
Umarım üzerinde çalıştığımız kadar ARMY'lerimiz de bunu beğenir~~ hahahahaha

Çok çalışacağız bu sadece başlangıç
ARMYler, Sizi seviyorum @-@/


Merhaba ben Suga
Sonunda ilk mini albümümüz O! RUL8, 2? yayınlandı. Çünkü ilk mini albümümüz, üzerine çok çalıştık ve eksik olduğumuz ve hayal kırıklığı yaşadığımız şeylere rağmen, hala bu albümü çok fazla bağrıma basıyorum çünkü bunu kaydederken çok eğlendik.Bu mini albümün konusu "mutluluk" - son single albümümüz'ün konusu "hayaller"di fakat şimdi "mutluluk" N.O özellikle gençlerle konuşuyor ve düşünmelerine ilham olmaya çalışıyor, "Mutlu olmak istiyorum" Jimin, V ve JungKook hayatlarından bahsederken bu sözleri yazdığımı hatırlıyorum  Bu mini albümde 10 şarkı var "Biraz daha fazla zamanımız olsaydı.." diye düşünmeme rağmen, ARMY'lerimizle buluşmak için gerçekten çaresizdik. Kısa sürede comeback yapabilmek için zamanı kısa kestik. Çok çok teşekkür ederim ve umarım bu albümden keyif alırsınız  ARMY'leri seviyorum!!

Not: 진격의 방탄 (Attack of Bangtan)'da dobra bir sesle "Fakat Bangtan atağa geçerse ne olacak?" ve "Atak" diyen kişi benim ingkyakya



Merhaba. Ben Jin.
Bangtan geri dönüş yaptı. Çıkış zamanlarında, çıkış yaptığımıza gerçekten inanamıyordum, bu yüzden çoktan bir geri dönüş yaptığımıza da inanamıyorum.

Bizi defalarca izleyip ilgi gösteren her birinize teşekkür etmek istiyorum.

Bir süre önce, neye müteşekkir olmam gerektiğini hatırlamıyordum, ama bu günlerde her gün müteşekkirim.
Twitterımızdaki hakkımızda bahsedilenleri okurken, fancafede ARMYlerle yazışırken, hatta fotoğraf çekimlerindeyken bile müteşekkirim.
Galiba, çıkışımızdan sonra çok değiştim. Herkese teşekkürler.
Çıkıştan önce, hep "Bu hayatımı ne yapacağım ben? Hayatım çok sıkıcı.." diye düşünürdüm. Ama şu sıralar, her gün eğlence dolu.
Yatakta uzanırken dahi mutluyum.
Sadece çok mutluyum ve ARMYlerimiz sayesinde sahnede dimdik durabileceğim.
Bence 'O!RUL8, 2'nun promosyonu süresince kopabileceğiz.

Bu sefer, albümümüzün anlamı "Geç mi kaldın, sen de?" ama ben, kendimce kimsenin geç kaldığını düşünmüyorum.
Başlangıç, sadece yarısı.
Henüz tam olarak orada olmasak da, çoktan başladık, ben hala mutluluğu bulma yolundayım.

Bizi seven birçok ARMY ve etrafımızda bizi destekleyen çok fazla insan var!
Bu bana yeter.
ARMYler bu yüzden, geciktiğinizi düşünmeyin. İstediğiniz şeyleri yapmaya çalışmanızı ve kendinize meydan okumanızı istiyorum.

Bu albümde akılda kalıcı birçok şarkı sözü var. Bu yüzden umarım, bir gece biraz zaman ayırırsınız ve yatağa uzanıp sözleri derinlemesine düşünürsünüz.
Çıkış şarkının sözlerinde, "Zirvede olma yolunda arkadaşlarının üstüne basarsan, sence neye dönüşürsün, ne?" diye bir söz var.
Bu şarkı sözlerini okurken, birçok şey hakkında derinlemesine düşündüm. Bu yüzden AMRYlerin de bu tarz kışkırtıcı sözler bulmalarını umuyorum!
Şu an çok geç bir saat; ama yeni albümümüzü dinlemekten ve böyle rastgele yazılar yazmaktan uyuyamıyorum.

İyi geceler AMRYler, şimdi uyuyacağım!
Sizlere her zaman minnettarım ve hepinizi seviyorum.
M!Countdown'ın ilk performansı!! En kısa sürede görüşmek üzere 



Merhaba ARMYler, ben Jungkook.
Nihayet hepimizin beklediği ilk N.O performansımızı bitirdik! Biz, BANGTAN olarak, bugün için kayıtlarda ve pratiklerde çok sıkı çalıştık. Şimdi mükemmel bir performans sergilemek için çok çalışmalıyız ㅠㅠ Ben, her zaman elinden gelenin en iyisini yapan Jungkook olacağım!

Geçen sefer, standartlarımızı yükselteceğimizi ve geliştiğimizi göstermek için gerçekten çok çalışacağımızı söylemiştim; ama… umduğum gibi olmadı bu yüzden bir gün pratik sırasında “ACK” diye bağırdım! Aklıma birçok şey geldi ve çok gergin olduğum için uyuyamadım. ARMYlerin gurur duyacağı biri olmak çok zor. Ama sizlere ne kadar büyüdüğümü göstermek için çok çalışmaya devam etmek istiyorum!! Size göstereceğim!! Daha çok çalışacağım!!

Ah….!! Albümümüzdeki tüm şarkıları dinlediniz mi? Nasıllar?! Hayranlarımızın şarkıları dinlediğinde ne düşündüklerini çok merak ediyorum!!!! Lütfen şarkılarımızı hoş bir şekilde dinleyin~! Haha

Çok yağmur yağıyor. Hepinizi bugün yağmurda beklettiğimiz için çok üzgünüm.. ㅜㅜ Hastalanmamak için dikkat edin. Bugün gelen tüm ARMYlere teşekkür ederim!!  
Bir sonraki sefere görüşmek üzere~ Kısa keseceğim! Cumartesi görüşürüz!!



Merhaba ARMYler~~ Ben Jimin! Biz, BANGTAN, nihayet ikinci albüm ve N.O. ile ilk comeback performansımızı yaptık!

Geri döndük ve O!RUL8,2? Albümümüz ile promosyon yapıyoruz… Bu beni çok duygulandırıyor ve gözlerimin dolmasına sebep oluyor.. ㅜㅜ
Bu albüm için herkes çok çalıştı, biliyor musunuz? Hemen geri dönüş (comeback) yapmak istedik.

Bugün nihayet ilk comeback performansımızı gerçekleştirdik! Gerçekten çok gergindim. Sürekli şunları düşündüm; “Bu, ikinci albümümü yayınladıktan sonra ilk comeback performansımız olduğu için iyi bir görünüş sergilemeliyim”, “Havalı bir görünüş sergilemeliyim.” Bunları düşünmek beni gerçekten çok gerdi.

Hep sahneye çıktığımda hayal kırıklığına uğruyordum; ama bugün… Bugün sahnede birçok şey düşündüm. Yarı gergin, yarı heyecanlıydım; ama ARMYlerimizin tezahüratları sayesinde bugün performansımızı başarılı bir şekilde bitirebildiğimi düşünüyorum.

Biz, güçlü mesajlar iletip yüksek sesli tezahürat edilen BANGTAN olacağız.
Bu albüm mutlulukla ilgili.
“Gerçekten mutlu bir hayat mı yaşıyorsun?” sorusunu soruyor. ARMYlerimizin performanslarımızı izlerken ve müziklerimizi dinlerken mutlu olmalarını istiyorum! Lütfen bize iyi bakın!!^^

Bugün bu kadar yazacağım. Umarım rahat bir gece geçirirsiniz~
Teşekkürler AMRYler!!

Eng. Trans: BTS_Trans

Türkçe Çeviri: BTSTurkey

Yorumlar